Gå til innhold

Er det rart og gå alene på teater?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg flyttet til en ny by rett før pandemien.  Jeg er til vanlig  ganske introvert og ikke så flink til å møte nye folk, men under pandemien synes jeg det har vært helt umulig. Så nå når samfunnet endelig åpner opp har jeg ingen venner å feire med her. Nå har jeg lyst til og gå på teater men jeg kjenner ingen jeg kan ta med meg. Hadde dere syntes det var rart om dere så noen som gikk på teater helt alene?  

Anonymkode: 6772e...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legger ikke merke til hvem folk på teater kommer og går eller sitter med. Drar rett som det er på egenhånd og har aldri tenkt at det skulle være noe rart. 

Anonymkode: c2b45...ca3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke tenkt på det 🙂 Gikk selv alene på teater da hun jeg skulle med ikke kunne likevel, ingen som så rart på meg.

Anonymkode: 428a4...81f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har gått alene flere ganger, kanskje rundt 15 ganger alene. Drar også alene på kino. Ingen bryr seg om at andre er alene og folk får som oftest ikke med seg at noen er alene. Har observert flere ganger at noen som ser ut til å være alene, men som kun sitter alene. Men at gjengen vedkommende er med, sitter spredt rundt i salen. Garantert fordi vi var trege med å skaffe seg billetter. Har kun fått det med meg fordi de står å roper og vinker til flere uti salen.  

Anonymkode: 337b3...2e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...