Gå til innhold

Blir det innført smitteverntiltak igjen?

Gjest Optimo

Blir det innført smitteverntiltak igjen?   

280 stemmer

1. 1. Når blir de første smitteverntiltakene innført igjen?

• Oktober
      11
    • November
      61
    • Desember
      62
    • Januar
      33
    • Senere enn dette
      6
    • Det kommer ikke til å bli innført noen smitteverntiltak igjen
      107
  2. 2. Kommer noen sykehus til å få problemer med intensivkapasiteten kommende vinter?

• Ja
      168
    • Nei
      112

Anbefalte innlegg

Selena81 skrev (2 minutter siden):

Nå er ikke Norge alle andre land. Det var vi ikke tidligere i pandemien heller. Mange land er mer tettbefolka over mindre areal enn det vi er nedover i europa.

Så se på Tyskland da. De klarte seg rimelig bra i starten de også - nå tar det helt av der.

Endret av Lawyam
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selena81 skrev (2 minutter siden):

Nå er ikke Norge alle andre land. Det var vi ikke tidligere i pandemien heller. Mange land er mer tettbefolka over mindre areal enn det vi er nedover i europa.

Tror ikke det er til særlig hjelp på denne årstiden når folk i større grad samles innendørs. Men det er jo lov å være optimistisk. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (2 minutter siden):

Så se på Tyskland da. De klarte seg rimelig bra i starten de også - nå tar det helt av der.

Babushka skrev (Akkurat nå):

Tror ikke det er til særlig hjelp på denne årstiden når folk i større grad samles innendørs. Men det er jo lov å være optimistisk. 

Tyskland og Norge er vel kanskje ikke såååå sammenlignbart på folketall og bostedsmønster akkurat..hehe..har ikke studert vaksinasjonsgraden må jeg innrømme så det kan jeg ikke uttale meg om.

Men nå sier jeg god kveld og den som lever får se hvordan det går, si.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selena81 skrev (7 timer siden):

Kommer sikkert til å få juling i kommentarfeltet her, men velger å være motvekt til hysteri. Helt i orden.😂

Bra det :) ellers tar det jo helt av her....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...