Gå til innhold

Fortelle eller ikke fortelle om utroskap? Sier legen noe?


Produksjon

Anbefalte innlegg

Jeg har en fantastisk samboer som jeg elsker høyt. Hun er gravid og vi har det veldig bra sammen. For mange år siden var samboer i konflikt med en dame på håndballaget og sluttet med håndball.
Jeg har vært utro med denne dama på fest og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg fikk sjokk når jeg fant ut at det er min samboers fiende.  Jeg pleier å bruke kondom når jeg er utro, men hadde ikke kondomer med meg.
Jeg har ikke turt og ha sex med samboer etter dette i tilfelle jeg skulle ha fått kjønnsykdommer. Samboer tror jeg ikke synes hun er pen lenger, men det er ikke tilfelle.

Hva er det riktige å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SlemUlv skrev (11 minutter siden):

Legen har taushetsplikt. 

Men du forteller det seff tip din samboer, så hun kan dumpe deg. 

Jeg er barnefaren. Vi skal bli en familie, har tenkt til å slutte å være utro når vi får barn. De fleste damer har forståelse for litt utroskap når de er gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å bruke kondom når du er utro? Så det er noe som er helt vanlig for deg?

Bare å bruke kondom så er alt greit? For da har jo faktisk ikke pikken din vært i kontakt med fitta hennes, for det var jo et latexlag mellom dere.

synes du skulle fortelle det ja, så hun kan ta valget om å dumpe deg eller ikke. 
 

det som er vanskelig er at dere venter barn sammen, så noe kontakt dere mellom bør det fortsatt være for barnets del.

Anonymkode: 28923...b5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produksjon skrev (25 minutter siden):

Jeg har en fantastisk samboer som jeg elsker høyt. Hun er gravid og vi har det veldig bra sammen. For mange år siden var samboer i konflikt med en dame på håndballaget og sluttet med håndball.
Jeg har vært utro med denne dama på fest og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg fikk sjokk når jeg fant ut at det er min samboers fiende.  Jeg pleier å bruke kondom når jeg er utro, men hadde ikke kondomer med meg.
Jeg har ikke turt og ha sex med samboer etter dette i tilfelle jeg skulle ha fått kjønnsykdommer. Samboer tror jeg ikke synes hun er pen lenger, men det er ikke tilfelle.

Hva er det riktige å gjøre?

 

Produksjon skrev (2 minutter siden):

Jeg er barnefaren. Vi skal bli en familie, har tenkt til å slutte å være utro når vi får barn. De fleste damer har forståelse for litt utroskap når de er gravide.

😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vera skrev (Akkurat nå):

Herregud..deg igjen?? 

Er ikke dette supermegleren?

Anonymkode: 556c6...c6f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produksjon skrev (2 minutter siden):

Jeg er barnefaren. Vi skal bli en familie, har tenkt til å slutte å være utro når vi får barn. De fleste damer har forståelse for litt utroskap når de er gravide.

Ja, det skulle bare mangle. Vi orker ikke stille opp, og mannen må jo få sitt. 

Anonymkode: 763f6...ebd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er ikke dette supermegleren?

Anonymkode: 556c6...c6f

Jo, virker slik, bare med nytt navn og ny konto 😂😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produksjon skrev (6 minutter siden):

Jeg er barnefaren. Vi skal bli en familie, har tenkt til å slutte å være utro når vi får barn. De fleste damer har forståelse for litt utroskap når de er gravide.

Så hvorfor holder du det skjult da? 

Om hun er ok med det, er det jo bare å si det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer har IKKE forståelse for utroskap under graviditet, nei.

*Blokkert*

Anonymkode: 72187...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produksjon skrev (13 minutter siden):

Jeg er barnefaren. Vi skal bli en familie, har tenkt til å slutte å være utro når vi får barn. De fleste damer har forståelse for litt utroskap når de er gravide.

Hvis du virkelig mener og tenker dette så er det vel bare å si det til henne? Tar du med at du skal slutte når barnet kommer blir hun sikkert ikke sur. 🙃

Fra spøk til alvor: jeg synes du skal fortelle henne det. Større sjans for at hun kan tilgi om det kommer fra deg istedenfor en annen. Siden dette er noe du bruker å gjøre så vil nok sannheten komme frem før eller siden uanset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SlemUlv skrev (29 minutter siden):

Legen har taushetsplikt. 

Men du forteller det seff tip din samboer, så hun kan dumpe deg. 

Legen har taushetsplikt samtidig så er de pliktig til å opplyse om smittsomme sykdommer som SOS. Så hvis ikke Ts vil si det selv så må legen ringe samboer og si hun har hatt seksuell omgang med noen som har en kjønnsykdom. 

Anonymkode: 75ea2...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produksjon skrev (25 minutter siden):

Jeg er barnefaren. Vi skal bli en familie, har tenkt til å slutte å være utro når vi får barn. De fleste damer har forståelse for litt utroskap når de er gravide.

God trolling krever en balanse omtrent som å gå på line. Her ramla du ned, gitt. Rett på trynet. Øv litt til før du prøver igjen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er skikkelig dårlig på å trolle. Du overdriver rett og slett. Ikke la det være så innlysende at det er trolling, så vil kanskje folk gå på.

Anonymkode: e56f6...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Er ikke dette supermegleren?

Anonymkode: 556c6...c6f

Supermekleren aka djengiskahn...aka...hvem vet hvor mange ulike brukere denne stakkarslige figuren har. Noe så dumt.

Anonymkode: d9fe6...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Produksjon said:

Jeg er barnefaren. Vi skal bli en familie, har tenkt til å slutte å være utro når vi får barn. De fleste damer har forståelse for litt utroskap når de er gravide.

Gjesp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...