Gå til innhold

Sykt vanskelig å bli kjent med barnefamilier egentlig.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spesielt tiden som er/ har vært grunnet korona. Jeg og samboer har omgangskrets, men vi savner å henge med folk som har barn på samme alder som oss.. Venner av oss har enten store barn , ingen barn eller spedbarn. Vi har barn på på fire og åtte år. Vi er foresten fra Kristiansund, så bare skrik ut hvis dere har lyst til å bli kjent.  Tenker det er kjekt for både barn og foreldre 😊 

Anonymkode: a20b0...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har det jo nettopp kommet en trend der influensere, som for eksempel Kristin Gjelsvik, har startet et forsøk på å få flere til å bli venner via sosiale medier. Sjekk kontoen hennes på Instagram. Oppleggene er lagt opp til at man registrerer enkelt hvor i landet man bor. 

 

Jeg har eldre barn enn deg, og bor på et helt annet sted i landet.

Anonymkode: 0f25f...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nå har det jo nettopp kommet en trend der influensere, som for eksempel Kristin Gjelsvik, har startet et forsøk på å få flere til å bli venner via sosiale medier. Sjekk kontoen hennes på Instagram. Oppleggene er lagt opp til at man registrerer enkelt hvor i landet man bor. 

 

Jeg har eldre barn enn deg, og bor på et helt annet sted i landet.

Anonymkode: 0f25f...144

Takk for tips! 😊

Anonymkode: a20b0...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det vanlig å invitere venner fra barnehagen, når barna leker så drikker foreldre på kaffe. På denne måten har jeg fått mange av mine beste venner. 

Noen foreldre kan bli litt paff når de blir invitert på kaffe, men som sagt er dette en veldig effektiv måte å bli kjent med andre barnefamilier. 

Anonymkode: a3cb0...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...