Gå til innhold

Har kjæresten vært utro? Noen som kan se?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har fått en fornemmelse om at kjæresten har vært utro med sin venninne.

Han blånekter, men jeg har en klump i magen.

Jeg baserer dette ut i fra den flørtete tonen de alltid har og har hatt, når de tekster med hverandre.

Lurer på om kjæresten min har følelser for henne og om de har hatt sex.

Anonymkode: 2b92b...e1f

Jeg har ikke lest alle kommentarene her, men jeg tenker at dette egentlig er umulig for oss her å svare på basert på denne korte teksten. Du må nok gå etter magefølelse og eventuelt logikk om du vet at du har tendenser til å være unødvendig sjalu. Om du ikke har brukt å mistenke noe med andre kjærester tidligere, eller at denne kjæresten din og hans venninnes vennskapsforhold har forandret seg i det siste, så kan det jo hende at du har begynt å overtenke? Har du snakket med ham om det? Kanskje man kan være litt forsiktig, om man ikke har noen tydelig grunn til å være sjalu, men likevel fortelle at "jeg vet at dette kanskje er dumt, men jeg vil likevel lufte tankene mine med deg, for nå fikk jeg en ekkel følelse om at du og venninna di kanskje liker hverandre mer som venner osv..." og da kanskje han sier "hæææ nei herregud du har ingenting å bekymre deg over" og kanskje hadde han ikke peiling på at du følte det slik eller hadde oppfattet det sånn. 

Men ja det finnes jo også en sjanse for at han er uærlig og gjør noe han ikke skal, men det er jo du som kjenner ham og jeg tror helt enkelt du må kjenne på magefølelsen og ta en prat med ham. 

Anonymkode: 96dfc...f83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke lest alle kommentarene her, men jeg tenker at dette egentlig er umulig for oss her å svare på basert på denne korte teksten. Du må nok gå etter magefølelse og eventuelt logikk om du vet at du har tendenser til å være unødvendig sjalu. Om du ikke har brukt å mistenke noe med andre kjærester tidligere, eller at denne kjæresten din og hans venninnes vennskapsforhold har forandret seg i det siste, så kan det jo hende at du har begynt å overtenke? Har du snakket med ham om det? Kanskje man kan være litt forsiktig, om man ikke har noen tydelig grunn til å være sjalu, men likevel fortelle at "jeg vet at dette kanskje er dumt, men jeg vil likevel lufte tankene mine med deg, for nå fikk jeg en ekkel følelse om at du og venninna di kanskje liker hverandre mer som venner osv..." og da kanskje han sier "hæææ nei herregud du har ingenting å bekymre deg over" og kanskje hadde han ikke peiling på at du følte det slik eller hadde oppfattet det sånn. 

Men ja det finnes jo også en sjanse for at han er uærlig og gjør noe han ikke skal, men det er jo du som kjenner ham og jeg tror helt enkelt du må kjenne på magefølelsen og ta en prat med ham. 

Anonymkode: 96dfc...f83

mente å skrive "så kan det jo hende at det faktisk er noe mystisk". 

Anonymkode: 96dfc...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke lest alle kommentarene her, men jeg tenker at dette egentlig er umulig for oss her å svare på basert på denne korte teksten. Du må nok gå etter magefølelse og eventuelt logikk om du vet at du har tendenser til å være unødvendig sjalu. Om du ikke har brukt å mistenke noe med andre kjærester tidligere, eller at denne kjæresten din og hans venninnes vennskapsforhold har forandret seg i det siste, så kan det jo hende at du har begynt å overtenke? Har du snakket med ham om det? Kanskje man kan være litt forsiktig, om man ikke har noen tydelig grunn til å være sjalu, men likevel fortelle at "jeg vet at dette kanskje er dumt, men jeg vil likevel lufte tankene mine med deg, for nå fikk jeg en ekkel følelse om at du og venninna di kanskje liker hverandre mer som venner osv..." og da kanskje han sier "hæææ nei herregud du har ingenting å bekymre deg over" og kanskje hadde han ikke peiling på at du følte det slik eller hadde oppfattet det sånn. 

Men ja det finnes jo også en sjanse for at han er uærlig og gjør noe han ikke skal, men det er jo du som kjenner ham og jeg tror helt enkelt du må kjenne på magefølelsen og ta en prat med ham. 

Anonymkode: 96dfc...f83

Han har snakket unormalt mye om henne og fortalt at efter synd på henne pga forskjellige ting og det at hun er råtøff og sporty.

Har lest seksuelle flørtende meldinger mellom de to

Ts

Anonymkode: 2b92b...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Han har snakket unormalt mye om henne og fortalt at efter synd på henne pga forskjellige ting og det at hun er råtøff og sporty.

Har lest seksuelle flørtende meldinger mellom de to

Ts

Anonymkode: 2b92b...e1f

Har et godt råd til deg: Konfronter ham og finn ut sannheten ved å snakke med HAM. 

Ja, det er mulig at noen her inne har rett (eller feil, for den del), men hva skal du egentlig gjøre med det? Slå opp med ham basert på hva anonyme mennesker sier på et forum? NEI. Det blir helt feil!

Det at du har funnet seksuelt ladede og flørtende meldinger mellom ham og en annen dame er jo grunn nok i seg selv til å pakke sammen og forlate hele forholdet, men det blir opp til deg å vurdere. Det høres ut som noe skurrer betraktelig kun basert på at du har funnet sånne meldinger, så kom deg heller ut av forumet og snakk med ham som faktisk er skyld i dette! Du har nok allerede til å gå, sånn sett.

Anonymkode: 3f6ff...679

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Har et godt råd til deg: Konfronter ham og finn ut sannheten ved å snakke med HAM. 

Ja, det er mulig at noen her inne har rett (eller feil, for den del), men hva skal du egentlig gjøre med det? Slå opp med ham basert på hva anonyme mennesker sier på et forum? NEI. Det blir helt feil!

Det at du har funnet seksuelt ladede og flørtende meldinger mellom ham og en annen dame er jo grunn nok i seg selv til å pakke sammen og forlate hele forholdet, men det blir opp til deg å vurdere. Det høres ut som noe skurrer betraktelig kun basert på at du har funnet sånne meldinger, så kom deg heller ut av forumet og snakk med ham som faktisk er skyld i dette! Du har nok allerede til å gå, sånn sett.

Anonymkode: 3f6ff...679

Han nekter for utroskap og sier de bare tuller med hverandre siden de er gode venner...

Ts

Anonymkode: 2b92b...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Han har stort behov for bekreftelse fra andre damer, og dette har vært et problem opp gjennom årene.

Er dette en annen kvinne enn den han visstnok har hatt sex med i sommer ?

Vet ikke om det var et som ga meg det svaret...

Ts

Anonymkode: 2b92b...e1f

Skjønner ikke.. Hvorfor har du mistanke om at han er utro? Fortell

Anonymkode: 18a69...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Fortsetter han å flørte selvom han vet det sårer deg 

Anonymkode: 6a743...a0c

Han vet ikke at jeg vet det

Ts

Anonymkode: 2b92b...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva har de skrevet? Er det på vanlig mld? 

Anonymkode: 18a69...1b8

Jeg skulle låne hans pc og en indre stemme ba meg gå inn på hans messenger og lese meldinger, og der var det et par damer han hadde chattet med.

Han kommenterte til hun ene at hun var sexy kledd, og til hun andre at hun sikkert var sexy med bleket hår, da hun skrev at hun hadde bleket håret sitt.

Den siste chatten med den tredje damen, handlet om bilder de hadde sendt hverandre, der hun hadde tatt bilde ned i puppekløften sin og inviterte han på middag og noget attåt.

Han hintet også om sengekos...

Ts

 

Anonymkode: 2b92b...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg skulle låne hans pc og en indre stemme ba meg gå inn på hans messenger og lese meldinger, og der var det et par damer han hadde chattet med.

Han kommenterte til hun ene at hun var sexy kledd, og til hun andre at hun sikkert var sexy med bleket hår, da hun skrev at hun hadde bleket håret sitt.

Den siste chatten med den tredje damen, handlet om bilder de hadde sendt hverandre, der hun hadde tatt bilde ned i puppekløften sin og inviterte han på middag og noget attåt.

Han hintet også om sengekos...

Ts

 

Anonymkode: 2b92b...e1f

Da er han jo utro. Han gjør jo dette bak ryggen din. Snakk til han og si at du har sett dette. 

Anonymkode: 18a69...1b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ts her

Mener dere dette er bare oppdiktet fra hun som mente han hadde vært utro?

Anonymkode: 2b92b...e1f

Ikke godt å si. Jeg anbefaler heller å kontakte klarsynte personlig. Her kan hvem som helst skrive 😂 Kontakt Elisabeth Kirkvold fra Trondheim. Eneste jeg stoler på.

Screenshot_20210923-151647_Messenger.jpg

Anonymkode: 593ee...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke godt å si. Jeg anbefaler heller å kontakte klarsynte personlig. Her kan hvem som helst skrive 😂 Kontakt Elisabeth Kirkvold fra Trondheim. Eneste jeg stoler på.

Screenshot_20210923-151647_Messenger.jpg

Anonymkode: 593ee...cd8

Hva koster hun i minuttet ?

 

Anonymkode: 2b92b...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva koster hun i minuttet ?

 

Anonymkode: 2b92b...e1f

Jeg har sendt henne facebook meldinger, betaler innimellom 100 lapp, så gratis mange ganger. Men usikker på hvordan det er med fremmede. Bare kontakt henne på Facebook. Hun healet barna mine for eksem, healet meg mot angst og ser ting som stemmer. Så i mitt tilfelle tror jeg på henne, men ikke hvem som helst andre 😁 Kjenner noen dyktige som har gjort sånt gratis i alle år men de har sluttet for en tid tilbake. Anbefaler å helst gå til de som ikke skal ha penger. Elisabeth tar noe, kommer ann på hva det gjelder. Men for noen spørsmål tipper jeg 100-200 kr. Da burde du spørre om utfyllende spørsmål med en gang, isteden for et spørsmål i hver melding. Du må nok sende bilde av deg og mannen din men trenger ikke å si noe annet om dere

Anonymkode: 593ee...cd8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mannen hadde jeg ikke orket å være sammen med. Uansett om han hadde hatt sex med andre eller ikke. Sånn flørting syns ikke jeg er OK i et forhold. Hvorfor har han ikke nok med deg da? 

Anonymkode: 53f76...e5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Denne mannen hadde jeg ikke orket å være sammen med. Uansett om han hadde hatt sex med andre eller ikke. Sånn flørting syns ikke jeg er OK i et forhold. Hvorfor har han ikke nok med deg da? 

Anonymkode: 53f76...e5d

Det skjønner jeg ikke for vi har mye sex, men vi har vært sammen i 11 år og han begynner vel kanskje å bli lei?

Jeg var borte et par måneder i vår/sommer og det var da han holdt på å flørte og eventuelt hadde sex med andre.

Jeg tror det handler om at han må bli begjært av andre kvinner, det holder ikke å være nyforelsket i dama si men også samtidig vite at han har draget på andre samtidig.

Mange damer synes det er mer tiltrekkende å bli begjært av opptatte menn enn single faktisk, tror det den som kan.

Husker han var helt oppslukt i meg det første året, men etter drøyt 6 utbrøt han: "Du er ikke like pen nå som du var i begynnelsen da jeg oppdaget deg".🙄

Ts

Anonymkode: 2b92b...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Heter vel ikke Joakim denne typen din eller. 

Anonymkode: 37954...126

Nei det gjør han ikke

Ts

Anonymkode: 2b92b...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne oppdater oss om hvordan det går. For meg er flørting på meldinger utroskap/veien mot utroskap, og når man har kommet på den veien er den ingen vei tilbake.., men du må føle på det selv om du vil bli eller reise. 

Anonymkode: 593ee...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gjerne oppdater oss om hvordan det går. For meg er flørting på meldinger utroskap/veien mot utroskap, og når man har kommet på den veien er den ingen vei tilbake.., men du må føle på det selv om du vil bli eller reise. 

Anonymkode: 593ee...cd8

Sitter midt i kaoset nå og vet ikke hva som skjer med meg/oss.

Har akkurat kjøpt oss leilighet og har to barn.

Ts

Anonymkode: 2b92b...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...