AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #1 Del Skrevet 22. september 2021 Er det noen som vet om tursko som er vanntette og som kan jogges i terreng med? Hva med regnklær til jogging og tur? Lurer også på om det finnes sko man kan jogge på islagt asfalt? Piggsko som passer til jogging? Tenker ikke på brodder siden de sklir av og de gode store broddene man kan bruke i terreng blir for skarpe og dype på asfalt med is. Anonymkode: a8f7f...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #2 Del Skrevet 22. september 2021 Glemte å skrive dameklær størrelse S/M Anonymkode: a8f7f...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #3 Del Skrevet 22. september 2021 Joggesko med pigg: https://www.loplabbet.no/produkter/vj-71-205w-lilla-ll-no Anonymkode: de6a6...ee3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #4 Del Skrevet 22. september 2021 På XXL pigger de sko for 199,- pr par. Jeg har flere gode løpesko, og valgte å pigge et av parene. Lureste jeg har gjort ift vinterløping:) Anonymkode: eba03...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 22. september 2021 #5 Del Skrevet 22. september 2021 Vanlige løpesko fungerer fint om vinteren så lenge man ikke skal løpe på blank is. Piggsko er ganske hardt for beina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #6 Del Skrevet 22. september 2021 LeneXCII skrev (Akkurat nå): Vanlige løpesko fungerer fint om vinteren så lenge man ikke skal løpe på blank is. Piggsko er ganske hardt for beina. Det er det jeg skal gjøre. Det blir is over all asfalt her, ligger slik til April, Anonymkode: a8f7f...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 22. september 2021 #7 Del Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er det jeg skal gjøre. Det blir is over all asfalt her, ligger slik til April, Anonymkode: a8f7f...e30 Ok! 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå