Gå til innhold

Hvorfor trener folk lettkledd i t-senter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett gjennom vindu på treningsenter hvor den ene jenta hadde på singlett med super tynne stropper. Og veldig liten topp, så man kunne se hele rumpa i trneingstightsen.

og ene tilfelle hvor ene hadde på stramme klær, men man kunne se litt av magen. Man kunne se navelen ganske godt da toppen var ganske kort

jeg skjønner ikke hvorfor visse folk «pynter» seg til treningsenter.

 

Bruk vanlig t skjort og joggebukse evt tights. Men hvorfor kle seg sexy på t-senter

Anonymkode: d6a1b...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi folk ønsker å bli sett. De ønsker at andre skal gå hjem å ta seg en runk til det mentale bildet av de. 

Anonymkode: a027e...436

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bryr du deg om noe som ikke har med deg å gjøre i det hele tatt? Jeg føler meg mer selvsikker når jeg går med kort topp og tights. Liker å vise kroppen jeg jobber så hardt for. Hvis du ikke vil se på meg så er det ene og alene ditt valg. Hvorfor bryr du deg?

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva andre kler seg i på senteret. Så lenge de er rene.

Anonymkode: 57349...5ae

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor bryr du deg om noe som ikke har med deg å gjøre i det hele tatt? Jeg føler meg mer selvsikker når jeg går med kort topp og tights. Liker å vise kroppen jeg jobber så hardt for. Hvis du ikke vil se på meg så er det ene og alene ditt valg. Hvorfor bryr du deg?

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva andre kler seg i på senteret. Så lenge de er rene.

Anonymkode: 57349...5ae

Vel når de squatter med rumpa rett i trynet mitt så har det noe med meg å gjøre

Anonymkode: d6a1b...4c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! Kunne du se konturen av rumpa i treningstightsen? Er du ok?!

Anonymkode: c82f6...f1c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor bryr du deg om noe som ikke har med deg å gjøre i det hele tatt? Jeg føler meg mer selvsikker når jeg går med kort topp og tights. Liker å vise kroppen jeg jobber så hardt for. Hvis du ikke vil se på meg så er det ene og alene ditt valg. Hvorfor bryr du deg?

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva andre kler seg i på senteret. Så lenge de er rene.

Anonymkode: 57349...5ae

«Liker å vise kroppen», da er du i feil sted. Strippeklubb ville vært et bedre sted for deg å vide deg på

Anonymkode: d6a1b...4c3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kalle det t-senter? Tar det så mye mer energi å skrive treningssenter? 

Anonymkode: e806f...f5a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

«Liker å vise kroppen», da er du i feil sted. Strippeklubb ville vært et bedre sted for deg å vide deg på

Anonymkode: d6a1b...4c3

Gå tilbake til 50-tallet. Ja, jeg liker å vise figuren. Gjør ikke du? Samme prinsipp som å kle seg i en flatterende jeans man liker, så liker jeg også å kle meg i en flatterende tights.

Synes seriøst det er sjokkerende at noen kvinner bryr seg så mye om hva andre kvinner går kledd med. Det er rett og slett kvinnefiendtlig.

Anonymkode: 57349...5ae

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vel når de squatter med rumpa rett i trynet mitt så har det noe med meg å gjøre

Anonymkode: d6a1b...4c3

Buhu. Stakkar deg som så en litt gjennomsiktig tights gjennom et vindu på gaten :( Så fælt for deg..

Anonymkode: 57349...5ae

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gå tilbake til 50-tallet. Ja, jeg liker å vise figuren. Gjør ikke du? Samme prinsipp som å kle seg i en flatterende jeans man liker, så liker jeg også å kle meg i en flatterende tights.

Synes seriøst det er sjokkerende at noen kvinner bryr seg så mye om hva andre kvinner går kledd med. Det er rett og slett kvinnefiendtlig.

Anonymkode: 57349...5ae

Ja jeg kler meg fint for mannen min eller meg. Ikke for å «vise andre hva jeg har jobbet hardt for» 

Anonymkode: d6a1b...4c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja jeg kler meg fint for mannen min eller meg. Ikke for å «vise andre hva jeg har jobbet hardt for» 

Anonymkode: d6a1b...4c3

Ok, deg om det. Jeg tror du er i mindretall i befolkningen. Det er helt normalt å se på andre menn og kvinner selv om man er i et forhold. Og faktisk er det også sunt for seksualiteten. Se men ikke røre. Og dessuten- jeg spør igjen - hvorfor plager det dere hva folk dere ikke kjenner går kledd i? Kan seriøst ikke forstå hvorfor folk er opphengt i andres bekledning!

Anonymkode: 57349...5ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja jeg kler meg fint for mannen min eller meg. Ikke for å «vise andre hva jeg har jobbet hardt for» 

Anonymkode: d6a1b...4c3

Da er du god om du klarer å evaluere og justere formen din iført i joggebukse og lang løs tskjorte. Jeg klarer i alle fall ikke det i en rekke øvelser og foretrekker derfor noe tettsittende (jeg viser ikke mage dersom noen skulle lure)

Anonymkode: c82f6...f1c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har sett gjennom vindu på treningsenter hvor den ene jenta hadde på singlett med super tynne stropper. Og veldig liten topp, så man kunne se hele rumpa i trneingstightsen.

og ene tilfelle hvor ene hadde på stramme klær, men man kunne se litt av magen. Man kunne se navelen ganske godt da toppen var ganske kort

jeg skjønner ikke hvorfor visse folk «pynter» seg til treningsenter.

 

Bruk vanlig t skjort og joggebukse evt tights. Men hvorfor kle seg sexy på t-senter

Anonymkode: d6a1b...4c3

Fordi det er umulig å trene i slaskete klær som joggebukse og t-skjorte…? De blir tunge og klissvåte av svette, hindrer bevegelsene etc.

Alene trener jeg sports bh og hotpants, fordi det er mest behagelig. På treningssenter tar jeg en tank top over sports bh’en og en tights eller shorts, kun for å følge reglene der. 

Jeg aner ikke hva andre har på seg da jeg fokuserer på meg selv, og går ut i fra at alle andre er der for å trene selv og ikke for å glo på andre mennesker.

Anonymkode: 5304b...f27

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

jeg skjønner ikke hvorfor visse folk «pynter» seg til treningsenter.

 

Bruk vanlig t skjort og joggebukse evt tights. Men hvorfor kle seg sexy på t-senter

Og dette mener du at du har fasiten på??

Jeg tror de fleste trener i det de føler seg vel i og som er behagelig å trene i. Utseende er jo også en del av det å føle seg vel, hvorfor skal det være noe annerledes på et treningssenter enn ellers i samfunnet? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LeneXCII skrev (Akkurat nå):

Og dette mener du at du har fasiten på??

Jeg tror de fleste trener i det de føler seg vel i og som er behagelig å trene i. Utseende er jo også en del av det å føle seg vel, hvorfor skal det være noe annerledes på et treningssenter enn ellers i samfunnet? 

Thank you. Ingen grunn til at man skal se ut som en dass på treningssenter, men ikke ellers. Også der er det lov å føle seg vel.

 

Mistenker at disse som har så sterke meninger om andres bekledning har dårlig selvtillit selv.

Anonymkode: 57349...5ae

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 og godt gift, og kunne ikke brydd meg mindre om hvordan jeg ser ut på trening. Ikke at 20-something guttene som er der viser mer eller mindre interesse uansett, så om jeg hadde brydd meg hadde det heller ikke hatt betydning. 

Så kan love deg at jeg kler meg trangt og lett på trening for komfort. Når det gjelder gjennomsiktige bukser - det finnes knapt bukser der du ikke ser litt igjennom når du bøyer deg. Og det kunne jeg virkelig ikke brydd meg mindre om.

Løst stoff, t-skjorter, joggebukser... det høres for meg marerittaktig ut når jeg er svett, og vil bevege meg fritt. 

Anonymkode: ca297...c00

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi det har blitt en «mote» å trene i crop tops, på samme måte som at det er populært å gå med crop tops ellers. Legg merke til det - du ser ofte folk i jeans og en kort topp slik at litt av magen synes. Så hvorfor skulle man dekke seg mer til på trening? Der svetter man i tillegg, noe som gjør det ekstra digg å gå med lettere klær. 

Anonymkode: dadfa...256

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke med dere andre, men jeg trives med å på alle de fine kroppene på treningssenteret. Særlig damenes sprettrumper . Må være lov å smugtitte litt her og der :)

Anonymkode: 2718e...947

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Vel når de squatter med rumpa rett i trynet mitt så har det noe med meg å gjøre

Anonymkode: d6a1b...4c3

Hvorfor står du så nære at du får "trynet" ditt i rumpa på de foran?

Anonymkode: 407c1...269

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor står du så nære at du får "trynet" ditt i rumpa på de foran?

Anonymkode: 407c1...269

Jeg er ikke ts, men jeg vil si det kommer an på senteret. I går trente jeg på Fagerbrog SATS midt på ettermiddagen, og det var for å si det rett ut - helt jævlig. Nesten ikke mulig å finne en plass å stå for å gjøre lateral raise eller noe som helst. Proppfullt. Ikke mulig å snu seg uten å dulte borti noen. Også den dunrende musikken fra spinningtimen i overetasjen, som ikke er isolert i det hele tatt fra resten av studioet. Noen synes kanskje det har sin sjarm, men personlig synes jeg det blir litt slitsomt, hvert fall hvis du står der det høres best.

Anonymkode: 2718e...947

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...