Gå til innhold

Hvorfor trener folk lettkledd i t-senter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er deilig å trene lettkledd. Hjemme trener jeg helst i undertøy. På treningssenteret blir det tights og topp, men jeg gidder ikke noe joggebukse.

Anonymkode: cc806...e68

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor bryr du deg om noe som ikke har med deg å gjøre i det hele tatt? Jeg føler meg mer selvsikker når jeg går med kort topp og tights. Liker å vise kroppen jeg jobber så hardt for. Hvis du ikke vil se på meg så er det ene og alene ditt valg. Hvorfor bryr du deg?

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva andre kler seg i på senteret. Så lenge de er rene.

Anonymkode: 57349...5ae

For en post. På den ene siden sier du at du VIL vise frem kroppen din

 Så sier du at du ikke bryr deg om hva andre har på seg/viser frem.

Så sier du at det er frivillig å se på. Noe som er på nivå med å si at det er frivillig å lytte og lukte når jeg promper i vei på treningsstudio.

Vis gjerne frem stativet musa di henger på, men innrøm at du gjør det fordi du liker oppmerksomheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har sett gjennom vindu på treningsenter hvor den ene jenta hadde på singlett med super tynne stropper. Og veldig liten topp, så man kunne se hele rumpa i trneingstightsen.

og ene tilfelle hvor ene hadde på stramme klær, men man kunne se litt av magen. Man kunne se navelen ganske godt da toppen var ganske kort

jeg skjønner ikke hvorfor visse folk «pynter» seg til treningsenter.

 

Bruk vanlig t skjort og joggebukse evt tights. Men hvorfor kle seg sexy på t-senter

Anonymkode: d6a1b...4c3

For å holde ting på plass? Fordi det er best å trene i stramme klær? Fordi det er varmt? Joggebukse er jo ikke behagelig å trene i. 

Anonymkode: 39adf...9c1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har sett gjennom vindu på treningsenter hvor den ene jenta hadde på singlett med super tynne stropper. Og veldig liten topp, så man kunne se hele rumpa i trneingstightsen.

og ene tilfelle hvor ene hadde på stramme klær, men man kunne se litt av magen. Man kunne se navelen ganske godt da toppen var ganske kort

jeg skjønner ikke hvorfor visse folk «pynter» seg til treningsenter.

 

Bruk vanlig t skjort og joggebukse evt tights. Men hvorfor kle seg sexy på t-senter

Anonymkode: d6a1b...4c3

Jeg kler meg i singlet og kort shorts fordi det er så JÆVLIG varmt på senteret og jeg svetter som en gris når jeg trener. IKKE for å vise meg fram.

Anonymkode: ebe1f...8a4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi de vil og kan? Jeg trener alltid i singlet. Har jo hørt det også er «for lite klær» for noen, men det driter jeg i. Hvis jeg vil vise musklene så gjør jeg det. La folk få gå i det de vil sier nå jeg. Om ei dame går med magetopp hva så?  Hvorfor er det så ille om ei dame viser magen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig kunne jeg vært foruten klesplagg så stramme at man kan se livmorstappen til de som trener. Men seff, det er så sykt behagelig å ha på seg tights som er så stramme at det får camel-toen og rumpesprekken til å bli en eneste stor sprekk, og det må vi jo respektere.

Anonymkode: e9c39...859

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Warrior skrev (8 minutter siden):

Kanskje fordi de vil og kan? Jeg trener alltid i singlet. Har jo hørt det også er «for lite klær» for noen, men det driter jeg i. Hvis jeg vil vise musklene så gjør jeg det. La folk få gå i det de vil sier nå jeg. Om ei dame går med magetopp hva så?  Hvorfor er det så ille om ei dame viser magen? 

Singlet er helt innafor etter min mening. Da viser du jo musklene dine, ikke kjønnsorganer og ræv. Det derre super trange tights opplegget som har blitt en greie de siste årene derimot, det minner jo mer om en BDSM-klubb enn et treningssenter. Skjønner at det får rumpa til å se ekstra stram ut, men det greiene der synes jeg er patetisk.

Anonymkode: e9c39...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Singlet er helt innafor etter min mening. Da viser du jo musklene dine, ikke kjønnsorganer og ræv. Det derre super trange tights opplegget som har blitt en greie de siste årene derimot, det minner jo mer om en BDSM-klubb enn et treningssenter. Skjønner at det får rumpa til å se ekstra stram ut, men det greiene der synes jeg er patetisk.

Anonymkode: e9c39...859

Er ikke alle tights supertrange da? Det er jo slik tights ser ut, det skal være "tight" på kroppen.

Anonymkode: 1b8e6...b77

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (1 time siden):

For en post. På den ene siden sier du at du VIL vise frem kroppen din

 Så sier du at du ikke bryr deg om hva andre har på seg/viser frem.

Så sier du at det er frivillig å se på. Noe som er på nivå med å si at det er frivillig å lytte og lukte når jeg promper i vei på treningsstudio.

Vis gjerne frem stativet musa di henger på, men innrøm at du gjør det fordi du liker oppmerksomheten.

Jeg liker oppmerksomheten på samme måten som jeg liker oppmerksomheten hvis jeg har krøllet håret og pyntet meg på jobb. Å føle seg vel er stikkordet. Jeg bryr meg ikke så mye om hva andre går med, men jeg legger merke til hvis noen ser flott ut kanskje. 
 

Og er det virkelig i 2021 så ille å se stramme klær, kanskje en navle når man strekker seg? Når du sammenligner det med promping er det du som er skadet.

Anonymkode: 57349...5ae

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dreier seg jo om mote, like it or not. Kvinnene påstår det er komfort, men merkelig nok er det ingen menn som løfter vekter i tights og magetopp. 🤔 

Men! Jeg syns ikke det gjør noe. Folk må trene i det de liker. Hvis en fancy tights øker treningsgleden, så fint! Hvis det å vise seg frem øker treningsgleden, så fint! Hvis man bare har ubevisst fulgt moten fordi disse klærne er de letteste å få tak i, så fint! Hvis man føler seg bedre, så fint! På treningssenter bør man ha stor romslighet for andres bekledning. Hvis det plager deg TS er nok ikke treningssenter stedet for deg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vært meg imot å sett guttene trene i baris. Mye lekkert på det senteret der jeg trener ja... NAM!!

Anonymkode: 9b116...248

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trent i 20 år og trener i stramt, pent tøy som jeg føler meg vel og selvsikker i og som passer den treningsformen jeg gjør. Investerer mye i treningstøy, -sko og utstyr fordi det er min store lidenskap.

Kanskje du skal bruke energien din på å begynne å trene selv istedenfor å stirre på folk gjennom vinduet mens du gomler i deg sjokolade og mentalt kjefter på de flinke folka som faktisk gjør en innsats for helse og trivsel?

Anonymkode: 0adb5...5ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Vel når de squatter med rumpa rett i trynet mitt så har det noe med meg å gjøre

Anonymkode: d6a1b...4c3

Da bør du flytte trynet ditt.

Anonymkode: 8ceb2...2c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det er motiverende for de å se resultatet. Også pumpes musklene under trening og gjør de enda finere. 
 

Eneste jeg ikke skjønner er de som trener i veldig korte shorts, mest fordi det blir ubehagelig på apparatene når klam hud får friksjon på setene.  

Anonymkode: db4e0...496

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Albbas said:

Det dreier seg jo om mote, like it or not. Kvinnene påstår det er komfort, men merkelig nok er det ingen menn som løfter vekter i tights og magetopp. 🤔 

Men! Jeg syns ikke det gjør noe. Folk må trene i det de liker. Hvis en fancy tights øker treningsgleden, så fint! Hvis det å vise seg frem øker treningsgleden, så fint! Hvis man bare har ubevisst fulgt moten fordi disse klærne er de letteste å få tak i, så fint! Hvis man føler seg bedre, så fint! På treningssenter bør man ha stor romslighet for andres bekledning. Hvis det plager deg TS er nok ikke treningssenter stedet for deg. 

 

Ser mange menn som trener i tights med en kort shorts over for å skjul kølla, så det er ikke så unormalt som du tror. Tror også mange av dem hadde trent i baris eller plagg som viste mer hud om dette var tillatt i senteret.

Anonymkode: cc806...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, men det ser dumt ut. Er sikkert ulike grunner, men grisete er det i alle fall. Burde vært kleskoder på alle treningssentre.

Anonymkode: a0fc9...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har sett gjennom vindu på treningsenter hvor den ene jenta hadde på singlett med super tynne stropper. Og veldig liten topp, så man kunne se hele rumpa i trneingstightsen.

og ene tilfelle hvor ene hadde på stramme klær, men man kunne se litt av magen. Man kunne se navelen ganske godt da toppen var ganske kort

jeg skjønner ikke hvorfor visse folk «pynter» seg til treningsenter.

 

Bruk vanlig t skjort og joggebukse evt tights. Men hvorfor kle seg sexy på t-senter

Anonymkode: d6a1b...4c3

Slutt å bry deg. 

Anonymkode: 4c56f...3ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg er ikke ts, men jeg vil si det kommer an på senteret. I går trente jeg på Fagerbrog SATS midt på ettermiddagen, og det var for å si det rett ut - helt jævlig. Nesten ikke mulig å finne en plass å stå for å gjøre lateral raise eller noe som helst. Proppfullt. Ikke mulig å snu seg uten å dulte borti noen. Også den dunrende musikken fra spinningtimen i overetasjen, som ikke er isolert i det hele tatt fra resten av studioet. Noen synes kanskje det har sin sjarm, men personlig synes jeg det blir litt slitsomt, hvert fall hvis du står der det høres best.

Anonymkode: 2718e...947

Sounds like a you problem😏

Anonymkode: 8ceb2...2c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ser mange menn som trener i tights med en kort shorts over for å skjul kølla, så det er ikke så unormalt som du tror. Tror også mange av dem hadde trent i baris eller plagg som viste mer hud om dette var tillatt i senteret.

Anonymkode: cc806...e68

Ja det er nok kulturforskjeller rundt om på sentrene. Jeg har aldri sett en mann løfte vekter i tights. At de springer i tights og shorts ja, men aldri vektløfting. Jeg trener styrke på et veldig mannsdominert senter, og der er mannfolka veldig avslappet i klesstilen. På senteret er det ingen regler for bekledning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Ok, deg om det. Jeg tror du er i mindretall i befolkningen. Det er helt normalt å se på andre menn og kvinner selv om man er i et forhold. Og faktisk er det også sunt for seksualiteten. Se men ikke røre. Og dessuten- jeg spør igjen - hvorfor plager det dere hva folk dere ikke kjenner går kledd i? Kan seriøst ikke forstå hvorfor folk er opphengt i andres bekledning!

Anonymkode: 57349...5ae

For min del kan du trene naken om du vil. Regner med du ikke blir krenket og sur om en fyr du ikke finner attraktiv niglor på deg. Rumpe og pupper har ca halvparten av verdens befolkning så ei dame på treningssenter er virkelig ikke noe spesielt. 

Anonymkode: 240da...dca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...