Gå til innhold

Føler jeg ikke kommer godt overens med noen ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jente i 20 årene (født i løvens tegn) for de som bryr seg om slikt. Uansett hvilke sosial setting jeg kommer så føler jeg sjeldent at jeg virkelig klikker med folk. Det som fascinerer meg er at når jeg er ute og alkohol er involvert så vil alle prate med meg og virkelig viser engasjement, men ellers i hverdagen føler jeg at jeg blir forbigått og jeg ikke helt blir involvert på samme måte. Jeg kan nevne at jeg får mye blikk, vil påstå at jeg er en pen jente. Har langt blond hår, er høy, slank og har intens grønne øyne.. Er det jeg som er innbilsk, eller kan folk føle seg truet av meg ? Jeg er ikke opptatt av utseende når jeg velger relasjoner, men opplever at alle andre skaffer venner mye lettere enn meg ? Hvorfor ?? 

Anonymkode: 1ae50...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan godt være at du er for attraktiv. Jobbet på samme store arbeidsplass som ei i nesten 10 år. Jeg syntes alltid hun var kjempeskummel! Unngikk henne for alt det var verdt, bare fordi hun var så sykt pen og fikk inntrykk av at hun visste det. Etter nærmere 10 år ble jeg gode venner med en annen kollega som også var venner med henne. Endte opp med å bli kjent gjennom denne felles venninne. Jenta var kjempekoselig og hadde veldig mange problemer med seg selv sosialt, måtte tilogmed ha psykologhjelp for å takle sosial omgang med andre fordi hun alltid ble holdt utenfor. Så ha, fullt mulig.

Vet ikke hva du kan gjøre for å endre dette, men du må nok i større grad enn andre pushe deg selv til å «slenge deg på» sosiale ting. Vis folk at du ikke er skummel!

Anonymkode: 2c2bb...719

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...