Gå til innhold

Slim, men eggløsningstest er negativ....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Har brukt opp alle testene nå, så fikk ikke testet i dag tidlig. Men i går, tirsdag, mandag og søndag var testene negative. Både strimmeltest og rosa clearblue digitaltest.

Begynner å bli litt bekymret.

Kan det hende at jeg har såkal kort LH-topp slik at testene ikke ble positive av den grunn? Har brukt lilla clearblue digitaltest tidligere sykluser, og fått utslag hver gang - både blinkende og fast smiley.

Men ingenting denne syklusen ennå. Jeg er nå på  dag 10 etter første mensdag, og har hatt slim i tre hele dager, og merker at nå er det knapt noe igjen. Betyr det at eggløsningen er over?

Anonymkode: 19be6...955

Syns ikke du skal begynne å stresse hvis du kun e på cd 10 altså… noen sykluser kan skille seg litt ut fra de andre, uten at det betyr at det er noe galt. Har du tatt koronavaksine nylig? Hvis du stresser mye med el-testing så råder jeg deg til å droppe det rett og slett. Til spørsmålet ditt i HI så får jeg både slim og el-smerter ca en uke før positiv EL-test. 😊denne syklusen merker jeg mye mindre murringer, og fikk slim senere enn normalt. Venter fortsatt på EL. Jeg tok dose 2 av vaksinen for en uke siden

Anonymkode: 88340...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Syns ikke du skal begynne å stresse hvis du kun e på cd 10 altså… noen sykluser kan skille seg litt ut fra de andre, uten at det betyr at det er noe galt. Har du tatt koronavaksine nylig? Hvis du stresser mye med el-testing så råder jeg deg til å droppe det rett og slett. Til spørsmålet ditt i HI så får jeg både slim og el-smerter ca en uke før positiv EL-test. 😊denne syklusen merker jeg mye mindre murringer, og fikk slim senere enn normalt. Venter fortsatt på EL. Jeg tok dose 2 av vaksinen for en uke siden

Anonymkode: 88340...12f

Takk for svar. Jeg fikk dose to av koronavaksine for mer enn en måned siden, så tror ikke den påvirker syklus.

Jeg har litt magesmerter/eggstokkmurring i dag, men som nevnt veldig lite slim. Er bekymret fremdeles, og spesielt siden kjæresten ikke har hatt mulighet til å møte meg de siste to dagene pga. jobb. Er redd at sjansen er borte denn syklusen, men håper det er en mulighet fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veldig lite slim i går, og litt i dag tidlig. Kjente og mer magesmerter/eggstokkmurring i går enn i dag, men kjenner fremdeles merkbar øm, dump smerte fra begge sider. Fikk lagt inn aksjer i går kveld, men kan det ha vært for sent? Testet senest onsdag kveld, og da var eggløsningstest negativ som nevnt.

Har ikke testet siden da, gikk tom for tester og blir så stresset av å teste at jeg ikke vil teste mer denne syklusen.

Siden jeg har murringer/eggstokksmerter fremdeles, kan det bety at jeg enda ikke har hatt eggløsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde veldig lite slim i går, og litt i dag tidlig. Kjente og mer magesmerter/eggstokkmurring i går enn i dag, men kjenner fremdeles merkbar øm, dump smerte fra begge sider. Fikk lagt inn aksjer i går kveld, men kan det ha vært for sent? Testet senest onsdag kveld, og da var eggløsningstest negativ som nevnt.

Har ikke testet siden da, gikk tom for tester og blir så stresset av å teste at jeg ikke vil teste mer denne syklusen.

Siden jeg har murringer/eggstokksmerter fremdeles, kan det bety at jeg enda ikke har hatt eggløsning?

Ja det kan bety det men uten eltester og/eller temping vil det bare bli gjetning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...