Gå til innhold

Hva er det skumleste/traumastike du har opplevd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mitt var da jeg jobbet som vekter, og som vekter går man rundt bygg og sjekker om dører er låst. Jeg hadde flyttet til ny plass så var ikke kjent med noe og var veldig ung. midt på svarte natta var jeg og sjekket dører utenfor et bygg, da jeg oppdaget at en dør ikke var låst, rommet var kaldt og mørkt. Da jeg skrur på lyset og tror jeg er inn på et matlager typ, men der ser jeg redd rett på en død person som har øynene åpne i et ganske «skremt blikk» som ligger halvnaken på et bord. Personen hadde sikkert netopp dødd Rundt meg har det mange lik under «laken» samt kister. Jepp lite viste jeg at jeg var innpå et kjølerom i et likhus..og det var så creepy der og jeg ble så redd.. det var liksom det siste jeg forventet 

Anonymkode: 7f293...00a

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min far som prøvde å voldta meg som 8 åring, heldigvis kom det noen og reddet meg.

Anonymkode: ccb39...35f

  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva har dette med vennskap og sosiale relasjoner å gjøre?

Anonymkode: 11837...6a4

Sorry jeg er ny her

Anonymkode: 7f293...00a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min far som prøvde å voldta meg som 8 åring, heldigvis kom det noen og reddet meg.

Anonymkode: ccb39...35f

Beklager det var trist og høre at din egen far prøvde det, for et svin! men så bra noen kom å reddet deg! Men selve opplevelsen må nok være veldig traumatisk uansett 😕 håper det går bra med deg den dag i dag❤️

Anonymkode: 7f293...00a

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva har dette med vennskap og sosiale relasjoner å gjøre?

Anonymkode: 11837...6a4

Er det en normal reaksjon på det ts forteller?? Skjerp deg! 

Anonymkode: 9b3be...63c

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det en normal reaksjon på det ts forteller?? Skjerp deg! 

Anonymkode: 9b3be...63c

Må da vite hva TS vil med tråden for å svare. tråden og rommet samsvarer ikke i det hele tatt

Anonymkode: 11837...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mitt var da jeg jobbet som vekter, og som vekter går man rundt bygg og sjekker om dører er låst. Jeg hadde flyttet til ny plass så var ikke kjent med noe og var veldig ung. midt på svarte natta var jeg og sjekket dører utenfor et bygg, da jeg oppdaget at en dør ikke var låst, rommet var kaldt og mørkt. Da jeg skrur på lyset og tror jeg er inn på et matlager typ, men der ser jeg redd rett på en død person som har øynene åpne i et ganske «skremt blikk» som ligger halvnaken på et bord. Personen hadde sikkert netopp dødd Rundt meg har det mange lik under «laken» samt kister. Jepp lite viste jeg at jeg var innpå et kjølerom i et likhus..og det var så creepy der og jeg ble så redd.. det var liksom det siste jeg forventet 

Anonymkode: 7f293...00a

Var du vekter på et sykehus da eller? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 3 ting som enda sitter i meg:

- Blitt påkjørt som fotgjenger av bil i høy hastighet, hadde heldigvis englevakt. 

- Fødsel der det ble komplikasjoner og barnet ble hastet ut.

- et plutselig dødsfall av en foreldre da jeg var liten.

Anonymkode: 8014b...985

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Beklager det var trist og høre at din egen far prøvde det, for et svin! men så bra noen kom å reddet deg! Men selve opplevelsen må nok være veldig traumatisk uansett 😕 håper det går bra med deg den dag i dag❤️

Anonymkode: 7f293...00a

Takk, går bra med mag nå, Ja det var jævlig for å si det mildt. 

Anonymkode: ccb39...35f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm....litt vanskelig å «velge», men jeg tror jeg går for

- stefar ble skutt i hodet (ikke foran meg)

- mye grov vold i en periode utøvd mot den ene forelderen, jeg så/hørte på - fikk noe trusler selv 

Og av alle skumle ting:

trodde jeg beregnet god tid, tok meg en tur opp til et byfjell. Tok ikke lang tid å komme seg ned, men det ble HELT mørkt fordi jeg undervurderte tiden - og jeg var sikkert på at alt fra huffser, skumle troll og garantert mordere var i umiddelbar nærhet 😅

 

Anonymkode: 49ee8...1dc

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest traumatiske: å bli voldtatt daglig som barn. Stå igjennom flere år med rettsak helt alene som ungdom. 

Det skumleste: når pappa holdt på å drukne i sør amerika. Jeg brukte alle kreftene jeg hadde til å redde han - krefter jeg ikke visste jeg hadde. Ropte etter hjelp, men badevaktene turte ikke å gå uti pga strømmen. Vi ble bare dratt lengre og lengre ut til menneskene på stranden ble små prikker og jeg kunne ikke stå lengre, helt til jeg kom meg langt ut på siden og kunne dra han inn igjen. Jeg var sikker på at han kom til å dø. 

Anonymkode: 4a692...5d7

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har opplevd grovt seksuelt trakassering/ nesten voldtekt, men det som har traumatisert meg mest er da min mor var utro og splittet familien. Rart dette her! 

Anonymkode: abe39...c7c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye alkohol og mye krangling i mine foreldres forhold. Flere nære dødsfall i familien. Jeg har opplevd 3 spontanaborter. Har nettopp fått kreft :( 

Anonymkode: 91c47...271

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det mest traumatiske: å bli voldtatt daglig som barn. Stå igjennom flere år med rettsak helt alene som ungdom. 

Det skumleste: når pappa holdt på å drukne i sør amerika. Jeg brukte alle kreftene jeg hadde til å redde han - krefter jeg ikke visste jeg hadde. Ropte etter hjelp, men badevaktene turte ikke å gå uti pga strømmen. Vi ble bare dratt lengre og lengre ut til menneskene på stranden ble små prikker og jeg kunne ikke stå lengre, helt til jeg kom meg langt ut på siden og kunne dra han inn igjen. Jeg var sikker på at han kom til å dø. 

Anonymkode: 4a692...5d7

❤️❤️❤️

Anonymkode: 9b3be...63c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mye alkohol og mye krangling i mine foreldres forhold. Flere nære dødsfall i familien. Jeg har opplevd 3 spontanaborter. Har nettopp fått kreft :( 

Anonymkode: 91c47...271

Oi...god bedring!! 💐

Anonymkode: 9b3be...63c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Da jeg skrur på lyset og tror jeg er inn på et matlager typ, men der ser jeg redd rett på en død person som har øynene åpne i et ganske «skremt blikk» som ligger halvnaken på et bord. Personen hadde sikkert netopp dødd Rundt meg har det mange lik under «laken» samt kister. Jepp lite viste jeg at jeg var innpå et kjølerom i et likhus..og det var så creepy der og jeg ble så redd.. det var liksom det siste jeg forventet 

I alle dager! De som jobbet der kunne jo godt tatt å dekket til den personen som lå der med øynene oppe da. Greit nok at man er sliten etter en lang arbeidsdag og bare vil hjem til å spise middag men ærlig talt.... hadde ikke tatt mange sekundene å hivd et teppe over liket. ikke rart du ble skremt.

Anonymkode: 469c3...406

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg måtte ha katastrofesnitt i narkose, og de dagene babyen min måte ligge på respirator på nyfødtintensiven. Det har fått noen ringvirkninger, for å si det mildt

Anonymkode: 2b701...a5d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble misbrukt av en lærer gjennom nesten hele barne og ungdomsskolen. 

Anonymkode: 0fded...884

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...