Gå til innhold

Mange trolletråder på KG: Har du trollet her selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er tydelig mange trolletråder her på KG. Tror mye er ekte, men er ganske sikker på at mye garantert er fake også! Spesielt på samliv og seksualitets sidene..

Så er spørsmålet.. Hvor lett finner du ut av om det er trolling?

Har du selv laget noen trolletråder her? Hvordan ble trådene?

Tror det er mange som koser seg når de ser trådene de finner på bare blir større og større.

Anonymkode: ade5f...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen tråder er helt åpenbart laget for trolling, og det er komisk å se hvor langt ts går.

Andre tråder er helt på bærtur, men kunne faktisk vært en ekte tråd. Vi mennesker kommer utfor mange rare ting her i livet.

Alt i alt synes jeg det er vanskelig å skille ut en trolle-tråd, med mindre den er veldig åpenbar. Jeg har aldri laget en egen, for jeg ser ikke at det ville moret meg på noen måte.

Anonymkode: 29ebd...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg lagde mange trolletråder med min gamle bruker. Eller tulletråder vil jeg heller kalle dem.

Anonymkode: b925b...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg lagde mange trolletråder med min gamle bruker. Eller tulletråder vil jeg heller kalle dem.

Anonymkode: b925b...fc3

Er jo et poeng da...hvor går grensen mellom trolling og å tulle litt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har, som anonym, lagt ut samme problemstilling men fra to ulike ståsteder noen ganger. Dette fordi utrolig mange her inne ofte er ute etter å påpeke at TS tar feil. Uansett hva det dreier seg om er det noen som føler for å sette seg på sin høye hest og rakke ned på TS. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (12 minutter siden):

Er jo et poeng da...hvor går grensen mellom trolling og å tulle litt? 

Tulletråder er litt mer uskyldige, det skinner gjerne lett gjennom at det bare er tull og tøys.

Anonymkode: b925b...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg laget en tulletråd en gang, om at hunden min skulle gifte seg. Vil ikke si det er troll, men bare litt humor.

Var faktisk noen som tok den tråden helt seriøst 😅

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror desverre ikke alle her innser at mesteparten her er tull. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn.. Noen med litt kjedelig liv å vil ha litt drama i hverdagen?

Anonymkode: ade5f...aa8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang innrømmet jeg i en tråd som dette at jeg hadde laget en tulletråd en eller annen gang i KG-karrieren min, og da fikk jeg advarsel fra moderator på PM om at trolletråder ikke var lov. Da følte jeg meg skikkelig overvåket. Så pass på hva dere skriver, plutselig får du en advarsel av en overivrig moderator. 

 

Anonymkode: 4ccb7...e08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke det, ser ikke hva som er gøy eller interessant med det.  ikke min type humor i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (16 timer siden):

Jeg laget en tulletråd en gang, om at hunden min skulle gifte seg. Vil ikke si det er troll, men bare litt humor.

Var faktisk noen som tok den tråden helt seriøst 😅

Jeg lagde en tråd der jeg skrev at jeg var lei meg fordi ambulansen ikke ville hente min døende hund. 

Anonymkode: 2a37e...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (16 timer siden):

Er jo et poeng da...hvor går grensen mellom trolling og å tulle litt? 

Den ene er kanskje for å more seg på egne vegne, mens andre på andres vegne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo helt umulig å vite Hvor mange trolletråder som finnes eller om man «går på» dem. Jeg syntes heller ikke det er spesielt interessant. Det spiller ingen rolle for meg om det som skrives er sant, overdrevet eller funnet på så lenge det er et interessant tema å diskutere.
 

Jeg troller en del, (som i at det jeg skriver ikke er sant). Syntes det er artig å diskutere temaer uavhengig av om det er sant eller ikke. Jeg endrer nesten alltid meg selv som hovedpersonen, fordi jeg får mer engasjement  da. Syntes det er gøy, og blir sjeldent beskyldt for å trolle. 

Anonymkode: 53ca0...8a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KjøttOPP skrev (9 minutter siden):

Den ene er kanskje for å more seg på egne vegne, mens andre på andres vegne?

Jo men det er godt sagt...det er jo ikke alt jeg skriver i største alvor..🙈 for å si det sånn..😂..men ondsinnet er jeg aldri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har laget en trolletråd. Irriterer meg at noen synes det er "morsomt" å forsøple forumet sånn. 

 

Anonymkode: 45be3...13a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er tråder her som ekspertpanelet slipper gjennom som hel ved men som rent logisk sett er veeldig tvilsomme...🙈..Den med hun som finner truser og vinglass etter samboers hete kvelder med elskerinnen....hmm tror nå kanskje mannen hadde ryddet bort vinglassene jeg da ...😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...