AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #1 Del Skrevet 20. september 2021 Hei, Jeg har akkurat begynt å jogge ute og tenkte å ta en tur nå. Men det er jo så kaldt, og jeg blir jo varm når jeg løper. Så hva pleier folk å ha på seg på høsten? Anonymkode: a90d2...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #2 Del Skrevet 20. september 2021 Med ti grader har jeg lang eller knelang tights. Et lag med tynn ull, og en overtrekksjakke. Samt buff, og pannebånd. Om det er vind eller regn bruker jeg også hansker. Anonymkode: 9a4c0...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #3 Del Skrevet 20. september 2021 Takk for svar! TS Anonymkode: a90d2...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #4 Del Skrevet 20. september 2021 Samme som over. Tights, tynn ulloverdeler og tynn løpejakke. Kanskje en tynn ull-buff i halsen. Anonymkode: a0984...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 21. september 2021 #5 Del Skrevet 21. september 2021 Tynn tights, t-skjorte og tynn løpejakke. 10 grader er veldig behagelig temperatur å løpe i! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #6 Del Skrevet 21. september 2021 Tights, ulltrøye og vest som jeg åpner når jeg blir varm. Ullsokker på beina. Anonymkode: bd34b...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #7 Del Skrevet 21. september 2021 jeg er generelt veldig varm, og blir veldig varm når jeg løper. jeg har lang tights, t skjorte også har jeg en bergans teknisk fleece (den har Tom tommelhull så kan dra over fingre. synes det nesten blir for varmt, så må dra opp ermene underveis. jogget idag på 11grader og det var perfekt temperatur. etterhvert vil jeg nok ha på meg pannebånd og en langermet treningsgenser under løpefleecen. Anonymkode: 2726c...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #8 Del Skrevet 21. september 2021 10-12 grader løper jeg i shorts/eventuell knelang tights med en langermet topp. Har jogget i 20 år og konklusjonen er alltid - jo mindre klær jo bedre økt. Skamfryser i starten, men det går seg til. De gangene jeg har falt for fristelsen å kle meg for mye, så blir jeg alltid overopphetet. Godt tips: bare bein og heller litt mer på overkropp april-oktober. Anonymkode: 3e6fe...7c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
horsey Skrevet 22. september 2021 #9 Del Skrevet 22. september 2021 Tights, ulltrøye og løpejakke. Tynne ullsokker om risikoen for våte sko er tilstede. Tar stort sett alltid av jakka etter 2 km 😅🥵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #10 Del Skrevet 23. september 2021 horsey skrev (6 timer siden): Tights, ulltrøye og løpejakke. Tynne ullsokker om risikoen for våte sko er tilstede. Tar stort sett alltid av jakka etter 2 km 😅🥵 Slik jeg også gjør det. Var før som forrige ab - frøs de første 5-10 minuttene. Men trynet halvveis en gang, og måtte sakte gå hjem igjen... Det var iskaldt, på grensen til farlig. Så etter det har jeg fått respekt for at det kan skje ting. Anonymkode: 9a4c0...666 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DritKrenka Skrevet 23. september 2021 #11 Del Skrevet 23. september 2021 Ta på nok klær til at du ikke fryser, men ikke så mye at det blir for varmt Akkurat hva du skal ta på deg vil variere etter hvor hardt du har tenkt å løpe, hvor lenge du skal holde på og hvilken toleranse du har for kulde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 23. september 2021 #12 Del Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Slik jeg også gjør det. Var før som forrige ab - frøs de første 5-10 minuttene. Men trynet halvveis en gang, og måtte sakte gå hjem igjen... Det var iskaldt, på grensen til farlig. Så etter det har jeg fått respekt for at det kan skje ting. Anonymkode: 9a4c0...666 Jeg er typen til å heller fryse i starten, men dette hadde jeg ikke tenkt på. Skal være litt mer obs på påkledning nå som det blir kalderre og jeg løper lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #13 Del Skrevet 23. september 2021 Bokdamen skrev (47 minutter siden): Jeg er typen til å heller fryse i starten, men dette hadde jeg ikke tenkt på. Skal være litt mer obs på påkledning nå som det blir kalderre og jeg løper lenger. Buff er i så måte et genialt plagg, som jeg aldri drar på joggetur uten. Kan ha det over hals og ansikt i begynnelsen, over ørene om man blir svett og kald, eller bare vri den rundt handleddet om det er varmt. Anonymkode: 9a4c0...666 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #14 Del Skrevet 23. september 2021 Overtrekksdress bruker jeg. Føler meg naken og beglodd i tights. Anonymkode: c5a51...d6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 23. september 2021 #15 Del Skrevet 23. september 2021 Har på tights og en trenings t-skjorte (glatt stoff) og en tynn treningsjakke. Jogget en del i vinter i 18- og hadde på det samme, men da hadde jeg ullstillongs under, for å ikke fryse sånn på lårene. Og pannebånd. Gjerne i ull. Ikke lue, blir sykt varmt på meg. Frøs også de 10 første min, men svetten rant til og med i 18- haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #16 Del Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (På 21.9.2021 den 16.14): Tights, ulltrøye og vest som jeg åpner når jeg blir varm. Ullsokker på beina. Anonymkode: bd34b...523 Om man synes det er best å være kald på starten og løper i bare t-skjorte feks, så er ulltrøye uansett en genial ting å ha rundt livet om man skader seg og må gå hjem. Den blir ikke kald selvom du er våt pga svette, men heller ikke slitsom eller vanskelig å løpe med. Det og et pannebånd så er du sikra om noe skulle skje. Anonymkode: bd34b...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #17 Del Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 22.9.2021 den 1.16): 10-12 grader løper jeg i shorts/eventuell knelang tights med en langermet topp. Har jogget i 20 år og konklusjonen er alltid - jo mindre klær jo bedre økt. Skamfryser i starten, men det går seg til. De gangene jeg har falt for fristelsen å kle meg for mye, så blir jeg alltid overopphetet. Godt tips: bare bein og heller litt mer på overkropp april-oktober. Anonymkode: 3e6fe...7c0 Jeg er en sånn som blir skikkelig varm, og drypper av svette etter en løpetur i t-shirt og tights, selv om det bare er 8-10 grader ute. Men er likevel litt skeptisk til shorts. Ser liksom for meg at knær og ankler blir kalde, og at man er mer utsatt for skader, særlig ved sprint, bakkeløping, osv. Men det er kanskje bare innbilning?🤪 Anonymkode: 844ce...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #18 Del Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 12.10.2021 den 19.36): Jeg er en sånn som blir skikkelig varm, og drypper av svette etter en løpetur i t-shirt og tights, selv om det bare er 8-10 grader ute. Men er likevel litt skeptisk til shorts. Ser liksom for meg at knær og ankler blir kalde, og at man er mer utsatt for skader, særlig ved sprint, bakkeløping, osv. Men det er kanskje bare innbilning?🤪 Anonymkode: 844ce...1d6 For meg har det med løpsfunksjonalitet å gjøre. Siden beina tar hele jobben, og blodet pumper der nede, så er det en fordel å ikke pakke dem for mye inn. Har ullsokker sånn jeg ikke fryser på tærne 🙂 Anonymkode: 3e6fe...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 13. oktober 2021 #19 Del Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 14.50): Hei, Jeg har akkurat begynt å jogge ute og tenkte å ta en tur nå. Men det er jo så kaldt, og jeg blir jo varm når jeg løper. Så hva pleier folk å ha på seg på høsten? Anonymkode: a90d2...865 På dagtid løper jeg fremdeles i shorts og t-skjorte. På kvelden blir det treningsbukse og genser/lett treningsjakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå