Gå til innhold

tidligere arbeidskollega svarer meg ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet på jobben for 1 år siden da arbeidsmiljøet var pyton, og jeg tok aldri farvel med noen som helst. Det var bare en arbeidskollega jeg kom overens med, men som jeg heller ikke orket å ha kontakt med pga alt som hadde foregått. Han skrev til meg på messenger gjentatte ganger om hvordan det gikk med meg, men svarte ikke. Nå, etter 1 år har jeg kontaktet han for å spørre om hvordan det står til med han. Han har enda ikke svart meg, og jeg vet han får med seg alle meldinger. Tror dere dette er litt "hevn"? Kanskje han er sur fordi jeg ikke svarte han på lenge? HVa tenker dere?

Anonymkode: 1f5d8...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du investerte ikke da, og da ser vel ikke han noe poeng i å investere noe nå.

Jeg hadde heller ikke giddi å svart deg.

Anonymkode: 2f9ea...b2c

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skulle han bruke tid på deg nå? 
Du må nok legge deg flat og unnskylde at du ignorerte han og fortelle hvorfor det ble som det ble.  Så kanskje han tar kontakt. 

Anonymkode: f1f20...36a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fant vel ut at du ikke var verdt å bruke tid på! Fornuftig det. 

Anonymkode: 3a0c5...de7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han fant vel ut at du ikke var verdt å bruke tid på! Fornuftig det. 

Anonymkode: 3a0c5...de7

Han var en del av grunnen til hvorfor jeg måtte slutte, så han kan FINT takke seg selv. Skulle egentlig bare mangle at jeg ikke tok kontakt igjen.

Anonymkode: 1f5d8...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han var en del av grunnen til hvorfor jeg måtte slutte, så han kan FINT takke seg selv. Skulle egentlig bare mangle at jeg ikke tok kontakt igjen.

Anonymkode: 1f5d8...335

Da er åpningsinnlegget ditt helt håpløst da det ikke gir noen info om at denne mannen var en av årsakene til dine problemer. Du bør lære deg å uttrykke deg bedre.

Anonymkode: 3a0c5...de7

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg sluttet på jobben for 1 år siden da arbeidsmiljøet var pyton, og jeg tok aldri farvel med noen som helst. Det var bare en arbeidskollega jeg kom overens med, men som jeg heller ikke orket å ha kontakt med pga alt som hadde foregått. Han skrev til meg på messenger gjentatte ganger om hvordan det gikk med meg, men svarte ikke. Nå, etter 1 år har jeg kontaktet han for å spørre om hvordan det står til med han. Han har enda ikke svart meg, og jeg vet han får med seg alle meldinger. Tror dere dette er litt "hevn"? Kanskje han er sur fordi jeg ikke svarte han på lenge? HVa tenker dere?

Anonymkode: 1f5d8...335

Anbefaler deg å endre holdninger, og gå videre. Man venter aldri ett år på å svare en person. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ghotsta jo han TS, du ville ikke ha kontakt. Ville du ha kontakt med han, si at hei det går fint med meg. Håper det går fint med deg. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg sluttet på jobben for 1 år siden da arbeidsmiljøet var pyton, og jeg tok aldri farvel med noen som helst. Det var bare en arbeidskollega jeg kom overens med, men som jeg heller ikke orket å ha kontakt med pga alt som hadde foregått. Han skrev til meg på messenger gjentatte ganger om hvordan det gikk med meg, men svarte ikke. Nå, etter 1 år har jeg kontaktet han for å spørre om hvordan det står til med han. Han har enda ikke svart meg, og jeg vet han får med seg alle meldinger. Tror dere dette er litt "hevn"? Kanskje han er sur fordi jeg ikke svarte han på lenge? HVa tenker dere?

Anonymkode: 1f5d8...335

 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han var en del av grunnen til hvorfor jeg måtte slutte, så han kan FINT takke seg selv. Skulle egentlig bare mangle at jeg ikke tok kontakt igjen.

Anonymkode: 1f5d8...335

Bestem deg for hva som egentlig er historien. 

Anonymkode: f1f20...36a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ha kontakt med ham om han var en av grunnene til at du sluttet..?

Makan til tankerot.

Anonymkode: 393e0...112

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Nå, etter 1 år har jeg kontaktet han for å spørre om hvordan det står til med han.

Dette henger ikke på grep. Hvorfor tar du kontakt med ham om du egentlig ikke ønsker kontakt med ham? 

 

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Han var en del av grunnen til hvorfor jeg måtte slutte, så han kan FINT takke seg selv. Skulle egentlig bare mangle at jeg ikke tok kontakt igjen.

Anonymkode: 1f5d8...335

Og i og med du ghostet ham forstår jeg godt at han ikke svarer deg. Han har tydeligvis gått videre, noe du også bør gjøre. 

Anonymkode: f2958...ca2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...