Gå til innhold

Forhold med gifte menn i maaaange år..hva er greia?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har to venninner som holder på med gifte menn på hver sin kant. Den ene er på det åttende året og den andre på femte året. Begge venninnene mine tror fortsatt at de skal få "han" til slutt. Til tross for at begge de mennene har sagt at de forlater ikke konene. Den ene sa at "han" så ikke noe galt i at to voksne mennesker møttes for litt kos. Han andre har sagt at han ikke får sex der hjemme. Men likevel fortsetter å være sammen med sin kone og famile.

Om det er sånn at man ikke får sex "der hjemme" i 8 år. Hvorfor gidder man å holde ut i ekteskapet da?

Om det er sånn at det ikke er galt å møtes som vokse mennesker for sex. Hvorfor ikke da vær voksen nok til å vær ærlig om det til sin kone. Så hun har mulighet til å flytte fra en sånn drittsekk.

Begge venninnene mine har sterke følelser for sine "gifte menn" De tør ikke å ta alvorsprat for da er dem redd dem mister "han" 100%. 

Jeg er ærlig til dem begge at jeg blir kvalm av hele opplegget. Å de respekterer at jeg ikke vil bli invollert i noe som helst. Har sett bilder av mennene. Men aldri møtt dem. Det alltid skal foregå i det skjulte. Som på hytta, i bilen, rasteplassen, skogen, hotell. Husker hun ene skulle møte sin på hytta hans. De måtte ha sex på gulvet i stua. For han hadde skiftet på alle sengene til kona og barna skulle komme dagen etter på lille julaften. Kunne ikke grise ut sengene.

Lurer på hvor mange år det skal gå før de FORSTÅR at de aldri kommer til å få han.. det tror jeg jammen kan bli noen år til.

Anonymkode: 3704d...91b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle disse menneskene du nevner er voksne. De har lov til å velge å bruke livene sine på det de vil. Om det er å være noens elskerinne så er det deres sak, verken jeg eller du trenger å forstå det.

Når det gjelder det å forbli i et forhold uten sex, så vet for det første ikke venninnene dine om det stemmer. Det er neppe mange utro menn som innrømmer at de har helt OK sex hjemme, de bruker bare elskerinnen for å få litt variasjon. For det andre, hvis det stemmer at det ikke er sex der hjemme, så skjønner ikke jeg at du ikke skjønner at noen mennesker har andre grunner til å være i et forhold enn sex. Disse konene liker kanskje ikke sex i det hele tatt, eller de liker det ikke med mannen og har en annen de også. I de tilfellene gjør venninnene dine disse ekteskapene en stor tjeneste, venninnene dine er kanskje hva som holder ekteskapene i live. De fleste andre tjenester man vil sette bort må man betale ganske dyrt for.

Anonymkode: 32712...2f8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gjerne går feil i slike debatter er at folk tar utgangspunkt i seg selv. Man kan synes at dette er ekkelt, umoralsk og hele pakka så mye man vil, men poenget er at før man kjenner motivene til de aktuelle personene så vet man ingen ting, og da blir det bare så sykt feil å bruke sine meninger på andre. Det finnes folk som er i forhold som gir den andre lov til slike ting. Så lenge vi ikke vet om det er bakgrunnen, så er det ingens business. 

Anonymkode: 60e5a...2bb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Har to venninner som holder på med gifte menn på hver sin kant. Den ene er på det åttende året og den andre på femte året. Begge venninnene mine tror fortsatt at de skal få "han" til slutt. Til tross for at begge de mennene har sagt at de forlater ikke konene. Den ene sa at "han" så ikke noe galt i at to voksne mennesker møttes for litt kos. Han andre har sagt at han ikke får sex der hjemme. Men likevel fortsetter å være sammen med sin kone og famile.

Om det er sånn at man ikke får sex "der hjemme" i 8 år. Hvorfor gidder man å holde ut i ekteskapet da?

Om det er sånn at det ikke er galt å møtes som vokse mennesker for sex. Hvorfor ikke da vær voksen nok til å vær ærlig om det til sin kone. Så hun har mulighet til å flytte fra en sånn drittsekk.

Begge venninnene mine har sterke følelser for sine "gifte menn" De tør ikke å ta alvorsprat for da er dem redd dem mister "han" 100%. 

Jeg er ærlig til dem begge at jeg blir kvalm av hele opplegget. Å de respekterer at jeg ikke vil bli invollert i noe som helst. Har sett bilder av mennene. Men aldri møtt dem. Det alltid skal foregå i det skjulte. Som på hytta, i bilen, rasteplassen, skogen, hotell. Husker hun ene skulle møte sin på hytta hans. De måtte ha sex på gulvet i stua. For han hadde skiftet på alle sengene til kona og barna skulle komme dagen etter på lille julaften. Kunne ikke grise ut sengene.

Lurer på hvor mange år det skal gå før de FORSTÅR at de aldri kommer til å få han.. det tror jeg jammen kan bli noen år til.

Anonymkode: 3704d...91b

Altså to voksne mennesker møtes og har sex fordi begge vil det..hva var problemet ditt sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike forhold kan nok vare i årevis, de lever på et håp, kanskje mannfolka ikke har vært så tydelige på at det virkelig er null kjangs.

Jeg tror nok for øvrig det er mange ekteskap der ute som er mer eller mindre sexløse eller hvor den ene er misfornøyd med sexen. Man holder sammen fordi man elsker hverandre, man er et team, hverandres beste venner, det kan være barn i bildet, man drifter et Familien AS sammen, er helt innlemmet i hverandres liv og familie og vennekrets.

Mangler de "bare" sex så kan vel en elskerinne være det man trenger.. Men det er ikke sikkert hun "slår" kona på alt det andre. 

Tror de må sette hardt mot hardt og gi et ultimatum eller gå for og ha en liten sjanse til å få mannen. Skummelt å miste den man vel sikkert elsker etter så mange år, men nå virker det jo litt som han får i pose og sekk og da er det jo ikke noe grunn til å endre på den situasjonen for han. 

Anonymkode: 9e538...d30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De holder på fordi de ikke har sjans på menn med et like bra utseende som også er single. Mennene holder på fordi de får sex.

Så enkelt er det, og så patetisk.

Anonymkode: 41338...35e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ABM skrev (2 timer siden):

Altså to voksne mennesker møtes og har sex fordi begge vil det..hva var problemet ditt sa du?

Ja for du er sånn selv tydeligvis.

Anonymkode: 3704d...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De holder på fordi de ikke har sjans på menn med et like bra utseende som også er single. Mennene holder på fordi de får sex.

Så enkelt er det, og så patetisk.

Anonymkode: 41338...35e

Stemmer det? Venninna mi er meget pen, men holder på med en gift man  fordi det er "gøy". Denne mannen får knapt sex, bedre å si aldri. 

Anonymkode: 75723...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et slikt forhold til en gift mann i årevis. Til slutt forlot han kona for meg og forholdet vårt varte en kort stund. Det var ikke i nærheten av så fantastisk som vi trodde det skulle bli. Han dro tilbake til kona og familien og det var helt greit for min del. Etter det fortsatte ikke forholdet vårt. Om han fant seg ei ny elskerinne aner jeg ikke.

Anonymkode: e7725...542

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Stemmer det? Venninna mi er meget pen, men holder på med en gift man  fordi det er "gøy". Denne mannen får knapt sex, bedre å si aldri. 

Anonymkode: 75723...862

Hvordan vet hun det? 

Anonymkode: cf112...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvordan vet hun det? 

Anonymkode: cf112...f43

Hvordan vet hun om han får sex fra henne? 😁

Anonymkode: 75723...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan vet hun om han får sex fra henne? 😁

Anonymkode: 75723...862

Ja. At han knapt «får sex» hjemme, så og si aldri.

Jeg tror jeg vet det. Fordi han har sagt det. Og da MÅ det jo være sant. Så bra venninnen din stiller opp for å hjelpe da.

Anonymkode: cf112...f43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja. At han knapt «får sex» hjemme, så og si aldri.

Jeg tror jeg vet det. Fordi han har sagt det. Og da MÅ det jo være sant. Så bra venninnen din stiller opp for å hjelpe da.

Anonymkode: cf112...f43

Jiiiiz. Han får knapt sex fra VENNINNA mi. 

Anonymkode: 75723...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo endel mennesker som egentlig ikke ønsker å være i noe forhold. Som synes det er greit med noe i nye og ne. Når mannen er bundet på en annen front med en annen kvinne + barn, så slipper man gå inn i en rolle for han som den andre kvinnen ofte må (reservemamma, administrator for barn hus & hjem). 

Blir det ikke noe på han hjemme, kanskje fordi kona ikke orker mer av en storvokste babyen, så er han jo ekstra desperat og villig til å fungerer i senga. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har to venninner som holder på med gifte menn på hver sin kant. Den ene er på det åttende året og den andre på femte året. Begge venninnene mine tror fortsatt at de skal få "han" til slutt. Til tross for at begge de mennene har sagt at de forlater ikke konene. Den ene sa at "han" så ikke noe galt i at to voksne mennesker møttes for litt kos. Han andre har sagt at han ikke får sex der hjemme. Men likevel fortsetter å være sammen med sin kone og famile.

Om det er sånn at man ikke får sex "der hjemme" i 8 år. Hvorfor gidder man å holde ut i ekteskapet da?

Om det er sånn at det ikke er galt å møtes som vokse mennesker for sex. Hvorfor ikke da vær voksen nok til å vær ærlig om det til sin kone. Så hun har mulighet til å flytte fra en sånn drittsekk.

Begge venninnene mine har sterke følelser for sine "gifte menn" De tør ikke å ta alvorsprat for da er dem redd dem mister "han" 100%. 

Jeg er ærlig til dem begge at jeg blir kvalm av hele opplegget. Å de respekterer at jeg ikke vil bli invollert i noe som helst. Har sett bilder av mennene. Men aldri møtt dem. Det alltid skal foregå i det skjulte. Som på hytta, i bilen, rasteplassen, skogen, hotell. Husker hun ene skulle møte sin på hytta hans. De måtte ha sex på gulvet i stua. For han hadde skiftet på alle sengene til kona og barna skulle komme dagen etter på lille julaften. Kunne ikke grise ut sengene.

Lurer på hvor mange år det skal gå før de FORSTÅR at de aldri kommer til å få han.. det tror jeg jammen kan bli noen år til.

Anonymkode: 3704d...91b

O … han er en slange og samboeren hans er ei dørmatte. Han sier det samme til alle damene. 

Anonymkode: deca0...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...