Gå til innhold

Selskap - komme med påstander om oss selv, bli-kjent-lek


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal i feiring av 50 årsdag med mange fremmede. Har blitt bedt av festkomiteen om å komme med en usann og en sann påstand om oss selv. 

Har dere forslag til hva det kan være? 

Anonymkode: a503b...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sann: noe uvanlig du har gjort eller opplevd som ikke alle vet om. 

usann : Noe litt mer vanlig du ikke har gjort.

Se noen episoder av «Would I Lie to You» så skjønner du tegningen.

Anonymkode: 45c47...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Det skal jeg sjekke ut. Har ikke Amazon prime, men håper YouTube funker.

Har dere noen forslag til påstander? Vil unødig si noe for privat heller. Har bare veldig dårlig fantasi.

ts

Anonymkode: a503b...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påstand 1: Jeg hater selskapsleker...

Med mange fremmede ville jeg holdt det på et ganske overfladisk og upersonlig nivå - jeg har ingen interesse av å utlevere meg på kommando for allmenn underholdning. Jeg skjønner for så hvidt ikke heller hvorfor det er i min interesse å skulle diskutere hvorvidt en annen gjest har klappet pingviner på Antarktis eller ikke - jeg vil heller snakke med de andre gjestene enn om dem.

Min favorittforfatter er...
Jeg ville ikke spist ... om jeg fikk betalt for det.
Min siste utenlandstur gikk til...
Som barn elsket/hatet jeg...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er galt med å være personlig, så lenge man ikke er privat?

Påstand 1) må du neste  komme opp med noe selv som du har gjort eller opplevd uten at det er noe alle har opplevd. Eller en interesse eller (u) vane, feks «Min guilty pleasure er ,,,, « Eller noe du og bruden har opplevd sammen (vi drakk oss kanakas For første gang da vi begge var 17)

Påstand 2) Jeg har vært på Madagaskar / yogaferie en måned i India / jobbet som kokk på Grand / har sølvmedalje fra kretsmesterskap i diskos for 15 åringer - eller du kan flytte det til no 1 om noe av dette faktisk er sant 

 

 

Anonymkode: 8c83b...193

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg skjønner ikke hvorfor så mange tyr til disse selskapslekene.. det er så mange som misliker sånt! Noen elsker det ja, men veldig mange misliker det, også er man stuck da, med et påklistra smil må man joine, men aller mest ønsker man seg langt vekk. Sånn er det for meg, og for mange av mine venner. Det beste på fester er å skravle med folk, gode samtaler med fjerne og nære, spontan latter og glede, ikke planlagte leker. Vet jeg om sånt på forhold, så holder jeg meg unna..

Anonymkode: 6279d...771

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...