AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Del Skrevet 19. september 2021 Ei jeg kjenner omtaler konsekvent mannen sin som «ektemannen min». Jeg stusser hver gang, for jeg kjenner ingen andre som gjør det. Er dette like uvanlig som jeg antar? Anonymkode: e894b...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #2 Del Skrevet 19. september 2021 Bedre enn «gubben». Men ja, enig at det hørtes rart ut. Anonymkode: bfaf3...ee8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #3 Del Skrevet 20. september 2021 Hvorfor ikke sambo? Anonymkode: 357a3...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #4 Del Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor ikke sambo? Anonymkode: 357a3...6cb Fordi de er gift og ikke "samboere" selvom de bor sammen. Anonymkode: b44fb...b5a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 20. september 2021 #5 Del Skrevet 20. september 2021 Husker som barn så trodde jeg «Gubbe» betydde kjærest så jeg gikk rundt og fortalte at jeg hadde en gubbe og at jeg var veldig glad i han 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #6 Del Skrevet 20. september 2021 2 minutter siden, Kenelz said: Husker som barn så trodde jeg «Gubbe» betydde kjærest så jeg gikk rundt og fortalte at jeg hadde en gubbe og at jeg var veldig glad i han Hahaha du var en kul unge 😂 Anonymkode: 22450...d14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 20. september 2021 #7 Del Skrevet 20. september 2021 Just now, AnonymBruker said: Hahaha du var en kul unge 😂 Anonymkode: 22450...d14 Var helt uskyldig unge, men ble fort flaut da han en dag nektet at vi var «Gubbiser» Tok da tilbake den fine kråkesølvet jeg en gang ga til han 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #8 Del Skrevet 22. september 2021 Kjenner ingen som bruker "ektemann" i dagligtale. Anonymkode: e06a8...bdd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #9 Del Skrevet 22. september 2021 Folk kan vel si hva de vil. Jeg sier "mannen", "han jeg bor med", "han jeg er gift med", "andre halvdelen av familien", "kjæresten" Tror ikke jeg har brukt "ektemannen", men kunne sikkert raskt gjort det. ... bruker egentlig "han jeg bor med" mest, tross 13 års ekteskap. Anonymkode: 95ba1...61b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #10 Del Skrevet 22. september 2021 Jeg kjenner et par stk som sier ektemann, de er godt over 45 begge to. Selv er jeg 30 og sier mannen min eller bare navnet hans Finnes ingen fasit, folk sier som de vil. Anonymkode: d842c...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #11 Del Skrevet 26. september 2021 Selvfølgelig kan folk si hva de vil. Jeg har bare aldri hørt noen omtale mannen sin som ektemann, og lurte på om det muligens kunne være vanlig i noen landsdeler. Takk for svar! TS Anonymkode: e894b...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå