Gå til innhold

Min nye bestevenninne gjør ting alene med samboeren min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Jeg er 25 år og har en ny bestevenninne. Vi ble først bestevenninner siste året etter vi ble kjent gjennom felles kjærlighet for hund. Hun har vært der for meg i tykt og tynt, vi gjør mange hobbyer sammen, fredagstaco, reiser bort sammen, hun er helt fantastisk og jeg er så takknemlig for henne. Hun har blitt god venn med min samboer. Det som plager meg er at hun har begynt å gjøre ting alene med min samboer mens jeg har vært på jobb. Føler hun lager unnskyldninger med at det er praktiske ting hun trenger hjelp med, og min samboer er veldig praktisk og flink. Dette har begynt å plage meg. Hvordan kan jeg ta dette opp med både henne og min samboer? Min samboer sier at hun bare virker som en veldig ensom og enkel sjel, som virker avhengig av at noen hjelper henne. Jeg synes det er rart, for hun har mange venner og er godt likt, men det er min samboer hun absolutt skal være sammen med. Det er mulig jeg er følsom siden jeg sover dårlig for tiden.

 

Tusen takk for svar på forhånd.

Anonymkode: 97095...53c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ikke snakk med venninnen din. Snakk med samboeren din! Si du ikke liker det, da skal han slutte med det.

Anonymkode: 00c7d...a87

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som venninnen til venninnen min. Hun også finner stadig på ting (og da gjerne praktiske ting som må gjøres, feks hjelp med bilen, huset etc) med samboeren til venninna mi. 

Jeg hadde satt ned foten. 

Anonymkode: 39f67...9af

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte er det dette her skjer da? Å trenge hjelp med et eller annet praktisk, da tenker jeg en gang i mnd kanskje. Møtes de flere ganger i uka liksom?

Anonymkode: c057d...59d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke be han slutte å treffe henne uten deg? Han kan jo hjelpe henne med ting når du  er med?  Hvis det er så vanskelig så er han ikke mye interessert i å ta hensyn til dine (helt normale) følelser.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor ofte er det dette her skjer da? Å trenge hjelp med et eller annet praktisk, da tenker jeg en gang i mnd kanskje. Møtes de flere ganger i uka liksom?

Anonymkode: c057d...59d

Dette er viktig info synes jeg. Hvor ofte er ofte? 

Hver uke eller mer hadde jeg begynt å stusse på selv. Jeg hadde snakket med samboer om det og sagt at jeg synes det var litt ubehagelig, og bedt han om å være litt kaldere og at han heller kan svare noe slikt som "ja, det kan vi så klart, men kan vi ikke ta det mens TS også er hjemme så kan vi alle henge sammen?" 

Anonymkode: f2a86...40c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har vasket bil sammen. Jeg skjønner ikke hvorfor man må gjøre det sammen.

Anonymkode: 97095...53c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sokkar skrev (3 minutter siden):

/}.. Ö2..} canvas cbc

 

, X

Røyka sokkene dine?

Anonymkode: 348b5...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så knuller de, eller så kommer det til å skje. Skjønner du er frustrert, her må du seriøst si til din samboer at dette slutter her og nå! 

Anonymkode: 53bea...0f7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun føler seg trygg på samboeren din fordi han er opptatt? Mange single menn oppfatter det å henge sammen som interesse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...