Sommernatt Skrevet 4. november 2021 #221 Del Skrevet 4. november 2021 Åååh, så fortjent vinner! Men alle hadde veldige fine plagg og det virker som de heldigvis hadde fått nok tid. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 4. november 2021 #222 Del Skrevet 4. november 2021 Jeg syntes også de var riktig vinner! Syntes absolutt den var finest. Likte ikke de to andre i de hele tatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 4. november 2021 Forfatter #223 Del Skrevet 4. november 2021 Begynte å gråte jeg, så fortjent vinner som jeg har heiet på hele veien! En veldig artig finale med så forskjellige finalister og plagg. Håper innmarri at det ikke blir to år til neste Symesterskap. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 4. november 2021 #224 Del Skrevet 4. november 2021 Hurra for vinneren! Så fortjent! Interessant å lese om bakgrunnen til deltakeren på NRK.no. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jif Skrevet 4. november 2021 #225 Del Skrevet 4. november 2021 Gulvplanke skrev (16 minutter siden): Begynte å gråte jeg, så fortjent vinner som jeg har heiet på hele veien! En veldig artig finale med så forskjellige finalister og plagg. Håper innmarri at det ikke blir to år til neste Symesterskap. Begynte også å gråte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 4. november 2021 #226 Del Skrevet 4. november 2021 Hun var helt klart best i dag og en verdig vinner👏🏆 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 4. november 2021 #227 Del Skrevet 4. november 2021 Satt og sippet jeg også, full av gravidhormoner 😅 Gratulerer! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 5. november 2021 #228 Del Skrevet 5. november 2021 Gratulerer til Guro. Hun har vært litt anonym i serien iht de andre. Så må innrømme at jeg ikke helt har lagt så mye merke til henne. Hun laget et kult plagg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 5. november 2021 #229 Del Skrevet 5. november 2021 Gratulerer så mye til Guro, hun er så flink! Og det var ekstra flott å se hvor glade Turi og Roberto ble på hennes vegne da hun vant. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 5. november 2021 #230 Del Skrevet 5. november 2021 Jeg satt og bet negler. Etter å ha sett catwalk så var det ikke tvil om hvem som burde vinne. Otters så smashing ut i Guro sitt antrekk, akkurat slik oppgaven ba om. Felte en tåre jeg også; «Nå kan den indre kritikeren min bare holde kjeft» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 5. november 2021 #231 Del Skrevet 5. november 2021 Veldig fortjent vinner! Hennes antrekk var det fineste, og hun har har så god smak og har laget så mange stilige ting. Det er ikke ofte jeg blir rørt av noe jeg ser på TV, og jeg hadde virkelig ikke forventet å bli det av et syprogram, men jeg satt og snufset, jeg også. Hva i alle dager skal jeg se på nå? 📺 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 5. november 2021 #232 Del Skrevet 5. november 2021 Så godt å se Guro vinne, hun var på min topp 3 liste hele veien og etter at jeg leste hvor mye hun har stått i ble hun en klar favoritt 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 6. november 2021 #233 Del Skrevet 6. november 2021 Elsker symesterskapet. Lurer på hvorfor ikke NRK sender den nyeste sesongen av The Great British Sewing Bee??? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 6. november 2021 Forfatter #234 Del Skrevet 6. november 2021 1 hour ago, blå said: Elsker symesterskapet. Lurer på hvorfor ikke NRK sender den nyeste sesongen av The Great British Sewing Bee??? Jeg mener den lå tilgjengelig kun en kort stund. Jeg rakk i hvert fall ikke se siste sesong før den var tatt vekk. Det som irriterer meg mest er at jeg bare har sett sesong 3, 4 og 5 av den norske versjonen. Skulle så gjerne sett 1 og 2, men NRK har visst ikke rettigheter når det er basert på et BBC-konsept. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pantoten Skrevet 7. november 2021 #235 Del Skrevet 7. november 2021 Gulvplanke skrev (På 6.11.2021 den 21.05): Jeg mener den lå tilgjengelig kun en kort stund. Jeg rakk i hvert fall ikke se siste sesong før den var tatt vekk. Det som irriterer meg mest er at jeg bare har sett sesong 3, 4 og 5 av den norske versjonen. Skulle så gjerne sett 1 og 2, men NRK har visst ikke rettigheter når det er basert på et BBC-konsept. Synd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunn_jente Skrevet 27. mai 2022 #236 Del Skrevet 27. mai 2022 Noen som vet om det kommer ny sesong ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 27. mai 2022 #237 Del Skrevet 27. mai 2022 Aner ikke. Men der ligger en ny av den UK-versjonen på NRK 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 27. mai 2022 #238 Del Skrevet 27. mai 2022 UK-versjonen er SÅ mye bedre enn den norske. 🤩 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 27. mai 2022 #239 Del Skrevet 27. mai 2022 Programlederen i UK er så utrolig morsom. Må bare bli glad av å se på 🤗 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 28. mai 2022 #240 Del Skrevet 28. mai 2022 Ullvott skrev (8 timer siden): UK-versjonen er SÅ mye bedre enn den norske. 🤩 Helt enig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå