Gå til innhold

Symesterskapet 2021

Gulvplanke

Anbefalte innlegg

Åååh, så fortjent vinner! Men alle hadde veldige fine plagg og det virker som de heldigvis hadde fått nok tid. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynte å gråte jeg, så fortjent vinner som jeg har heiet på hele veien! En veldig artig finale med så forskjellige finalister og plagg. Håper innmarri at det ikke blir to år til neste Symesterskap.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for vinneren! Så fortjent! Interessant å lese om bakgrunnen til deltakeren på NRK.no. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulvplanke skrev (16 minutter siden):

Begynte å gråte jeg, så fortjent vinner som jeg har heiet på hele veien! En veldig artig finale med så forskjellige finalister og plagg. Håper innmarri at det ikke blir to år til neste Symesterskap.

Begynte også å gråte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til Guro. Hun har vært litt anonym i serien iht de andre. Så må innrømme at jeg ikke helt har lagt så mye merke til henne. Hun laget et kult plagg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til Guro, hun er så flink! Og det var ekstra flott å se hvor glade Turi og Roberto ble på hennes vegne da hun vant. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg satt og bet negler. Etter å ha sett catwalk så var det ikke tvil om hvem som burde vinne. Otters så smashing ut i Guro sitt antrekk, akkurat slik oppgaven ba om. 

Felte en tåre jeg også; «Nå kan den indre kritikeren min bare holde kjeft»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fortjent vinner! Hennes antrekk var det fineste, og hun har har så god smak og har laget så mange stilige ting. :) 

Det er ikke ofte jeg blir rørt av noe jeg ser på TV, og jeg hadde virkelig ikke forventet å bli det av et syprogram, men jeg satt og snufset, jeg også. :grine:

Hva i alle dager skal jeg se på nå? 📺

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se Guro vinne, hun var på min topp 3 liste hele veien og etter at jeg leste hvor mye hun har stått i ble hun en klar favoritt 🙂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker symesterskapet. 

Lurer på hvorfor ikke NRK sender den nyeste sesongen av  The Great British Sewing Bee???

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, blå said:

Elsker symesterskapet. 

Lurer på hvorfor ikke NRK sender den nyeste sesongen av  The Great British Sewing Bee???

Jeg mener den lå tilgjengelig kun en kort stund. Jeg rakk i hvert fall ikke se siste sesong før den var tatt vekk. 

Det som irriterer meg mest er at jeg bare har sett sesong 3, 4 og 5 av den norske versjonen. Skulle så gjerne sett 1 og 2, men NRK har visst ikke rettigheter når det er basert på et BBC-konsept.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulvplanke skrev (På 6.11.2021 den 21.05):

Jeg mener den lå tilgjengelig kun en kort stund. Jeg rakk i hvert fall ikke se siste sesong før den var tatt vekk. 

Det som irriterer meg mest er at jeg bare har sett sesong 3, 4 og 5 av den norske versjonen. Skulle så gjerne sett 1 og 2, men NRK har visst ikke rettigheter når det er basert på et BBC-konsept.

Synd :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...
Annonse

Programlederen i UK er så utrolig morsom. Må bare bli glad av å se på 🤗

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullvott skrev (8 timer siden):

UK-versjonen er SÅ mye bedre enn den norske. 🤩

Helt enig! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...