sigrid106 Skrevet 11. september 2021 #1 Del Skrevet 11. september 2021 Er TikTok blitt sosialkontor på nett for mindre begava folk? Jeg har hvert der noen uker og oppdager jeg det florer med videoer med både folk som forteller om dårlig forhold til mor, drittkommentarer på folk, hvordan en skal åpne en flaske brusk, ex antall remikser av folk forteller at det fått kjøpt en pose med søppel i, videoer som ikke klarer å uttale norske og mye mye mer som er så idiotisk. Er TikTok blitt sosialkontor på nett for mindre begava folk? Jeg kommer i dag til å melde meg ut TikTok for det er så lavmål som det kan få blitt…🤮 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #2 Del Skrevet 11. september 2021 Det der er nok tiktok sin algoritme som funker for deg. Slike videoer får ikke jeg opp. Du får begynne å bevisst søke på andre emner. Slutt å se på de, så slutter de å dukke opp! Anonymkode: 30abb...ca5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #3 Del Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det der er nok tiktok sin algoritme som funker for deg. Slike videoer får ikke jeg opp. Du får begynne å bevisst søke på andre emner. Slutt å se på de, så slutter de å dukke opp! Anonymkode: 30abb...ca5 Jeg kommer til å droppe hele greia.. Anonymkode: 0c651...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alliecay Skrevet 11. september 2021 #4 Del Skrevet 11. september 2021 Yep TikTok viser deg videoer catered til din viste interesse. I begynnelsen vil det nokk være ganske mye randomt, men tenker du litt bevist hva du stopper, ser igjen, liker og kommenterer på, endrer det seg veldigt fort til å vise det du viser interesse for. Det betyr jo selvfølgeligt også at hvis du bruker ekstra tid på de videoene du ikke liker, eller leser på komentarer laget på slike videoer eller kommenterer selv... Blir dette registrert i TikTok sin algorithm som on dette er noe du er interessert i, og du vil bli annbefalt mer av det. MEN nå er nå heldigvis TikTok ikke et must, og du kan finfint se det meste du finner interessant derfra på både youtube of facebook så er vell ingen fare å droppe ut, nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 11. september 2021 #5 Del Skrevet 11. september 2021 Bruk tid på og samhandle med videoer du liker og vil se mer av. Hvis det er videoer du ikke vil se, for all del ikke samhandle med dem, og aller helst scroll videre med en gang. Om du aldri samhandler og bare ser, gir de deg videoer de tror du liker basert på tiden du bruker på å se på videoene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 11. september 2021 #6 Del Skrevet 11. september 2021 sigrid106 skrev (9 minutter siden): Er TikTok blitt sosialkontor på nett for mindre begava folk? Jeg har hvert der noen uker og oppdager jeg det florer med videoer med både folk som forteller om dårlig forhold til mor, drittkommentarer på folk, hvordan en skal åpne en flaske brusk, ex antall remikser av folk forteller at det fått kjøpt en pose med søppel i, videoer som ikke klarer å uttale norske og mye mye mer som er så idiotisk. Er TikTok blitt sosialkontor på nett for mindre begava folk? Jeg kommer i dag til å melde meg ut TikTok for det er så lavmål som det kan få blitt…🤮 Kjenner ikke til noe av det du nevner.. Har hatt TT i 1år nå og får kun opp morsomme og lærerike videoer. Noe fjas å vås dukker opp men de scroller jeg bare fordi og da skjønner TT at det ikke interessere meg, akkurat på lik linje som instagram. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korres Skrevet 11. september 2021 #7 Del Skrevet 11. september 2021 Det er nok bare et sosialt media med underholdende videoer, fint å koble av med muligens? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 11. september 2021 #8 Del Skrevet 11. september 2021 Jeg får kun opp masse morsomme dyrevideoer og folk fra lgbtq+ miljøet. Tiktok algoritmen tilpasser seg ut ifra hva du ser på og liker. Du må begynne å hoppe over disse videoene så skal du se at du finner noe som passer deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå