Gå til innhold

Mira's lille verden


*Mira*

Anbefalte innlegg

Da åpner jeg herved Mira's lille verden. Velkommen dere som vil følge meg!

En liten presentasjon er vel på sin plass. Jeg er altså Mira, 26 år, gift og med to små gutter på 1 og 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koslig med hilsen i dagboka mi! :)

---------------------------------------------------------

I morgen er det siste dagen i ferien til mannen min og i kveld sa han at han hadde en overraskelse til meg. I morgen etter vi har kjørt ungene i barnehagen skal han ta meg med på kafe for litt frokost og så skal jeg få shoppe meg litt klær! :hoppe: Gleder meg! Mannen min er så god!!!! :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker så mye!

I dag har jeg og mannen min tuslet litt i byen. Jeg fikk meg bukse, singlet og en nydelig genser fra min kjære! :hjerter_rundt: Hentet lillebror i barnehagen for 11 måneders kontroll. De vitale målene var 9660 gram og 74 cm lang. Lille gutten min begynner å bli stor!

I ettermiddag har vi spist middag hos et vennepar som har flyttet hjem fra Australia. Fikk hilse på lille babyen deres også. Hun var nyydelig!

I kveld er det ingenting spesielt som står på plakaten. Vi skal bare slappe av! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og knoter litt med min nyinnkjøpte babycomp som jeg har kjøpt brukt. Skjønner ingenting av dette... Jeg tror jeg får rope på mannen! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, for en natt! Stakkars lillebror hadde feber og greier etter trippelvaksinen i går! Det ble ikke mye søvn på mor og far. Vi fikk til gjengjeld sovet til kl 11 etter gutta var levert i barnehagen. Det var meget godt! Nå er huset ryddet og klart til gutta kommer hjem. Snart drar mannen min på jobb og kommer ikke hjem før seeent i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå drar jeg på jobb!! Egentlig begynner jeg ikke på jobb etter permisjonen før om ett par uker, men da jeg var innom jobb i går var de rimelig desperate så jeg meldte meg! :D Skal jobbe i kveld og i morgen tidlig. Det skal bli litt godt å komme i gjenge igen! Gleder meg! (spør meg om en mnd :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

god helg til deg  :)

Tusen takk for det!

Helga har bestått av jobbing, og det var egentlig koslig. Morsomt å treffe kollegaer igjen :) I dag har vi vært i Badeland med guttene. Det var suksess! Kjempegøy for stor og liten. Etter det var vi i bursdag med 11 barn. Storebror var henrykt!

I morgen reiser jeg og lillebror nordover. Vi skal besøke venninner noen dager og så skal vi til svigermor noen dager. Vi kjører med ei venninne og sønnen hennes som er 6 uker eldre enn lillebror, så det blir fint!

Ha en fin uke, dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake! Har hatt en kjempefin uke med bare lillebror, men det var sannelig godt å komme hjem til storebror og ikke minst min kjære.

I går tuslet vi på Grünerløkka og innover til byen mens guttene sov i vogna. Det var kjempekoslig. Lagte tacos til middag, og det falt i smak hos storebror! Da kvelden kom ville han ikke legge seg. Han sovnet ikke før kl 22... :himle: En time senere våknet han helt hysterisk av mareritt så jeg måtte legge meg med han. En gang i natt våknet han og sa med litt sutrete stemme "sokkolade?". Så søt da. Drømte sikkert om sjokolade :lol: Han sovnet rimelig fort etter det.

I dag har vi vært hos noen venner som har ei på 2 og ei på 6 uker. Vi koste oss ute i det nydelige høstværet før vi spiste middag sammen. Det var kjempekoslig! Storebror sovnet helt utmattet i bilen og ble båret i seng, mens lillebror sovnet først kl 22. Hver sin natt.... Lillebror plages skikkelig med tennene. Tror fortann nr. 2 holder på å bryte igjennom samtidig med en av hjørnetennene. Det er nok ikke godt, nei.

I morgen er det en uke til jeg begynner i jobb igjen. Jeg skal virkelig prøve å nyte uka!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin dag i dag! Guttene ble kjørt i barnehagen i dag tidlig og etter det gikk jeg og la meg noen timer. Superdeilig! Mannen min gikk i gang med oppussingen av leiligheten, mens jeg har vasket maange maskiner klær, og tørketrommelen har fått gått seg varm! Fikk sortert leker på storebrors rom, og det trengtes! Vasket gulv, støvsuget, tørket støv, vasket kjøkkenet. Rakk til og med å lage middag FØR jeg hentet guttene! Fikk også handla litt først, 8 pakker bleier! :lol:

Guttene var trøtte i dag, heldigvis! De sovnet rett før 8 begge to! Jeg hadde grudd meg litt til leggingen siden de har vært litt umulige og at jeg er alene (mannen min jobber kveld). De har vært så snille! :hjerter: Så i kveld har jeg fått sett litt på TV og brettet 4 maskiner med klær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med dagbok. Jeg kommer nok til å følge med her inne framover. Ha en flott dag.

Så koslig da! :)

I dag har jeg vært på shopping med en venninne og den lille jenta hennes på 6 uker. Hun er så skjønn *sukk* Kjenner nesten at det rasler i eggstokkene. Men bare nesten. Med bare 14 mnd mellom mine er det nok for øyeblikket ;)

Dro siden hjem og lagde tikka masala til guttene. Det falt i smak til tross for at det kan være litt sterkt. Etterpå var det leketid og kosestund. Jeg fikk sneket meg unna legginga i dag for mannen min var hjemme i kveld. Jeg dro på scrapping til en venninne. Det er så koslig. Vi prøver å få til det innimellom, men det har vist seg å være vanskelig å få tid til med to barn som ikke vil sove på natta :)

I morgen tenkte jeg å få scrappet litt på dagen! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var guttene i seng! Har vært alene med de i kveld og det har vært en fin ettermiddag og kveld. Vi har kost oss og lekt litt og gutta la seg uten problemer! :D Nå sitter jeg bare å venter på mannen min og tenkte å sprette en flaske vin.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...