Gå til innhold

Hvilken side skal toalettpapirer henge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken side skal toalettpapirer henge? Skal papiret stå ut eller inn? 

Anonymkode: 67b45...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fru Uperfekt skrev (Akkurat nå):

Se på patentet for dorullholder, hint @Lacuna har rett

!! Dessuten gir det ingen mening at det skal henge innover? Det er jo mye enklere å snappe av litt papir om den henger ut. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut selvfølgelig! Jeg er ikke en hedning 😄 Hvem er de som henger den mot veggen?! 

Anonymkode: 0512e...f32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme for meg. Klarer jo å ta papir uansett. Er joikke helt idiot.

Anonymkode: a0bad...a90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri langt merke til det. Har bare hengt opp ruller asap. Ble fort en vane å henge den ut etter samboer fikk noja første gang han så at jeg hang den inn... 😂 Herregud. Jaja, plager ikke meg og om han er mer happy fordi jeg henger toalett papiret en bestemt vei er jo det fint 😅😂

Anonymkode: 124e1...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Ut selvfølgelig! Jeg er ikke en hedning 😄 Hvem er de som henger den mot veggen?! 

Anonymkode: 0512e...f32

Slemme mennesker henger den mot veggen. Gjerne sånn at papirenden er skjult bak rullen - spesielt når det er sånn tynt og kjipt papir som er vanskelig å få tak på.

Anonymkode: ea3cb...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Slemme mennesker henger den mot veggen. Gjerne sånn at papirenden er skjult bak rullen - spesielt når det er sånn tynt og kjipt papir som er vanskelig å få tak på.

Anonymkode: ea3cb...a02

Spesielt irriterende når man har en slik "avkutter" hengene på toppen. Da er jo poenget borte. Alle bør egentlig ha en slik avkutter, fordi det bidrar til at det er noe mer hygienisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ut. Ellers begynner jo folk fort å ta på veggen når de skal ta mer papir etter å ha tørket seg første gang hvis de ikke fikk tatt alt. Føsj 

Anonymkode: 7921e...63c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ut selvfølgelig! Jeg er ikke en hedning 😄 Hvem er de som henger den mot veggen?! 

Anonymkode: 0512e...f32

Snåle mennesker gjør slikt. 

Ellers er jeg selvsagt enig i at rullen skal henge med papiret ut. Det er bare å se på systemene som produseres av firmaer som Katrin o.l., der er det ikke engang mulig å henge rullen med papiret inn mot veggen uten å "bygge om" rullen. 

Anonymkode: cd7e2...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner ikke at det har noe å si. Kjæresten min har et mer nevrotisk forhold til det, så han får styre retning på dorullen (han er typen til å snu rullen om han besøker noen som har den feil). Jeg har ikke tid til å få gjort de tingene jeg har lyst til en gang, så jeg kaster i hvert fall ikke bort tid på uvesentligheter.

Anonymkode: d2e2e...8f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utover. Det er bare å se på diverse toalett-rullholdere. Noen av de har rivekant og den er selvsagt vendt utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har som hobby å snu den innover når jeg er på besøk hos folk, det er en fin ting å hjelpe folk med :)

Anonymkode: 8e18f...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...