Gå til innhold

Vår vei......

tass2406

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke om noe er på gang...........

Tror slimproppen gikk nå. Men det kan fortsatt gå dager før fødselen er i gang! Tror jeg går og legger meg, og håper på det beste.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det tegn av blod i proppen?

Dersom det, så sa min jm at da var det mer sannsynlig med fødsel innen 2-3 døgn, enn om 14 dager.

Min gikk to dager før lillemor kom til verden!

:hoppe: Lykke til nå i innspurten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååå!!!!!! Her kommer jeg og ser at du er borte!! Da har du sikkert blitt mamma :legrine: Så spennedne! Håper alt står bra til med deg!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey! I`m back!

Som dere sikkert har forstått så har store ting skjedd.......

Det begynte i 21-tiden den 3. med at slimproppen gikk. Gikk og la oss ved midnatt og hadde ikke før kommet oss i seng før rieene begynte å komme. Prøvde å sove litt, men i 2-tiden pirket jeg mannen på skuldra og sa det hele er i gang! :overrasket: Det var en som våknet fort!!!! Stavret meg i dusjen for så å ringe jordmora. Hadde da ca 8 min. mellom riene. Avtalte at hvis det var greit for meg så kunne jeg drøye det litt til riene ble tettere. Satte oss derfor forran tv`n og så en dårlig krigsfilm fra laaaangt tilbake..... Mannen med ei kanne SVART kaffe!

Kl 5 begynte rieene å hagle ganske tett så vi fant ut det var best å dra på sykehuset. Ved US kl 6 hadde jeg 4 cm åpning og var godt i gang. Krabbet da oppi badekaret en times tid. Fra kvart over sju og til kvart over ni kom rieene så tatt at det ikke gikk ann å skille de fra hverandre. Ganske heftig, men hadde god effekt av lystgass.

Kl 10.13 så lille Emma dagens lys. 51 cm lang og 3956 gr. Helt perfekt og nydelig!

Kom hjem fra Fødestua i går og døgnet har gått med til prøve å få inn noen rutiner. Sliter litt med å få nok melk, så hun må litt tillegg også. men stresser ikke noe med det.

Det var en kjapp oppdattering, kommer innom en dag senere når det roer seg litt!

Endret av tass2406
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...