Gå til innhold

Flau hendelse med venninne, bæsjet i prøverommet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men er så grusomt pinlig. Lang historie kort. Venninna mi sliter enormt med magen og får eksplosiv diaré. Det skjer så fort og plutselig at hun ikke vil rekke toalettet. Dette skjedde nå når vi var på shopping, vi skulle prøve noen klær i prøverommet. Uten at jeg aner noen ting får hun et sånt uhell. Tørker seg på klesplagget hun prøvde og løp til nærmeste tolatt for å vaske seg.

Uten at jeg aner noe går jeg ut av prøverommet og inn i hennes for å finne henne. Der ser jeg det møkkete klesplagget, stanken er grusom.

I samme øyeblikk jeg står der kommer en butikk ansatt, hun brekker seg og sier jeg må betale for dette plagget. Det var ikke det dyreste, og venninna betalte selvfølgelig tilbake. Men dette var bare så ydmykende og flaut. På hennes og mine vegne. Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, trenger bare å lufte tanken på om det er noe vi burde snakke om. Er jo selvfølgelig synd på henne når hun sliter med magen 

Anonymkode: 4972d...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kødder nå? Om hun har slike plager så bestiller man plagg på nett og returnerer om de ikke passer.

 

 

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette sant? 
Om det er det, er det vel en selvfølge at hun går tilbake og rydder og vasker etter seg, og betaler for det hun har grist til. 
 

Bestill heller klær på nett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Denne har vi jo alt lest.....

Anonymkode: 3f73b...6ca

Ja jeg vet, men innlegget ble fjernet. Jeg er fremdeles rådvill 

Anonymkode: 4972d...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja jeg vet, men innlegget ble fjernet. Jeg er fremdeles rådvill 

Anonymkode: 4972d...897

Så jeg prøver en gang til

Anonymkode: 4972d...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja jeg vet, men innlegget ble fjernet. Jeg er fremdeles rådvill 

Anonymkode: 4972d...897

Hva lurer du på egentlig? Venninna di må rett og slett starte å handle over nettet fremfor å gå i butikker og prøve klær, eventuelt kan hun gå med bleier?

Anonymkode: 90bd5...3f7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er selvsagt bare fri fantasi. 

Med hovedvekt på fantasi. Det er litt for mange tråder om bæsjeopplevelser med kraftig anstrøk av ydmykelse på dette forumet til at det er troverdig, og jeg jeg har en sterk mistanke at de egentlig hører hjemme på seksualitetsforumet. 🙄 

(Herregud, jeg har vært her for lenge når jeg leser en tråd om bæsjing i et prøverom og umiddelbart tenker runketråd.)

Anonymkode: 08c7b...41a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt merkelig oppførsel av henne, å bare stikke av, og det skitne klesplagget liggende igjen i prøverommet...! 

Hun burde egentlig bruke bleie/ innlegg .,., faktisk!!

Anonymkode: da5d5...467

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd meg og. Kan ikke telle antall ganger jeg har hatt uhell. 

Anonymkode: f7445...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Litt merkelig oppførsel av henne, å bare stikke av, og det skitne klesplagget liggende igjen i prøverommet...! 

Hun burde egentlig bruke bleie/ innlegg .,., faktisk!!

Anonymkode: da5d5...467

Man kan jo ikke bare ta med klesplagg et ut fra butikken. Da piper det jo... 

Anonymkode: 4972d...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shit happens, gjort er gjort, ser ikke for meg at det komme så mye bra ut av å prate så mye om dette etterpå, hun vil vel helst fortrenge dette vil jeg tro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noe sånt skulle ha skjedd, så er det utrolig usannsynlig at to andre går samtidig inn i det prøverommet. 

Anonymkode: 7c70d...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis noe sånt skulle ha skjedd, så er det utrolig usannsynlig at to andre går samtidig inn i det prøverommet. 

Anonymkode: 7c70d...ee2

Prøve rom ved siden av, les mellom linjene. Herregud å dum kan en bli? 🤦‍♀️ 

Anonymkode: 4972d...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor deler du dette? For å ydmyke venninnen din ytterligere? Rett og slett slemt av deg, tenker jeg. Må ha vært ganske mye mer flaut og grusomt for henne enn deg. Hun kunne jo ikke kontrollere dette, og har det sikkert helt forferdelig med seg selv. Du burde heller prøve støtte henne ved å ikke gjøre det til en big deal. Som venninne burde du ryddet opp i prøverommet, betalt for plagget (som du heldigvis gjorde) og evt spurt om dere skulle betale noe ekstra for den svært uheldige skaden som eventuell oppsto og også vasket opp. Hun hadde vel nok med å vaske seg selv for å prøve å komme seg hjem med noe verdighet i behold. Prøv å sett deg inn i hennes situasjon. 

Anonymkode: 7e4e3...377

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor deler du dette? For å ydmyke venninnen din ytterligere? Rett og slett slemt av deg, tenker jeg. Må ha vært ganske mye mer flaut og grusomt for henne enn deg. Hun kunne jo ikke kontrollere dette, og har det sikkert helt forferdelig med seg selv. Du burde heller prøve støtte henne ved å ikke gjøre det til en big deal. Som venninne burde du ryddet opp i prøverommet, betalt for plagget (som du heldigvis gjorde) og evt spurt om dere skulle betale noe ekstra for den svært uheldige skaden som eventuell oppsto og også vasket opp. Hun hadde vel nok med å vaske seg selv for å prøve å komme seg hjem med noe verdighet i behold. Prøv å sett deg inn i hennes situasjon. 

Anonymkode: 7e4e3...377

Hvorfor skulle jeg det. Like ydmykende at jeg fikk skylden

Anonymkode: 4972d...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun trenger utlagt tarm, kan ikke gå slik å risikere å bæsje ut butikk, tog, middagsselskap ol.

Anonymkode: 29e8b...b4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...