Gå til innhold

Favoritt retten din på Olivia i Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke lest svarene over her, men jeg ville seriøst valgt et annet sted dersom du vil nyte maten. Maten er virkelig ikke god der, TORO er bedre.

Anonymkode: e2fe8...dfb

Det er jeg ikke enig, jeg liker Olivia pga den følelsen du får-kanskje ikke verden beste mat, men likevel grei nok til de prisene-

Anonymkode: f4efc...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

"di Mare" er en del av navnet på retten. Sier seg selv at den ikke er verken vegansk eller vegetarisk da, med sjømat i.

Anonymkode: 8e805...735

Takk, men synes ikke det sier seg selv :)

Anonymkode: f4efc...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk, men synes ikke det sier seg selv :)

Anonymkode: f4efc...bc5

Di mare betyr jo "av sjøen"...hello.

Anonymkode: 91759...7e7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Di mare betyr jo "av sjøen"...hello.

Anonymkode: 91759...7e7

Nei, det er ikke hallo :)

Anonymkode: f4efc...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er så kresne. Korona har gjort at det er lenge siden jeg var på restaurant i Oslo, men Olivia er da helt ålreit det? 

Men jeg pleier å bestille pizza, så jeg kan ikke hjelpe i tråden! 😁

Anonymkode: 6c8e8...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Folk er så kresne. Korona har gjort at det er lenge siden jeg var på restaurant i Oslo, men Olivia er da helt ålreit det? 

Men jeg pleier å bestille pizza, så jeg kan ikke hjelpe i tråden! 😁

Anonymkode: 6c8e8...416

Tar gjerne pizza tips :) 

Anonymkode: f4efc...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror Aker Brygge har cozze al pomodorini (tomatisert blåskjellgryte). Den er god! 

Anonymkode: 2f132...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror Aker Brygge har cozze al pomodorini (tomatisert blåskjellgryte). Den er god! 

Anonymkode: 2f132...435

takk :)

Anonymkode: f4efc...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Utrolig dårlig mat, om dere visste hvordan den ble laget hadde dere nok stoppet. Jobbet der 1mnd før jeg sa opp, de bruker masse penger på fasaden med interiør osv, me maten er dårlige greier. Ferdigmat som varmes opp stort sett, så pimpes den med ferske ting på toppen så det skal se bra ut...

Samme greia som Egon, som også overpriset møkkamat.

Er så mange andre steder å spise.

Anonymkode: 91759...7e7

 

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke jobbet der en gang. Men er fullstendig enig. Maten er veldig simpel, smakløs, og bærer preg av å være forhåndslagd. Det er så mange steder som lager bedre salater, pasta og pizza. Riktignok uten like fancy innredning. 

Anonymkode: 086c7...1d1

 

Jeg synes de har helt ok pizza og de pastarettene jeg har spist der syntes jeg var veldig gode. Jeg liker pasta di manzo. Synes det er digg å få foccacia til, liker den de har. Mulig det er noe ferdiglaget/oppvarmet men det smakte godt :) Jeg har aldri tenkt på interiøret der som luksuriøst eller noe, har tenkt på det som en normalt hyggelig kjederestaurant der jeg vet hva maten vil smake. Praktisk for grupper siden de har mat alle kan like og litt forskjellig å velge i + at de har fine utserveringer (ikke så lett å få bord ute i Oslo alltid)

Har spist mye god pizza rundt i Oslo men hvor kan man egentlig få god pasta da? Synes ikke det er så godt utvalg av det, vil veldig gjerne ha tips! 

Anonymkode: 1f248...66c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

 

 

Jeg synes de har helt ok pizza og de pastarettene jeg har spist der syntes jeg var veldig gode. Jeg liker pasta di manzo. Synes det er digg å få foccacia til, liker den de har. Mulig det er noe ferdiglaget/oppvarmet men det smakte godt :) Jeg har aldri tenkt på interiøret der som luksuriøst eller noe, har tenkt på det som en normalt hyggelig kjederestaurant der jeg vet hva maten vil smake. Praktisk for grupper siden de har mat alle kan like og litt forskjellig å velge i + at de har fine utserveringer (ikke så lett å få bord ute i Oslo alltid)

Har spist mye god pizza rundt i Oslo men hvor kan man egentlig få god pasta da? Synes ikke det er så godt utvalg av det, vil veldig gjerne ha tips! 

Anonymkode: 1f248...66c

God pasta? 

Scarpetta - youngstorget.

Casa Matta - frogner...

Er vel av de bedre.

Anonymkode: 91759...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

 

 

Jeg synes de har helt ok pizza og de pastarettene jeg har spist der syntes jeg var veldig gode. Jeg liker pasta di manzo. Synes det er digg å få foccacia til, liker den de har. Mulig det er noe ferdiglaget/oppvarmet men det smakte godt :) Jeg har aldri tenkt på interiøret der som luksuriøst eller noe, har tenkt på det som en normalt hyggelig kjederestaurant der jeg vet hva maten vil smake. Praktisk for grupper siden de har mat alle kan like og litt forskjellig å velge i + at de har fine utserveringer (ikke så lett å få bord ute i Oslo alltid)

Har spist mye god pizza rundt i Oslo men hvor kan man egentlig få god pasta da? Synes ikke det er så godt utvalg av det, vil veldig gjerne ha tips! 

Anonymkode: 1f248...66c

Beste pastaen jeg vet om i Oslo får du på Mamma Pizza. Nest beste på Trattoria Popolare.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

 

 

Jeg synes de har helt ok pizza og de pastarettene jeg har spist der syntes jeg var veldig gode. Jeg liker pasta di manzo. Synes det er digg å få foccacia til, liker den de har. Mulig det er noe ferdiglaget/oppvarmet men det smakte godt :) Jeg har aldri tenkt på interiøret der som luksuriøst eller noe, har tenkt på det som en normalt hyggelig kjederestaurant der jeg vet hva maten vil smake. Praktisk for grupper siden de har mat alle kan like og litt forskjellig å velge i + at de har fine utserveringer (ikke så lett å få bord ute i Oslo alltid)

Har spist mye god pizza rundt i Oslo men hvor kan man egentlig få god pasta da? Synes ikke det er så godt utvalg av det, vil veldig gjerne ha tips! 

Anonymkode: 1f248...66c

Den er god.

Anonymkode: f4efc...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gliffy skrev (4 minutter siden):

Beste pastaen jeg vet om i Oslo får du på Mamma Pizza. Nest beste på Trattoria Popolare.

ok.

Anonymkode: f4efc...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gliffy skrev (6 minutter siden):

Beste pastaen jeg vet om i Oslo får du på Mamma Pizza. Nest beste på Trattoria Popolare.

Helt uenig...spist flere ganger på begge steder. Pizza på mamma pizza er også under middels.

Anonymkode: 91759...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Helt uenig...spist flere ganger på begge steder. Pizza på mamma pizza er også under middels.

Anonymkode: 91759...7e7

ok

Anonymkode: f4efc...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carbonara som har stått i kjøleskapet i 4 dager og blir varmet opp i mikro på 30 sek. Deilig. 

Anonymkode: a6980...e66

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk en ok paste med scampi der en gang, men så og smakte hva de andre bestilte. Overpriset mat. Ufattelig at det er så populært

Anonymkode: 5d9ac...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg fikk en ok paste med scampi der en gang, men så og smakte hva de andre bestilte. Overpriset mat. Ufattelig at det er så populært

Anonymkode: 5d9ac...900

Nordmenn har lav krav til mat, da blir det slik. Klager gjør de heller ikke, når man spør om maten er god svarer de alltid ja.

Anonymkode: 91759...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nordmenn har lav krav til mat, da blir det slik. Klager gjør de heller ikke, når man spør om maten er god svarer de alltid ja.

Anonymkode: 91759...7e7

Jepp 

Anonymkode: a6980...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...