AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #221 Del Skrevet 6. september 2021 Jeg synes det er utrolig kjipt at noen bruker «harry» som et vanlig, og litt negativt ord. Harry er for meg et kjært navn på en kjær person. Se for deg at noen begynte å bruke navnet ditt som et skjellsord. Ville det vært ok for deg? Han er dum som en Jonas... Er du helt Anna eller? Å Magdalena hvor dårlig du er... Anonymkode: c7818...ee2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #222 Del Skrevet 6. september 2021 Duff skrev (14 minutter siden): Vi har mange ord som kan dekke det. Foreldre, fosterforeldre, foresatte, steforeldre, bonusforeldre og noen kaller de således også med egennavn. La folk si biologisk mor hvis det er det de er komfortable med. Det kan være viktig for dem. For noen er det triggende å bruke andre benevnelser. Ha respekt for det. Anonymkode: e3544...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. september 2021 #223 Del Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Mhm. Det er favorittordet mitt! Det er skikkelig artig 😁 For øvrig så hater jeg ordet krykke. Det er ikke noe nyord og betyr jo bare krykke, men jeg liker det ikke. Anonymkode: 07c52...cfd Samme her! Digger det ordet! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #224 Del Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg synes det er utrolig kjipt at noen bruker «harry» som et vanlig, og litt negativt ord. Harry er for meg et kjært navn på en kjær person. Se for deg at noen begynte å bruke navnet ditt som et skjellsord. Ville det vært ok for deg? Han er dum som en Jonas... Er du helt Anna eller? Å Magdalena hvor dårlig du er... Anonymkode: c7818...ee2 Er du helt Ivar-ballong eller? Eller er du bare en Karen? Anonymkode: fdece...8a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #225 Del Skrevet 6. september 2021 "Ok, boomer" Anonymkode: 895bb...cbc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #226 Del Skrevet 6. september 2021 52 minutter siden, jukkapalme said: Onomatopoetikon heter det. Vet, men liker lydord bedre. Synonymer. Anonymkode: 8505c...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princeofithilien Skrevet 6. september 2021 #227 Del Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ikke alle som er komfortable med å kalle biologiske foreldre for mor og far. Derfor. De har kanskje andre foreldre som de kaller mor og far. Da kan betegnelsen biologisk være med å skille på hvem man snakker om. Anonymkode: e3544...5dc Ok, greit nok, men da kan man i hvert fall ta seg tid til å skrive de to ordene - "biologisk mor/far". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #228 Del Skrevet 6. september 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes det er utrolig kjipt at noen bruker «harry» som et vanlig, og litt negativt ord. Harry er for meg et kjært navn på en kjær person. Se for deg at noen begynte å bruke navnet ditt som et skjellsord. Ville det vært ok for deg? Han er dum som en Jonas... Er du helt Anna eller? Å Magdalena hvor dårlig du er... Anonymkode: c7818...ee2 Enig, skal døpe sønnen min Judas-Harry Karen Quisling så han kan ta opp kampen mot alt dette. Har bare godt av litt herding i livets harde skole. Anonymkode: 8505c...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sys64738 Skrevet 6. september 2021 #229 Del Skrevet 6. september 2021 Alle SJW konstruerte ord! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #230 Del Skrevet 7. september 2021 Voksenpoeng Anonymkode: c3331...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 9. september 2021 #231 Del Skrevet 9. september 2021 Når ordet ekspert blir satt foran en yrkestittel, f.eks. i Sommerhytta. Æsj🤢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. september 2021 #232 Del Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (På 6.9.2021 den 16.35): Jeg synes det er utrolig kjipt at noen bruker «harry» som et vanlig, og litt negativt ord. Harry er for meg et kjært navn på en kjær person. Se for deg at noen begynte å bruke navnet ditt som et skjellsord. Ville det vært ok for deg? Han er dum som en Jonas... Er du helt Anna eller? Å Magdalena hvor dårlig du er... Anonymkode: c7818...ee2 Slik som Karen i USA. Sikkert ikke å gøy å ha det navnet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #233 Del Skrevet 11. september 2021 Sambo Gubben BHG Anonymkode: b6e57...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #234 Del Skrevet 11. september 2021 POC Melaninrik Altså jeg er en antirasist, men kan vi droppe slike meningsløse ord som ingen kommer til å bruke. Anonymkode: b6e57...c5d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 11. september 2021 #235 Del Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (På 6.9.2021 den 0.07): Hæ? Det har jeg hørt siden jeg var unge og jeg er godt over tredve nå. "Ei litta" *sett inn hva du vil* er er da slettes ikke nytt? Anonymkode: 07c52...cfd Det som er nytt er vel at noen bruker det foran alle ord, uavhengig av kjønn. Det er riktig å si ei lita jente eller ei lita mus, men ikke "ei lita bil" eller "ei lita ferie". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 11. september 2021 #236 Del Skrevet 11. september 2021 Jeg misliker barnefar/barnemor. Det holder vel å si far/mor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 11. september 2021 #237 Del Skrevet 11. september 2021 Angst er ikke et nytt ord, men hater at det har blitt vanlig å missbruke ordet 😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #238 Del Skrevet 11. september 2021 Kohort 🤢 Ekleste ordet jeg vet. Høres ut som en kjønnssykdom. Anonymkode: 488b3...648 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #239 Del Skrevet 11. september 2021 Når man bruker «henne» på steder det skulle vært brukt «hun». Som i feks «Henne var ikke på skolen i dag» eller «Henne har en kjole jeg vil låne.» Anonymkode: 7f25a...905 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå