Ariannah Skrevet 4. september 2021 #1 Del Skrevet 4. september 2021 Vet ikke om det streames på noen norske tjenester, jeg ser det på Channel 4. Noe av det villeste jeg har sett på lenge, vi har en brud som allerede rett etter vielsen klager på at mannen ikke er kjekk nok, og tar seg en shot fra lommelerka under vielsen. Og en superintens og harry dame fra Durham som banner (!) foran presten, og er generelt slitsom og ikke minst utrolig kresen. Jeg syns mannfolka er ok så langt, syns litt synd på de egentlig. Jeg har bare sett 2 episoder og det er allerede så ellevilt 😂 Anbefales! Her er et klipp: The Pickiest Bride Ever? | Married At First Sight UK - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 4. september 2021 #2 Del Skrevet 4. september 2021 Herregud... hun er jo ikke klar for å gifte seg. Dette er tragikomisk. Må selvfølgelig se. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shikarni12 Skrevet 5. september 2021 #3 Del Skrevet 5. september 2021 Må man betale for å ha konto hos channel 4? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladyingreen Skrevet 7. september 2021 #4 Del Skrevet 7. september 2021 Sienna85 skrev (På 5.9.2021 den 18.11): Må man betale for å ha konto hos channel 4? Du kan se de første episodene på youtube, aussie uk telly 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå