AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #61 Skrevet 5. september 2021 ClausSaus skrev (41 minutter siden): Og den preferansen er en del av den du er. … hvilket på den annen side er helt greit, for all del! Jeg har ingen problemer med å være sammen med en kvinne som har silikon i puppene, heller ikke om grunnen er nøyaktig som du beskriver. Men hvis hun derimot ser på meg som en som "ikke trenger å få vite", da har vi et problem. For da mangler tillit og åpenhet. Jeg ser på ingen måte på ham som en person som ikke trenger å vite det. Hverken dét, eller andre ting, men det er som jeg sier. Når sier man sånt? Jeg har ikke datet etter at jeg foretok inngrepet, så jeg syns det er vanskelig å vite. Jeg 'eier' at jeg har gjort det, med alle fordeler og bakdeler det innebærer. Men så klart har synet mitt på det endret seg med årene, derav usikkerheten. Hadde jeg kunnet valgt på nytt i dag, er det langt fra sikkert jeg hadde gjort det, men da føltes det riktig. Jeg er på ingen måte 'puppene' mine 😛 Anonymkode: 5e097...480
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #62 Skrevet 5. september 2021 Smeltemann skrev (På 4.9.2021 den 19.03): Tror du ikke han har sett det da? Nei menn ser ikke det. Det de tror er ekte vare og som de liker best, viser segofte å være silikon. Så menn liker silikon uten å vite det selv. Anonymkode: f212e...ba1 1
Gjest Smeltemann Skrevet 6. september 2021 #63 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei menn ser ikke det. Det de tror er ekte vare og som de liker best, viser segofte å være silikon. Så menn liker silikon uten å vite det selv. Anonymkode: f212e...ba1 Skjønner du er stolt av å ha større og fyldigere pupper,ikke tenk så mye på det. Spør han så svar ærlig og bryr van seg ikke så ikke bry deg du heller.
Gjest Trøst Skrevet 6. september 2021 #64 Skrevet 6. september 2021 Det er ikke noe du trenger å ta opp med mindre han spør, og om en mann spør deg om du har silikon FØR dere har sex sammen/han har sett deg naken, så tenker jeg det sier litt om han? Kanskje han ikke legger merke til at du har silikon heller, kommer an på hvor naturlig resultatet er. Kanskje han ser arrene og spør, men det er noe helt annet enn å tilegne deg meninger og verdier du kanskje ikke har, basert på det faktum at du har silikon.
Gjest Trøst Skrevet 6. september 2021 #65 Skrevet 6. september 2021 ClausSaus skrev (På 5.9.2021 den 9.45): Nei, du må for alt i verden passe på at et eventuelt samliv er basert i så stor grad som mulig på at du holder ting skjult for ham og ikke er åpen og ærlig. Dette blir alltid skikkelig bra, ihvertfall ifølge hønseburet på KG. Og så slipper du i tillegg denne ekle følelsen av å bli elsket fullt og helt for den du faktisk er. Det er tilnærmet umulig å holde silikonpupper skjult når man har vist seg naken for en partner. Man får arr under brystene og silikon beveger seg heller ikke på samme måte som fett. Her lurer trådstarter på om hun burde fortelle daten sin at hun har silikon, og jeg går ut ifra at de ikke har hatt sex enda. En annen ting er om han spør, men tenker det er ganske spesielt å stille slike spørsmål før man har hatt sex?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #66 Skrevet 7. september 2021 Trøst skrev (På 2021-9-6 den 10.20): Det er tilnærmet umulig å holde silikonpupper skjult når man har vist seg naken for en partner. Man får arr under brystene og silikon beveger seg heller ikke på samme måte som fett. Her lurer trådstarter på om hun burde fortelle daten sin at hun har silikon, og jeg går ut ifra at de ikke har hatt sex enda. En annen ting er om han spør, men tenker det er ganske spesielt å stille slike spørsmål før man har hatt sex? Umulig å skjule silikoninnlegg, derfor bør hun sifra før man blir intim. Ellers må hun godta å bli avvist ved sex. Jeg synes det er turn-off, så hadde mistet lysten når jeg oppdaget det. Ser jo dumt ut, stygge arr også. Noen har arret i armhulen. Har opplevd silikon/saltvann...så vet hva jeg snakker om. Anonymkode: 0ae02...c7e
Gjest Trøst Skrevet 7. september 2021 #67 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Umulig å skjule silikoninnlegg, derfor bør hun sifra før man blir intim. Ellers må hun godta å bli avvist ved sex. Jeg synes det er turn-off, så hadde mistet lysten når jeg oppdaget det. Ser jo dumt ut, stygge arr også. Noen har arret i armhulen. Har opplevd silikon/saltvann...så vet hva jeg snakker om. Anonymkode: 0ae02...c7e Jeg tror de færreste menn avviser en kvinne under sex fordi hun har silikonpupper, og det er en sjanse jeg tenker trådstarter absolutt kan ta. Når du har en holdning om at alle typer silikonpupper "ser dumt ut", så skjønner jeg at det er dealbreaker for deg, men som sagt tenker neppe majoriteten av menn slikt. Tvert imot, jeg tror det er ganske sjeldent... Siden det er viktig for deg at den du ligger med, ikke har silikon, så regner jeg med du spør før klærne kommer av, og sier at "om du har silikon så kan vi ikke ligge sammen"? Syns personlig at det er en uting at man skal "advare" en partner før man kler av seg. Tenker at det kanskje er relevant om man har svært synlige arr etter selvskading eller ulykker som f.eks brannskader eller skudd/stikkskader (om det er første gang man har sex kan man bli distrahert av dette, og det kan være lurt å vite om slikt på forhånd), men silikonpupper? Nei....
Bjørnedyr Skrevet 7. september 2021 #68 Skrevet 7. september 2021 (endret) Det er nok en dealbreaker for mange i en tidlig fase. Følelsen av silikon er turn-off for min del og det er ca som å finne ut at en mann har operert penisen sin da han følte at det måtte til. Det at noen vil legge seg under kniven for å virke mer attraktiv er ganske ekstremt psykisk-sett og noe jeg vil se på som ett tegn på komplekser og eller eksibisjonistiske trekk. Endret 7. september 2021 av Bjørnedyr 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #69 Skrevet 7. september 2021 Det er en deal-breaker i så stor grad at det bør opplyses om. Det er 100% turn-off, altså jeg mister tenninga fullstendig. Null ereksjon. Anonymkode: a01f4...84e 1
AprilLudgate Skrevet 7. september 2021 #70 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (På 4.9.2021 den 18.59): Jeg ville likt å vite. Tror dessverre det er en dealbreaker for meg. Anonymkode: 3bb2f...aa3 Så.....om en kvinne har fått lagt inn protese på grunn av brystkreft så er det dealbreaker? 😅🤷♀️ Jeg er absolutt ikke fan av silikon selv, men det der blir bare teit. Og som noen andre her sier: dere er mot denslags KUN med den forutsetning at dama er strøken. Dukker hun opp med ganske ulike bryster, litt vel små/store kjønnslepper, generøs areola, flatbrystet, løs hud på mage osv er det straks HELT innafor sålenge det «ser naturlig ut». Hvilket de fleste inngrep faktisk gjør. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #71 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (På 4.9.2021 den 20.10): TS holder jo daten for narr, tipper han ikke vet noe om det. Så ved evt sex skal han finne ut av det....blir for dumt å vente for lenge. Sifra før dating, alle har forskjellige preferanser. Anonymkode: 0ae02...c7e For narr ha ha, holder han for narr fordi hun har silikon, hun er vel den samme personen om hun har silikon eller ikke. Secen er vel ikke verre av den grunn. Anonymkode: 2fc51...5a2 1
Gjest Middelmådig Skrevet 7. september 2021 #72 Skrevet 7. september 2021 (endret) Jeg hadde aldri ville ha sagt noe bare fordi det syns jeg ikke har noe som helst betydning for den jeg er. Hadde ikke tenkt på det en gang! Opplyse om det, er for meg samme greie som om man følte for å opplyse om at man en gang i livet har fjernet blindtarmen og derfor har et arr på magen. Det er så sykt uvesentlig. Pupper er pupper. Noen er med silikon inni, for en eller annen grunn. Vanligvis for å se bedre ut. skal jeg da også opplyse om alle andre ting jeg gjør som er «falsk»? Typ farger håret fordi det begynner å bli grått, farger og former brynene mine, vokset bort hår på kroppen min, sminker meg osv. Syns egentlig følelsen av å måtte opplyse om utseendemessige ting for å «advare» noen, reflekterer lavt selvbilde. Som om en mann som tenkte det var viktig å opplyse i datingprosessen at kuken hans var under gjennomsnitt. Det er kleint og setter meg i en posisjon som en person som bryr meg mer om penisstørrelse enn personen jeg skal bli kjent med. Så tenk på det, ved å fortelle han det, setter du en forventning til han om at dette er noe han ønsker å ta stilling til, altså at han bryr seg mer om Hvilke type pupper du har, enn hvilken person du er. La han heller bli kjent med DEG. 🙂 Om han liker deg, aksepterer han deg som du er. Endret 7. september 2021 av Middelmådig Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #73 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (På 4.9.2021 den 18.47): Vi dater eksklusivt. Jeg liker han. Burde jeg fortelle at jeg har silikon? Det er jo ganske privat, så jeg tenker egentlig å la han oppdage det selv om det kommer til det, men ble litt usikker 😅 Anonymkode: 5e097...480 Selvfølgelig sier du det. Silikon er en dealbreaker for mange menn i dag, og en mann fortjener å ta stilling til problemet før dere går for langt ut i forholdet. Anonymkode: 97311...c17 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #74 Skrevet 7. september 2021 Fløff skrev (35 minutter siden): Og som noen andre her sier: dere er mot denslags KUN med den forutsetning at dama er strøken. Absolutt ikke. Stemmer ikke i det hele tatt. Å være strøken er sykt overdrevent og oppskrytt. Det menn vil ha er normalitet og naturlighet. Ikke strøken. Ikke oppdollet. Ikke operert. Ikke oversminket. Ikke overtatovert. Ikke piercet ihjel. Ikke overtrent. Og ihvertfall ikke fillers. Snu på det da: Ville dere likt å vite om en mann hadde tatt silikonimplantater i overarmene for å se muskuløs ut eller i rumpen for å se sporty ut? Eller betyr ikke dette noe som helst? Anonymkode: 97311...c17 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #75 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (På 4.9.2021 den 18.47): Vi dater eksklusivt. Jeg liker han. Burde jeg fortelle at jeg har silikon? Det er jo ganske privat, så jeg tenker egentlig å la han oppdage det selv om det kommer til det, men ble litt usikker 😅 Anonymkode: 5e097...480 TS, du kan jo svare på følgende også: AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Snu på det da: Ville dere likt å vite om en mann hadde tatt silikonimplantater i overarmene for å se muskuløs ut eller i rumpen for å se sporty ut? Eller betyr ikke dette noe som helst? Anonymkode: 97311...c17 Anonymkode: 97311...c17 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #76 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Absolutt ikke. Stemmer ikke i det hele tatt. Å være strøken er sykt overdrevent og oppskrytt. Det menn vil ha er normalitet og naturlighet. Ikke strøken. Ikke oppdollet. Ikke operert. Ikke oversminket. Ikke overtatovert. Ikke piercet ihjel. Ikke overtrent. Og ihvertfall ikke fillers. Snu på det da: Ville dere likt å vite om en mann hadde tatt silikonimplantater i overarmene for å se muskuløs ut eller i rumpen for å se sporty ut? Eller betyr ikke dette noe som helst? Anonymkode: 97311...c17 For en irrelevant sammenligning. Overarmer og rumpe kan trenes opp til å bli muskuløse. Pupper som er ødelagt etter amming, de er som de er - det finnes ikke den diett eller treningsøvelse i verden som kan endre på det. Selvsagt vil puppene kanskje fylles opp om man eter seg bælfeit, men de fleste attraktive kvinner gjør ikke det. Anonymkode: 16f94...6fc 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #77 Skrevet 7. september 2021 Bjørnedyr skrev (1 time siden): Det er nok en dealbreaker for mange i en tidlig fase. Følelsen av silikon er turn-off for min del og det er ca som å finne ut at en mann har operert penisen sin da han følte at det måtte til. Det at noen vil legge seg under kniven for å virke mer attraktiv er ganske ekstremt psykisk-sett og noe jeg vil se på som ett tegn på komplekser og eller eksibisjonistiske trekk. Ok. Skjønner ikke poenget ditt. Heller en operert penis enn en minropenis. Anonymkode: 16f94...6fc 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #78 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For en irrelevant sammenligning. Overarmer og rumpe kan trenes opp til å bli muskuløse. Pupper som er ødelagt etter amming, de er som de er - det finnes ikke den diett eller treningsøvelse i verden som kan endre på det. Selvsagt vil puppene kanskje fylles opp om man eter seg bælfeit, men de fleste attraktive kvinner gjør ikke det. Anonymkode: 16f94...6fc Det er ikke irrelevant i det hele tatt. At dere normaliserer silikon i puppene får så være. Har for øvrig ikke fått med meg at TS har skrevet at puppene var ødelagte som følge av amming, så stemmer dette eller var det bare et påfunn av deg for å skape deg et argument? Du kan jo svare på spørsmålet mitt. Hadde du synes det var nyttig at mannen informerte deg om at han hadde tatt silikon i overarmene for å se muskuløs ut, eller er dette helt normalt og innenfor å utelate å si? Anonymkode: 97311...c17 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #79 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke irrelevant i det hele tatt. At dere normaliserer silikon i puppene får så være. Har for øvrig ikke fått med meg at TS har skrevet at puppene var ødelagte som følge av amming, så stemmer dette eller var det bare et påfunn av deg for å skape deg et argument? Du kan jo svare på spørsmålet mitt. Hadde du synes det var nyttig at mannen informerte deg om at han hadde tatt silikon i overarmene for å se muskuløs ut, eller er dette helt normalt og innenfor å utelate å si? Anonymkode: 97311...c17 Nå er det ikke meg du spør, men jeg hadde ikke brydd meg noe om det i det hele tatt. Anonymkode: 2fc51...5a2 3
Thyra Skrevet 7. september 2021 #80 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (På 4.9.2021 den 20.10): TS holder jo daten for narr, tipper han ikke vet noe om det. Så ved evt sex skal han finne ut av det....blir for dumt å vente for lenge. Sifra før dating, alle har forskjellige preferanser. Anonymkode: 0ae02...c7e På samme måte som man holder dagen for narr om man ikke sier i fra om tannregulering, kontaktlinser, farget hår, hårfjerning.... Var vel en kineser som saksøkte kona for å ikke å fortelle at hun hadde tatt kosmetisk kirurgi. Han giftet seg med en vakker kvinne for å kunne få pene barn, men barna ble ikke pene.... 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå