Gå til innhold

Fortelle daten om silikon?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Egentlig en selvfølge å si det, men overrasker meg ikke om/at det er mange som tenker at det ikke er så nøye. Mulig dealbreaker. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS holder jo daten for narr, tipper han ikke vet noe om det. Så ved evt sex skal han finne ut av det....blir for dumt å vente for lenge.

Sifra før dating, alle har forskjellige preferanser.

Anonymkode: 0ae02...c7e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det handler for mange mer omm verdier og verdigrunnlag enn utseende. 

Anonymkode: 51bdf...5e6

Handler mer om det fysiske enn det mentale. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

TS holder jo daten for narr, tipper han ikke vet noe om det.

Hvordan i all verden konkluderer du med dette? Holder du daten din for narr ved å ikke fortelle henne at du har liten tiss før undertøyet kommer av?

• Liker 13
Skrevet

Det er helt opp til deg om du vil si det før han merker det selv.

Men for meg hadde det vært veldig turn-on at du har silikon😃

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hørtes ut som du har lagt inn silikon pga din usikkerhet, antar du er veldig ung. Trist å se at jenter velger å ødelegge kroppen sin med dette.

Silikon er turn-off for meg, hadde stoppet. Trenger kvinner med selvtillit, som liker seg som de er. Ikke fulle av fillere, botox og silikonpupper.

Ser du forskjellen på en trebarnsmor på 35 som fyller opp de tomme, ødelagte ammepuppene men ellers er naturlig — og en berte på 22 med silikon, fillers og Botox?   

Anonymkode: 16f94...6fc

• Liker 4
Skrevet
so_what skrev (5 minutter siden):

Hvordan i all verden konkluderer du med dette? Holder du daten din for narr ved å ikke fortelle henne at du har liten tiss før undertøyet kommer av?

Hahahahhaha

Anonymkode: aadc3...921

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

TS holder jo daten for narr, tipper han ikke vet noe om det. Så ved evt sex skal han finne ut av det....blir for dumt å vente for lenge.

Sifra før dating, alle har forskjellige preferanser.

Gjelder dette kun silikon eller er enhver «skavank» man ikke forteller daten om, å holde dem for narr? 

• Liker 6
Skrevet

Du trenger ikke si noe nå, men greit å si det hvis dere blir sammen på ordentlig og han ikke har spurt selv.

Anonymkode: 432dc...b25

Skrevet

Jeg hadde foretrukket å få vite det, for for meg er det en dealbreaker. 

Og nei, jeg er ikke en misunnelig dame med hengepupper. Jeg er en mann som foretrekker naturlige, selvsikre damer. Damer uten silikon, fillers og alskens. 

For meg er det så enkelt som at jeg antar at jeg og damer med silikon har forskjellig "verdisyn". Jeg ønsker for eksempel ikke å få barn med ei som har silikon. For hvordan kunne vi lært barna våre at de er gode nok som de er, samtidig som vi vet at muttern har silikon? Det hadde blitt krasj, rett og slett. 

Anonymkode: 57bcb...569

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og nei, jeg er ikke en misunnelig dame med hengepupper. Jeg er en mann som foretrekker naturlige, selvsikre damer. Damer uten silikon, fillers og alskens. 

For meg er det så enkelt som at jeg antar at jeg og damer med silikon har forskjellig "verdisyn". Jeg ønsker for eksempel ikke å få barn med ei som har silikon. For hvordan kunne vi lært barna våre at de er gode nok som de er, samtidig som vi vet at muttern har silikon? Det hadde blitt krasj, rett og slett. 

Og noen lar ikke selvbildet bli påvirket av utseendet, da snakker vi selvsikker eller? Kan gå begge veier det der vettu. 

Det er vell også en fin ting å lære barna sine? 

Syntes dine meninger er mer skadelige, at personligheten/selvsikkerhet er sterkt knyttet til utseendet 

Det har vell ikke falt deg inn at det GÅR ANN å gjøre ting med utseendet, og samtidig ha en god og trygg relasjon til seg selv og sitt eget selvbilde 

Når det kommer til å endre utseendet, så må du vell ha samme syn til kvinner som bruker hold in undertøy? Hva med sminke? 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Så alle er «gode nok» i din bok, bare ikke kvinner med silikon? De er søppel?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og noen lar ikke selvbildet bli påvirket av utseendet, da snakker vi selvsikker eller? Kan gå begge veier det der vettu. 

Det er vell også en fin ting å lære barna sine? 

Syntes dine meninger er mer skadelige, at personligheten/selvsikkerhet er sterkt knyttet til utseendet 

Det har vell ikke falt deg inn at det GÅR ANN å gjøre ting med utseendet, og samtidig ha en god og trygg relasjon til seg selv og sitt eget selvbilde 

Når det kommer til å endre utseendet, så må du vell ha samme syn til kvinner som bruker hold in undertøy? Hva med sminke? 

Jeg trenger da ikke forsvare at jeg liker naturlige damer? Jeg liker ikke damer med silikon, fillers, botox, masse sminke osv. Enkelt og greit. På samme måte som jeg ikke liker damer som røyker, er veldig religiøse, har masse tatoveringer osv. Det handler jo bare om preferanser. 

Hold in og sminke er selvsagt ikke det samme som å få utført kirurgiske, varige endringer på kroppen sin. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Søppel? Nei, bare ikke min type. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det handler om holdningen, får ikke selvtillit av juks som silikonpupper og injeksjoner. Dette er bare bullshit og bortkasta penger som ser jævlig ut.

Så har du øyevipper som er 10cm lange...pjuk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg trenger da ikke forsvare at jeg liker naturlige damer? Jeg liker ikke damer med silikon, fillers, botox, masse sminke osv. Enkelt og greit. På samme måte som jeg ikke liker damer som røyker, er veldig religiøse, har masse tatoveringer osv. Det handler jo bare om preferanser. 

Hold in og sminke er selvsagt ikke det samme som å få utført kirurgiske, varige endringer på kroppen sin. 

Er helt greit det, men hvis du faktisk ikke engang kan se at noe er unaturlig blir det litt merkelig og si at du ikke liker det.. Og syns det er litt spesielt og basere valg av partner på om de har silikon eller ikke.

Anonymkode: 243cf...842

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Søppel? Nei, bare ikke min type. 

Ok. Da bør du ordlegge deg annerledes, for du skriver som om du mener kvinner med silikon er søppel. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg har silikon, ingen rundt meg vet det. Ikke samboer heller. Jeg traff han lenge etter inngrepet. Har aldri angret på det. Har ikke botox eller fillers, kun dette. 

Anonymkode: d0d12...100

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jo du må forsvare begrunnelsen din, som er at utseendet henger sammen med selvbildet. Det er en påstand, og den må du forsvare da det er mange uenige. Hadde du bare sagt at du liker det best naturlig, så hadde du ikke trengt å forsvare deg. 

Nei det er ikke det samme, men det er måter å endre utseendet sitt på, som i done øyne vil si man er en usikker person

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jo du må forsvare begrunnelsen din, som er at utseendet henger sammen med selvbildet. Det er en påstand, og den må du forsvare da det er mange uenige. Hadde du bare sagt at du liker det best naturlig, så hadde du ikke trengt å forsvare deg. 

Nei det er ikke det samme, men det er måter å endre utseendet sitt på, som i done øyne vil si man er en usikker person

Hvorfor har man behov for silikon om man ikke har problemer med selvbildet (med mindre man har hatt brystkreft f.eks)?

Om man er fornøyd med seg selv og trygg i egen kropp, hvorfor trenger man da større pupper? Selvsagt henger det sammen med selvbildet! 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...