Gå til innhold

Fortelle daten om silikon?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hørtes ut som du har lagt inn silikon pga din usikkerhet, antar du er veldig ung. Trist å se at jenter velger å ødelegge kroppen sin med dette.

Silikon er turn-off for meg, hadde stoppet. Trenger kvinner med selvtillit, som liker seg som de er. Ikke fulle av fillere, botox og silikonpupper.

Anonymkode: 0ae02...c7e

Så om ts har silikon men puppene enda ser så naturlig ut at hun må fortelle det sp er det turn-off? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med de kvinnene som har silikon fordi de har operert bort brystene på grunn av kreft? Blir saken en annen da? Tror man skal være litt forsiktig før man uttaler seg.

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, Loff77 said:

Sier jo mer om deg enn de som legger inn silikon

Ja, det gjør det. Det sier at jeg foretrekker naturlige kvinner som har selvtillit nok til å avstå fra silikon, som verdsetter seg selv for den de er og ikke forsøker å være noen de ikke er. Videre, at jeg mener skjønnhetsoperasjoner generelt er utrolig trist og noe jeg ikke ønsker å støtte eller normalisere. At moren til barna mine skal være et trygt og godt forbilde.

Hvis det ikke funker for deg er det nok av overfladiske menn som tenner på falske bryster, folkets, og rumper 👍🏻

Anonymkode: 3bb2f...aa3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, det gjør det. Det sier at jeg foretrekker naturlige kvinner som har selvtillit nok til å avstå fra silikon, som verdsetter seg selv for den de er og ikke forsøker å være noen de ikke er. Videre, at jeg mener skjønnhetsoperasjoner generelt er utrolig trist og noe jeg ikke ønsker å støtte eller normalisere. At moren til barna mine skal være et trygt og godt forbilde.

Hvis det ikke funker for deg er det nok av overfladiske menn som tenner på falske bryster, folkets, og rumper 👍🏻

Anonymkode: 3bb2f...aa3

Bra skrevet og tror/håper de fleste ålreite menn støtter din mening.

Dette kroppspresset og har gått altfor langt.

Anonymkode: e0153...0d0

Skrevet

Hva er forskjellen på om silikon er lagt inn grunnet brystene er ødelagt av kreft eller amming? Siden førstnevne tydeligvis er eneste gyldig grunn? 

Anonymkode: 1ca19...81f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er forskjellen på om silikon er lagt inn grunnet brystene er ødelagt av kreft eller amming? Siden førstnevne tydeligvis er eneste gyldig grunn? 

Ved kreft så må man ofte operere bort det ene brystet. Hvordan kan du sammenligne det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ved kreft så må man ofte operere bort det ene brystet. Hvordan kan du sammenligne det?

Hvorfor kan ikke de som har hatt kreft også bare akseptere kroppen sin, da?  

Anonymkode: 16f94...6fc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

De som har naturlig stor forskjell på puppene da, får de lov? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

De som har naturlig stor forskjell på puppene da, får de lov? 

Det er vel ikke snakk om å få lov eller ikke. Men har man veldig stor forskjell på størrelsen på brystene eller andre skavanker, så er det mer forståelig.

Men sannheten er at mange som tar silikon ikke har bryster det er noe spesielt galt med i utgangspunktet, de ønsker kun å leve etter kroppsidealet. Og har sett meg lei av hvordan mange dras inn i dette. 

• Liker 1
Skrevet

Vær deg selv og vær trygg med silikonpuppene.

Støtter kommentaren over her om at mange menn er hyklere når det kommer til hva de sier de foretrekker ang kvinnekroppen.

Min mann har alltid hyllet min slanke og trente kropp, og sagt på tull at det er grunnen til at han er med meg.

Tror du ikke det at han nå har vært utro med en dame som er kvapsete/tjukk og har skikkelige tomme hengepupper...

Da jeg konfronterte han minte jeg han på at han ikke likte sånne damer...

Anonymkode: 64b06...9e6

• Liker 2
Skrevet

Du behøver ikke å opplyse om noe som helst. Han finner det vel ut selv. Har han fortalt om eventuelle tatoveringer, kroppshår eller utstående navel? Poenget mitt er at dette ikke er noe du må fortelle om, med mindre det kommer opp naturlig. 

Anonymkode: 58557...dec

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Vi dater eksklusivt. Jeg liker han. Burde jeg fortelle at jeg har silikon? Det er jo ganske privat, så jeg tenker egentlig å la han oppdage det selv om det kommer til det, men ble litt usikker 😅

Anonymkode: 5e097...480

Nei, du må for alt i verden passe på at et eventuelt samliv er basert i så stor grad som mulig på at du holder ting skjult for ham og ikke er åpen og ærlig.

Dette blir alltid skikkelig bra, ihvertfall ifølge hønseburet på KG. Og så slipper du i tillegg denne ekle følelsen av å bli elsket fullt og helt for den du faktisk er.

Skrevet
ClausSaus skrev (45 minutter siden):

Nei, du må for alt i verden passe på at et eventuelt samliv er basert i så stor grad som mulig på at du holder ting skjult for ham og ikke er åpen og ærlig.

Dette blir alltid skikkelig bra, ihvertfall ifølge hønseburet på KG. Og så slipper du i tillegg denne ekle følelsen av å bli elsket fullt og helt for den du faktisk er.

Det kommer jo for en dag uansett. Spørsmålet var om jeg bør la det komme av seg selv, eller være i forkant av begivenhetene. Det ville være direkte latterlig å lyve om eller forsøke å feie under et teppe. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja alle som har lyst til det må da bare få lov til det. Men da må andres meninger om det bli respekterert. Ser hvordan menn som ærlig sier at de ikke liker det her inne blir kritisert. Takk for at det fortsatt finnes menn som setter pris på det naturlige og ser litt andre verdier også!

Det som reageres på, er ikke preferansen for «naturlighet», men at det rakkes ned på kvinner som av ulike grunner har valgt å fikse på puppene. Det må være mulig å si hva man liker, uten å spy drit utover det man ikke liker.

Nesten så jeg synes synd på dere som ikke ser forskjellen.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det kommer jo for en dag uansett. Spørsmålet var om jeg bør la det komme av seg selv, eller være i forkant av begivenhetene. Det ville være direkte latterlig å lyve om eller forsøke å feie under et teppe. 

Nettopp. 

Skrevet
ClausSaus skrev (1 time siden):

Vi er mange som tenker at vi først og fremst «er» den vi er på innsiden. Men du tenker altså at man først og fremst «er» sin kropp. Deg om det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi er mange som tenker at vi først og fremst «er» den vi er på innsiden. Men du tenker altså at man først og fremst «er» sin kropp. Deg om det.

Og årsaken til at en kvinne velger å legge inn silikon i puppene ligger… hvor?

I puppene eller i hodet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Vi dater eksklusivt. Jeg liker han. Burde jeg fortelle at jeg har silikon? Det er jo ganske privat, så jeg tenker egentlig å la han oppdage det selv om det kommer til det, men ble litt usikker 😅

Trenger jo forsåvidt ikke si det om han ikke spør. Han kan få oppdage det selv. 

Dette kommer fra en mann. 

Anonymkode: 84e14...027

Skrevet
ClausSaus skrev (2 minutter siden):

Og årsaken til at en kvinne velger å legge inn silikon i puppene ligger… hvor?

I puppene eller i hodet?

Jeg «er» ikke puppene mine. Verken med eller uten silikon. Beklager. Det finnes hundre grunner til å ønske å fikse på dem. Og en vanlig og veldig forståelig grunn, er barnefødsler/amming. Selv om jeg har god selvtillit, ønsker jeg ikke pupper som ser forjævlige ut etter å ha ammet barn. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg «er» ikke puppene mine. Verken med eller uten silikon. Beklager. Det finnes hundre grunner til å ønske å fikse på dem. Og en vanlig og veldig forståelig grunn, er barnefødsler/amming. Selv om jeg har god selvtillit, ønsker jeg ikke pupper som ser forjævlige ut etter å ha ammet barn. 

Og den preferansen er en del av den du er.

… hvilket på den annen side er helt greit, for all del! Jeg har ingen problemer med å være sammen med en kvinne som har silikon i puppene, heller ikke om grunnen er nøyaktig som du beskriver.

Men hvis hun derimot ser på meg som en som "ikke trenger å få vite", da har vi et problem. For da mangler tillit og åpenhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...