AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Vi dater eksklusivt. Jeg liker han. Burde jeg fortelle at jeg har silikon? Det er jo ganske privat, så jeg tenker egentlig å la han oppdage det selv om det kommer til det, men ble litt usikker 😅 Anonymkode: 5e097...480
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 La han da bare oppdage det, samme det vel. Anonymkode: 2fc51...5a2 19
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 Jeg ville likt å vite. Tror dessverre det er en dealbreaker for meg. Anonymkode: 3bb2f...aa3 24
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 Hørtes ut som du har lagt inn silikon pga din usikkerhet, antar du er veldig ung. Trist å se at jenter velger å ødelegge kroppen sin med dette. Silikon er turn-off for meg, hadde stoppet. Trenger kvinner med selvtillit, som liker seg som de er. Ikke fulle av fillere, botox og silikonpupper. Anonymkode: 0ae02...c7e 17
Loff77 Skrevet 4. september 2021 #5 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vi dater eksklusivt. Jeg liker han. Burde jeg fortelle at jeg har silikon? Det er jo ganske privat, så jeg tenker egentlig å la han oppdage det selv om det kommer til det, men ble litt usikker 😅 Anonymkode: 5e097...480 Ingen ting du trenger å opplyse om 7
Gjest Smeltemann Skrevet 4. september 2021 #6 Skrevet 4. september 2021 Tror du ikke han har sett det da?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #7 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hørtes ut som du har lagt inn silikon pga din usikkerhet, antar du er veldig ung. Trist å se at jenter velger å ødelegge kroppen sin med dette. Silikon er turn-off for meg, hadde stoppet. Trenger kvinner med selvtillit, som liker seg som de er. Ikke fulle av fillere, botox og silikonpupper. Anonymkode: 0ae02...c7e Hvis du ikke vet det før hun sier det er det vel egentlig ikke noe du trenger og bry deg om? Hvis du uansett ikke ser eller merker noe til det Anonymkode: 243cf...842 5
StripeteM Skrevet 4. september 2021 #8 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Vi dater eksklusivt. Jeg liker han. Burde jeg fortelle at jeg har silikon? Det er jo ganske privat, så jeg tenker egentlig å la han oppdage det selv om det kommer til det, men ble litt usikker 😅 Anonymkode: 5e097...480 Det er jo din kropp og ikke noe du trenger å fortelle om. La han eventuelt finne det ut selv. Og siden du ikke sier noe her om grunnen(e) til at du har silikon så er det drøyt og rimelig forutinntatt å påstå det er turn-off eller dealbreaker. 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #9 Skrevet 4. september 2021 Om du vil fortelle det fordi DU vil, er det helt innafor men du skylder ikke han en forklaring på hvordan puppene dine ble til Anonymkode: aadc3...921 11
NewStart87 Skrevet 4. september 2021 #10 Skrevet 4. september 2021 Skjønner ikke hvorfor du må fortelle det? Jeg har aldri sett noen grunn til å fortelle det. 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #11 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hørtes ut som du har lagt inn silikon pga din usikkerhet, antar du er veldig ung. Trist å se at jenter velger å ødelegge kroppen sin med dette. Silikon er turn-off for meg, hadde stoppet. Trenger kvinner med selvtillit, som liker seg som de er. Ikke fulle av fillere, botox og silikonpupper. Anonymkode: 0ae02...c7e Mange legger inn silikon etter å ha ammet flere barn. Men lange, tomme sokke-pupper er vel ikke turn-off for deg? Anonymkode: 16f94...6fc 13
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #12 Skrevet 4. september 2021 Jeg tror de som hater silikon her er sinte kvinner med hengepupper Anonymkode: aadc3...921 14
Ullvott Skrevet 4. september 2021 #13 Skrevet 4. september 2021 Smeltemann skrev (27 minutter siden): Tror du ikke han har sett det da? Det kommer helt an på mengden. TS sier ikke noe om hvor mye hun har lagt inn, men hvis brystene er innenfor naturlig størrelse, og han åpenbart ikke har sett henne uten klær, er det fullt mulig at han ikke har sett det. 1
Gjest Smeltemann Skrevet 4. september 2021 #14 Skrevet 4. september 2021 Ullvott skrev (Akkurat nå): Det kommer helt an på mengden. TS sier ikke noe om hvor mye hun har lagt inn, men hvis brystene er innenfor naturlig størrelse, og han åpenbart ikke har sett henne uten klær, er det fullt mulig at han ikke har sett det. Du har et poeng der 🙂
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #15 Skrevet 4. september 2021 Takk for alle tilbakemeldinger! Puppene har riktig proposisjon i forhold til kroppen. Jeg er fornøyd selv, men blir usikker nå som man kanskje er i ferd med å etablere et nytt forhold. Det er vel vanlig, silikon eller ei, tror jeg? Anonymkode: 5e097...480 2
Loff77 Skrevet 4. september 2021 #16 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk for alle tilbakemeldinger! Puppene har riktig proposisjon i forhold til kroppen. Jeg er fornøyd selv, men blir usikker nå som man kanskje er i ferd med å etablere et nytt forhold. Det er vel vanlig, silikon eller ei, tror jeg? Anonymkode: 5e097...480 Slapp av ingen ting å tenke på, han bør jo ikke like/mislike deg pga det uansett 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #17 Skrevet 4. september 2021 Ikke si noe. Han kommer ikke til å merke det uansett. Menn er glad i å rope at de ikke liker silikon, men så bryr de seg ikke når de havner med en kvinne som har det. Du kan ta det helt med ro. Hadde ikke sagt noe om det. Menn er hyklere når det kommer til preferanser for kvinnekroppen... Anonymkode: c6a28...595 12
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #18 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg tror de som hater silikon her er sinte kvinner med hengepupper Anonymkode: aadc3...921 Jeg har hengepupper og hater ikke kvinner med silikon! Så dette vil jeg ha meg frabedt. Er menn som er fordomsfulle på dette punktet... Anonymkode: c6a28...595 10
so_what Skrevet 4. september 2021 #19 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hørtes ut som du har lagt inn silikon pga din usikkerhet, antar du er veldig ung. Trist å se at jenter velger å ødelegge kroppen sin med dette. Silikon er turn-off for meg, hadde stoppet. Trenger kvinner med selvtillit, som liker seg som de er. Ikke fulle av fillere, botox og silikonpupper. Anonymkode: 0ae02...c7e Jeg tenker også at silikon er noe man ikke tar først og fremst for å pynte på puppene, men for å pynte på selvbildet. Og det er i og for seg en bra ting. I min bok er selvtillit den mest sexy egenskapen en person kan ha, og er langt viktigere - ihvertfall for meg - enn hvordan puppene ser ut. På andreplass kommer vilje til å kontinuerlig ta grep for å bli den beste versjonen av seg selv man kan være. At jeg strengt tatt foretrekker pupper uten silikon blir egentlig ravende uvesentlig når man først demonstrerer slike egenskaper. Og jeg mener at dette ikke er noe som trenger å komme opp før han får muligheten til å finne ut av det selv.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #20 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det handler for mange mer omm verdier og verdigrunnlag enn utseende. Anonymkode: 51bdf...5e6 Handler ikke om det for menn Anonymkode: c6a28...595 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå