Lady Lovelylocks Skrevet 3. september 2021 #1 Del Skrevet 3. september 2021 Da har årets deltagere kommet. https://www.vg.no/rampelys/tv/i/Or6qnO/disse-er-med-i-ny-sesong-av-ikke-lov-aa-le-paa-hytta Hva syns dere? Skal dere følge med? Jeg syns det ser gøy ut, og kommer til å følge med i år også. Begynner på VGTV 17september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 3. september 2021 #2 Del Skrevet 3. september 2021 Jeg er klar! Jeg liker godt sammensetningen av «komikere/ kjendiser». Liker spesielt godt Einar Tørnquist. Han kommer til å få meg til å le mye. Og så ble jeg positivt overrasket over Vegard Harm under Kompani Lauritsen, men usikker på om han fremstår morsom i denne settingen. Jeg kjenner en som kjenner Magnus Carlsen privat og han er visst morsommere enn det man kanskje skulle tro, så han er liksom en joker i mine øyne 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 3. september 2021 #3 Del Skrevet 3. september 2021 Synes faktisk det er en av de beste castingen jeg har sett i alle kjendisprogrammer noen sinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 4. september 2021 #4 Del Skrevet 4. september 2021 Gleder meg!!😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 4. september 2021 #5 Del Skrevet 4. september 2021 Skulle ønske Jakob og Linnéa var med fra starten, ikke bare komme inn som utfordrere etterhvert 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 4. september 2021 #6 Del Skrevet 4. september 2021 Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 16. september 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 16. september 2021 Da har jeg sett hele sesongen. Syns det var veldig morsomt. Håper på en sesong 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipanmor Skrevet 17. september 2021 #8 Del Skrevet 17. september 2021 Gleder meg til å se dette! Ser ut som en kjempefin cast! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 17. september 2021 #9 Del Skrevet 17. september 2021 Jeg gleder meg også 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. september 2021 #10 Del Skrevet 17. september 2021 Jeg så litt av første episode i ses 1 og fatter ikke at dette skal være underholdende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 17. september 2021 #11 Del Skrevet 17. september 2021 Har sett første 4 episodene og ler så tårene triller 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 17. september 2021 #12 Del Skrevet 17. september 2021 Sett hele. Lo høyt noen ganger og håper på ny sesong. Den som vant fortjente seieren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ziljemor Skrevet 17. september 2021 #13 Del Skrevet 17. september 2021 Har ikke abonnement hos VG, så jeg har kun sett første episoden. Det lover godt for episodene videre, var mange morsomme momenter, men jeg synes det va altfor mange deltakere med i forhold til sesong en. Episoden er jo heller ikke så lang, så det blir vanskelig å få et forhold til alle deltakerne, noe jeg gjorde ved den første sesongen. Litt skuffa over Harm, han kan gjøre seg godt i kjendisreality, men han gir opp lett og ga fort etter for latteren uten å hente seg inn igjen og forsøke å få andre til å le. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabienne Skrevet 17. september 2021 #14 Del Skrevet 17. september 2021 Jeg har akkurat betalt for en uke på VG, men får ikke spilt av. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 18. september 2021 #15 Del Skrevet 18. september 2021 Jeg elsket ses 1, men ble skuffet over denne casten😢 Såg ep1 og lo kanskje 2 ganger. Funket ikke for meg i det hele tatt. Lo nesten ikke av at de lo, noe jeg gjorde i forrige. Skal ikke klandre Mats Hansen, det skal jo litt til å toppe magien Ramm-Tryggeseid-Berrum-Hulsker lagde i fjor, så sånn sett burde en ikke ha altfor store forhåpninger😕 Men kjemien og alder til årets cast virket litt off og ikke noe for meg åpenbart. Gidder ikke se de andre episodene hvis det skal være like kjipt som ep 1. Nå var jo ovennevnte firkløver fra ses 1 en sammensveiset gjeng fra før, så sånn sett hadde de det vel litt mer «inne» enn gjengen fra i år, som ikke kjente hverandre så godt og kanskje ble litt tilbakeholdne av den grunn. Merket jo at de andre deltagerne i fjor også ble litt «utafor». 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perleugla Skrevet 18. september 2021 #16 Del Skrevet 18. september 2021 Jeg lo nesten ikke av sesong 1. synes mest det bare var flaut. Tror ikke jeg gidder å bruke tid på sesong 2. Det blir eventuelt om jeg har «rundet» Netflix. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 18. september 2021 #17 Del Skrevet 18. september 2021 Bedre enn sesong 1! Så gøy! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 18. september 2021 #18 Del Skrevet 18. september 2021 Fabienne skrev (15 timer siden): Jeg har akkurat betalt for en uke på VG, men får ikke spilt av. Noen tips? Hadde samme problem, men send dem en mld så fixes det fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 18. september 2021 #19 Del Skrevet 18. september 2021 Folk som ikke liker dette programmet/konseptet må altså ha så dårlig humor, jeg skjønner ikke at det er mulig. Må jo være verdens kjedeligste mennesker. Beyer Olsen og Fladseth gjør en del vanvittig bra i denne sesongen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 18. september 2021 #20 Del Skrevet 18. september 2021 ziljemor skrev (På 17.9.2021 den 23.34): Har ikke abonnement hos VG, så jeg har kun sett første episoden. Det lover godt for episodene videre, var mange morsomme momenter, men jeg synes det va altfor mange deltakere med i forhold til sesong en. Episoden er jo heller ikke så lang, så det blir vanskelig å få et forhold til alle deltakerne, noe jeg gjorde ved den første sesongen. Litt skuffa over Harm, han kan gjøre seg godt i kjendisreality, men han gir opp lett og ga fort etter for latteren uten å hente seg inn igjen og forsøke å få andre til å le. Koster 39 kr å se alle episodene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå