Gå til innhold

Bursdag, Hvor kan man få gratis ting??


Squirtle

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke huske å ha fått fra Jernia. Får fra Kitchn, Tilbords, Godt Brød, Espresso House, en liten kupong på Lindex, Vitus Apotek, 15 prosent rabatt på Jens Hoff på et kjøp. Mulig Hennes og Mauritz også hadde en rabattkupong. Jeg handlet ikke bare for å handle. Fikk fra 2 kjøpesenter i byen (brus og toast på bigbite)

Anonymkode: dcd20...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig variasjon på om det er verdt det etter hva en får, men jeg fikk en haug sist jeg hadde bursdag og tok i mot få av dem. F.eks 50kr av på Eurosko. Trenger jeg ikke sko, og det ikke er tilbud så er ikke det mye å skryte av. Helt ok om jeg trenger sko da, og det gjerne er tilbud (husker ikke om det kunne kombineres med tilbud). 
 

Jeg fikk blant annet fra Kitchn (gratis lakristrøfler), Kid, H&M, Meny (gratis valgfri dyrere is😋🤑), Vitus, Enklere Liv, Kremmerhuset, Zalando, Bonprix, Vita, og Cubus. Jeg laget en systematisk liste, og vurderte hva som var verdt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos Outland, får man i alle fall en bursdagsgave. 

De hadde i alle fall sånn før...      

Anonymkode: ddca8...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dere som er medlem av 7-eleven, Espresso house, Big Bite, Narvesen, Godt brød osv henter dere fra alle på bursdagen? Høres litt stress ut å fly rundt etter jobb for å hente kaffe og boller/bakverk på alle plassene. Kan ikke drikke mer enn en kaffe uansett😄

Anonymkode: 1823a...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 15.9.2023 den 13.46):

Dere som er medlem av 7-eleven, Espresso house, Big Bite, Narvesen, Godt brød osv henter dere fra alle på bursdagen? Høres litt stress ut å fly rundt etter jobb for å hente kaffe og boller/bakverk på alle plassene. Kan ikke drikke mer enn en kaffe uansett😄

Anonymkode: 1823a...007

Det er ofte 7 dagers hentetid.

Endret av Juliannaos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...