Gå til innhold

Kan jeg ta av toppen på denne gassbrenneren?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Skal på telttur og vil ha med meg en gassbrenner, vet dere om denne enkle fra Claes Ohlson kan deles i to så tippen kan brukes igjen, pluss bli lettere å pakke? Ønsker ikke å bruke for mye penger, og vet ikke hvor jeg bør handle, kanskje det finnes noe bedre et annet sted? 

https://www.clasohlson.com/no/Primus-Mimer-Stove-gasskjøkken/p/31-8043

Anonymkode: 177c3...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei! Skal på telttur og vil ha med meg en gassbrenner, vet dere om denne enkle fra Claes Ohlson kan deles i to så tippen kan brukes igjen, pluss bli lettere å pakke? Ønsker ikke å bruke for mye penger, og vet ikke hvor jeg bør handle, kanskje det finnes noe bedre et annet sted? 

https://www.clasohlson.com/no/Primus-Mimer-Stove-gasskjøkken/p/31-8043

Jeg tviler vel egentlig på om gassboksen følger med dette kjøpet i det hele tatt jeg da. Jeg tror dette er bare selve brenneren, og at du må kjøpe gass i tillegg. For det er veldig veldig rart om dette er laget som én enhet...

Det sagt, jeg har ingen erfaring med Clas Ohlson brenner, men er generelt skeptisk. Dette ville jeg nok handlet i en sportsbutikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Splittbinders skrev (2 minutter siden):

Jeg tviler vel egentlig på om gassboksen følger med dette kjøpet i det hele tatt jeg da. Jeg tror dette er bare selve brenneren, og at du må kjøpe gass i tillegg. For det er veldig veldig rart om dette er laget som én enhet...

Det sagt, jeg har ingen erfaring med Clas Ohlson brenner, men er generelt skeptisk. Dette ville jeg nok handlet i en sportsbutikk. 

Ah, get it, begynte å lure skjønner du. Så det faktisk lengre ned i beskrivelsen nå, skrev inn her litt for fort. Har ikke opplevd at slike var en "enhet" tidligere, begynte å lure på om den var engangs eller noe rart! Skulle bare kjøpe noe litt billig for høsten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiuren skrev (2 minutter siden):

Den er nok helt OK. Primus er jo "anerkjent merke".

Men jeg ville kjøpt en som man setter rett på bakken, da er det lettere å skjerme den for vind. 

https://www.biltema.no/fritid/friluftsliv-og-camping/kokeapparat/gasskjokken-3-kw-2000042963

Takker! Ikke mange grammene, men denne var litt lettere også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ah, get it, begynte å lure skjønner du. Så det faktisk lengre ned i beskrivelsen nå, skrev inn her litt for fort. Har ikke opplevd at slike var en "enhet" tidligere, begynte å lure på om den var engangs eller noe rart! Skulle bare kjøpe noe litt billig for høsten. 

Siden dette er Primus er den kanskje grei, men jeg ville som andre nevner heller kjøpt en som står på bakken. Det er stødigere og  mindre utsatt for vind.

Det er SÅ mye bedre å bruke LITT mer penger og få noe skikkelig. Kjøper du en skikkelig en har du den jo resten av livet...

Endret av Splittbinders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Takker! Ikke mange grammene, men denne var litt lettere også! 

Jeg har ikke brukt den jeg linket til men liker best de jeg setter på bakken, søtligere og mer skjermet mot vind. Jeg har en annen brenner fra Biltema som jeg har brukt i mange år uten problemer, det er jo ikke akkurat hi-teck dette her.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...