Bithiah Skrevet 20. april 2022 Forfatter #501 Del Skrevet 20. april 2022 Fri i dag. Ligger som et slakt på sofaen etter tidenes joggetur tidligere, i strålende sol og vindstille. Jogga i T-skjorte faktisk! Hadde som mål å ta en rolig langtur, og prøve å slå lengde-rekorden min som var ca 12 km. Lykke til i Oslo @Bokdamen! Gleder meg til å få rapport! Hvor langt skal du løpe? 10? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 20. april 2022 #502 Del Skrevet 20. april 2022 Bithiah skrev (1 time siden): Fri i dag. Ligger som et slakt på sofaen etter tidenes joggetur tidligere, i strålende sol og vindstille. Jogga i T-skjorte faktisk! Hadde som mål å ta en rolig langtur, og prøve å slå lengde-rekorden min som var ca 12 km. Lykke til i Oslo @Bokdamen! Gleder meg til å få rapport! Hvor langt skal du løpe? 10? YOU GO!! Nå vil jeg også ut på skikkelig lang tur for første gang på noen år - men akk, i dag går dagen rett og slett ikke opp 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 20. april 2022 #503 Del Skrevet 20. april 2022 Bithiah skrev (2 timer siden): Fri i dag. Ligger som et slakt på sofaen etter tidenes joggetur tidligere, i strålende sol og vindstille. Jogga i T-skjorte faktisk! Hadde som mål å ta en rolig langtur, og prøve å slå lengde-rekorden min som var ca 12 km. Lykke til i Oslo @Bokdamen! Gleder meg til å få rapport! Hvor langt skal du løpe? 10? Herlighet for en deilig fridag, blir helt misunnelig 😉 Og godt jobbet 👏👏 Jeg løper 10 km på lørdag 🏃♀️🏃♀️ Det er en distanse jeg liker veldig godt. Har hatt en drøm om at det er dagen jeg kommer under 1 time, men opptreningen har ikke blitt helt som ønsket så jeg lar forventningene ligge igjen hjemme og tar det som det kommer. Kjenner jeg er så usikker på spising når jeg skal løpe på dagtid. Spiser vanligvis middag rundt 17 og så ingenting før jeg løper en gang mellom 19 og 20. Får holde på samme intervallet og håpe på det beste 🤪 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. april 2022 #504 Del Skrevet 20. april 2022 Bokdamen skrev (18 minutter siden): Herlighet for en deilig fridag, blir helt misunnelig 😉 Og godt jobbet 👏👏 Jeg løper 10 km på lørdag 🏃♀️🏃♀️ Det er en distanse jeg liker veldig godt. Har hatt en drøm om at det er dagen jeg kommer under 1 time, men opptreningen har ikke blitt helt som ønsket så jeg lar forventningene ligge igjen hjemme og tar det som det kommer. Kjenner jeg er så usikker på spising når jeg skal løpe på dagtid. Spiser vanligvis middag rundt 17 og så ingenting før jeg løper en gang mellom 19 og 20. Får holde på samme intervallet og håpe på det beste 🤪 Lykke til, jeg skal heie litt på deg selv om jeg ikke vet hvem du er 😄 En god venn skal løpe samme distanse 😄 Jeg bare snikleser her inne fordi jeg VIL og SKAL begynne å jogge etterhvert, men kroppen er for stor, og en idiotisk hælspore gjør absolutt alt bare teit 🙈 Men får ikke mindre lyst av å jogge for det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheAtl Skrevet 20. april 2022 #505 Del Skrevet 20. april 2022 (endret) On 4/18/2022 at 9:29 PM, Sandum.PT said: 🤭 Måtte fnise litt! Det kommer med trening 😃 Sant nok. Ideelt sett skulle jeg begynt å gå på et av de sentrene hvor folk løfter ting for så å sette dem forsiktig ned igjen. Dessverre brukte jeg den første halvdelen av livet til å samle opp angstlidelser, og det lar seg vanskelig kombinere med denslags aktiviteter. Kjøpte meg en sånn jernkule med håndtak da, forhåpentligvis hjelper det å svinge litt rundt på den fra tid til annen 😅. Skrittlengden min er ca 90 cm ved moderat tempo, 80 ved sone 2 løping, og 1.10 til kanskje 1.20 når jeg prøver å løpe fort, og jeg er 1.85! Heldigvis har jeg relativt høy tråkkfrekvens, men klart det hadde hjulpet med et bedre fraspark. Godt jobbet Bithiah, og lykke til Bokdamen. Selv hadde jeg en brutal økt i dag hvor jeg prøvde å løpe fort (4*2k intervaller i 10k tempo sånn ca). Det må til fra tid til annen (nytt vo2max estimat og ny 10k rekord), men jeg foretrekker langt på vei å sette avgårde i ett behagelig tempo og bare drømme meg bort en time eller to. Litt som med livet selv når man når en viss alder, moderat lidelse som bare strekker seg avgårde. Overlate dramatikken til ungdommen. Eh, tror å bli 40 hadde en viss effekt på meg 😂 Endret 20. april 2022 av TheAtl 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 20. april 2022 #506 Del Skrevet 20. april 2022 TheAtl skrev (55 minutter siden): Sant nok. Ideelt sett skulle jeg begynt å gå på en av de sentrene hvor folk løfter ting for så å sette dem forsiktig ned igjen. Dessverre brukte jeg den første halvdelen av livet til å samle opp angstlidelser, og det lar seg vanskelig kombinere med denslags aktiviteter. Kjøpte meg en sånn jernkule med håndtak da, forhåpentligvis hjelper det å svinge litt rundt på den fra tid til annen 😅. Skrittlengden min er ca 90 cm ved moderat tempo, 80 ved sone 2 løping, og 1.10 til kanskje 1.20 når jeg prøver å løpe fort, og jeg er 1.85! Heldigvis har jeg relativt høy tråkkfrekvens, men klart det hadde hjulpet med et bedre fraspark. Godt jobbet Bithiah, og lykke til Bokdamen. Selv hadde jeg en brutal økt i dag hvor jeg prøvde å løpe fort (4*2k intervaller i 10k tempo sånn ca). Det må til fra tid til annen (nytt vo2max estimat og ny 10k rekord), men jeg foretrekker langt på vei å sette avgårde i ett behagelig tempo og bare drømme meg bort en time eller to. Litt som med livet selv når man når en viss alder, moderat lidelse som bare strekker seg avgårde. Overlate dramatikken til ungdommen. Eh, tror å bli 40 hadde en viss effekt på meg 😂 Du skriver så gøy 😃 Jeg har en løsning på styrkedelen! Du trenger bare tre øvelser for effektiv styrketrening hjemme! Pushups, horisontal roing og utfall 😊 Fire sett, tre ganger per uke. Ca. én repetisjon fra at du ikke klarer mer. Det gir 80 - 90 % av resultatene fra sentertrening, så lenge du legger på vekter når det begynner å bli så lett at du klarer over 15 - 20 repetisjoner 😊 Vektvest, sekk med vektskiver eller sekk med flasker med vann. Øvelsene demonstrert og konseptet forklart: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 20. april 2022 #507 Del Skrevet 20. april 2022 Kjørte samme runde som for noen dager siden, også med barnevogn. Litt annen rute, så ble noe lengre. Fokus på korte og lette steg, lande på forfot og å løpe saktere enn jeg vil. Slutten av økta var igjen powerwalk opp en lang bakke, og med rask musikk på øret ble det hele 25 minutter i sone 4. Jeg burde egentlig ha en tur på lav intensitet, men med min vekt, form og barnevogn må jeg bevege meg så sakte at jeg nesten går baklengs. Kan anbefale denne lista: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bithiah Skrevet 20. april 2022 Forfatter #508 Del Skrevet 20. april 2022 Titania skrev (2 timer siden): Lykke til, jeg skal heie litt på deg selv om jeg ikke vet hvem du er 😄 En god venn skal løpe samme distanse 😄 Jeg bare snikleser her inne fordi jeg VIL og SKAL begynne å jogge etterhvert, men kroppen er for stor, og en idiotisk hælspore gjør absolutt alt bare teit 🙈 Men får ikke mindre lyst av å jogge for det Kjekt å ha med sniklesere også! (Det ble snikmordere med ordboka 🤣). Håper du kommer deg dit du vil 😊🤞 Har du jogga tidligere? Jeg er fortsatt litt nybegynner-satt ut av at det går an å LIKE å jogge, sånn oppriktig. 😂 @Sandum.PT Skikkelig imponert over barnevognløpingen din! Effektiv småbarnspappa 💪😂 Og ikke minst farten du setter opp 😱 Du som driver med så mye styrke, bare øker du treningsmengde nå med løping, eller bytter ut noe? Har begynt å observere alle de som spurter forbi meg, og er rimelig sikker på at de er ganske sterke i vesentlige muskler med det frasparket 😅 men jeg HATER styrketrening, så vi får se 🙈😂 gode intensjoner, men kommer aldri i gang. Bokdamen skrev (3 timer siden): Kjenner jeg er så usikker på spising når jeg skal løpe på dagtid. Spiser vanligvis middag rundt 17 og så ingenting før jeg løper en gang mellom 19 og 20. Får holde på samme intervallet og håpe på det beste 🤪 Ja, jeg synes også det er en enorm utfordring med timing på mat 😝 liker best løping før frokost, men er jo langt fra alltid det skjer. Spiser jeg skikkelig mindre enn 2-3 timer før, så får jeg sting. Har jeg spist for lite på mange timer, så går ikke det spesielt bra heller 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bithiah Skrevet 20. april 2022 Forfatter #509 Del Skrevet 20. april 2022 TheAtl skrev (2 timer siden): Sant nok. Ideelt sett skulle jeg begynt å gå på et av de sentrene hvor folk løfter ting for så å sette dem forsiktig ned igjen. Dessverre brukte jeg den første halvdelen av livet til å samle opp angstlidelser, og det lar seg vanskelig kombinere med denslags aktiviteter. Kjøpte meg en sånn jernkule med håndtak da, forhåpentligvis hjelper det å svinge litt rundt på den fra tid til annen 😅. Skrittlengden min er ca 90 cm ved moderat tempo, 80 ved sone 2 løping, og 1.10 til kanskje 1.20 når jeg prøver å løpe fort, og jeg er 1.85! Heldigvis har jeg relativt høy tråkkfrekvens, men klart det hadde hjulpet med et bedre fraspark. Godt jobbet Bithiah, og lykke til Bokdamen. Selv hadde jeg en brutal økt i dag hvor jeg prøvde å løpe fort (4*2k intervaller i 10k tempo sånn ca). Det må til fra tid til annen (nytt vo2max estimat og ny 10k rekord), men jeg foretrekker langt på vei å sette avgårde i ett behagelig tempo og bare drømme meg bort en time eller to. Litt som med livet selv når man når en viss alder, moderat lidelse som bare strekker seg avgårde. Overlate dramatikken til ungdommen. Eh, tror å bli 40 hadde en viss effekt på meg 😂 🤣🤣🤣 forstår følelsen! Selv om jeg ikke helt har bikka 40 enda 😅 prøvd meg på intervaller noen ganger, men det er sååå mye kjekkere å løpe «vanlig» ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. april 2022 #510 Del Skrevet 20. april 2022 Bithiah skrev (7 minutter siden): Kjekt å ha med sniklesere også! (Det ble snikmordere med ordboka 🤣). Håper du kommer deg dit du vil 😊🤞 Har du jogga tidligere? Jeg er fortsatt litt nybegynner-satt ut av at det går an å LIKE å jogge, sånn oppriktig. 😂 Haha 😂 Aldri jogget tidligere - vært sykelig overvektig så lenge jeg kan huske, og selv om jeg har likt trening har «late meg» hatt overtaket hele veien. Så har blitt «løping» til bussen, men aldri noe mer enn det. Men jeg VIL fordi selv løpe til bussen gir en tilfredsstillende følelse 😅 Ble inspirert av den «løpegale» vennen min da jeg var med han på første løp i fjor sommer, og målet ble at jeg en eller annen gang skal fullføre en 5k. I august-september knakk jeg koden med å komme i gang med trening, og nå er det bare «veien videre» som gjenstår 😅 Men med pr nå ca 160 kg og et dårlig kne etter en påkjørsel har jeg en lang vei med å bygge støttemusklatur før jeg kan komme ordentlig i gang. Men så fort kneet roer seg litt, og vekten går litt ned, så skal jeg forsøke meg på minijogg i skogen 🙈😅 For den lille mestringen av å klare litt og litt lenger, gir en så enorm tilfredsstillelse 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. april 2022 #511 Del Skrevet 20. april 2022 Titania skrev (34 minutter siden): Haha 😂 Aldri jogget tidligere - vært sykelig overvektig så lenge jeg kan huske, og selv om jeg har likt trening har «late meg» hatt overtaket hele veien. Så har blitt «løping» til bussen, men aldri noe mer enn det. Men jeg VIL fordi selv løpe til bussen gir en tilfredsstillende følelse 😅 Ble inspirert av den «løpegale» vennen min da jeg var med han på første løp i fjor sommer, og målet ble at jeg en eller annen gang skal fullføre en 5k. I august-september knakk jeg koden med å komme i gang med trening, og nå er det bare «veien videre» som gjenstår 😅 Men med pr nå ca 160 kg og et dårlig kne etter en påkjørsel har jeg en lang vei med å bygge støttemusklatur før jeg kan komme ordentlig i gang. Men så fort kneet roer seg litt, og vekten går litt ned, så skal jeg forsøke meg på minijogg i skogen 🙈😅 For den lille mestringen av å klare litt og litt lenger, gir en så enorm tilfredsstillelse 😁 Hvis du vil trene kan du begynne med å gå tur og svømme, det gir mindre belastning på kropp og kne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheAtl Skrevet 20. april 2022 #512 Del Skrevet 20. april 2022 (endret) Dagens økt. Intervallene. Første 2k begynte og gjøre vondt etter en kilometer, andre etter 500 meter, tredje etter 250 meter og den fjerde var lidelse fra ende til annen, ca sånn det skal være antar jeg. Ganske fornøyd med hvor bra jeg traff på farta for en gangs skyld, måltempo var 5min/km (+/- 15sek). Neste gang får jeg sikte meg inn på å ta oppvarmingen i et litt mer passende tempo (jeg hadde på raske sko og hodet mitt var innstilt på å løpe fort). Takk for tips Sandum.PT, perfekt! Forresten, er fremoverlent en arms roing med 24kg kettlebell (og øke ved behov, gjør type 3*10 på hver arm nå, veier 76 kilo) et greit substitutt for horisontal roing sånn til å begynne med? Dips og pushups har jeg lært meg igjen etter å ha vært mer eller mindre sengebundet i 10 år+ pga. sykdom, pullups er det verre med. Det er en sånn utendørs treningspark rett over gata, men den er veldig offentlig, og litt forfengelig er man jo. Knebøy og utfall har jeg problemer med på grunn av total mangel på fleksibilitet, jeg gjør noen dynamiske øvelser før hver løpetur som jeg merker hjelper, men det går sakte. Om jeg var heldig kom jeg 45 grader før anklene mine nektet å holde seg på bakken, jeg nærmer meg 90 sakte men sikkert. Antar at å gjøre øvelsene uten full "range of motion" ikke er skadelig, bare suboptimalt? Endret 20. april 2022 av TheAtl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 20. april 2022 #513 Del Skrevet 20. april 2022 Bithiah skrev (1 time siden): Kjekt å ha med sniklesere også! (Det ble snikmordere med ordboka 🤣). Håper du kommer deg dit du vil 😊🤞 Har du jogga tidligere? Jeg er fortsatt litt nybegynner-satt ut av at det går an å LIKE å jogge, sånn oppriktig. 😂 @Sandum.PT Skikkelig imponert over barnevognløpingen din! Effektiv småbarnspappa 💪😂 Og ikke minst farten du setter opp 😱 Du som driver med så mye styrke, bare øker du treningsmengde nå med løping, eller bytter ut noe? Har begynt å observere alle de som spurter forbi meg, og er rimelig sikker på at de er ganske sterke i vesentlige muskler med det frasparket 😅 men jeg HATER styrketrening, så vi får se 🙈😂 gode intensjoner, men kommer aldri i gang. Ja, jeg synes også det er en enorm utfordring med timing på mat 😝 liker best løping før frokost, men er jo langt fra alltid det skjer. Spiser jeg skikkelig mindre enn 2-3 timer før, så får jeg sting. Har jeg spist for lite på mange timer, så går ikke det spesielt bra heller 🙄 Jeg må innrømme at jeg løp over en vei i rushtrafikken i dag. Så både makspuls og maks fart på denne økta var fordi jeg ville unngå å dø, samt ta med meg sønnen i ulykka... 7 - 8 min/km var nok stort sett det jeg lå på i dag 😊 TheAtl skrev (19 minutter siden): Dagens økt. Intervallene. Første 2k begynte og gjøre vondt etter en kilometer, andre etter 500 meter, tredje etter 250 meter og den fjerde var lidelse fra ende til annen, ca sånn det skal være antar jeg. Ganske fornøyd med hvor bra jeg traff på farta for en gangs skyld, måltempo var 5min/km (+/- 15sek). Neste gang får jeg sikte meg inn på å ta oppvarmingen i et litt mer passende tempo (jeg hadde på raske sko og hodet mitt var innstilt på å løpe fort). Takk for tips Sandum.PT, perfekt! Forresten, er fremoverlent en arms roing med 24kg kettlebell (og øke ved behov, gjør type 3*10 på hver arm nå, veier 76 kilo) et greit substitutt for horisontal roing sånn til å begynne med? Dips og pushups har jeg lært meg igjen etter å ha vært mer eller mindre sengebundet i 10 år+ pga. sykdom, pullups er det verre med. Det er en sånn utendørs treningspark rett over gata, men den er veldig offentlig, og litt forfengelig er man jo. Knebøy og utfall har jeg problemer med på grunn av total mangel på fleksibilitet, jeg gjør noen dynamiske øvelser før hver løpetur som jeg merker hjelper, men det går sakte. Om jeg var heldig kom jeg 45 grader før anklene mine nektet å holde seg på bakken, jeg nærmer meg 90 sakte men sikkert. Antar at å gjøre øvelsene uten full "range of motion" ikke er skadelig, bare suboptimalt? Knallbra løpeøkt da! Det er et godt alternativ med kettlebellroing ja 😊 Å ta øvelser til fullt bevegelsesutslag er stort sett å anbefale, men det finnes unntak i noen situasjoner. For bein er det greit å kjøre sånn passe fullt ut, men man gjør jo det man klarer. Det er mye bedre enn å ikke gjøre det uansett! Så vil også den treningen i deg selv hjelpe med bevegeligheten, i alle fall å opprettholde den 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 20. april 2022 #514 Del Skrevet 20. april 2022 Gøy å se at det er blitt så mye aktivitet i tråden. Og at det er flere som skal løpe Sentrumsløpet i helgen. Her er dagens økt. Jeg løp første fire kilometer sammenhengende og ganske rolig, men bestemte meg spontant underveis for å løpe noen drag med pause, bare for å øve opp farten litt. Jeg burde nok brukt intervall-funksjonen på klokka for å få en litt bedre oversikt, men det ble litt glemt. Veldig gøy å løpe den lange, seige bakken på vei hjem i 4.20-fart. 😝 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheAtl Skrevet 20. april 2022 #515 Del Skrevet 20. april 2022 WOW, det får en si! 168 trinn per minutt er ganske informativt. Jeg ligger fort på 190 ved sånn fart (ikke at jeg klarer å holde det lenge), 220+ i full i sprint. Hjelper tydeligvis lite å ha kadensen til Usain Bolt om man ikke også har styrken. Du (og Sandum) har inspirert meg til å løpe mer bakker og plukke opp flere tunge objekter for så å sette dem ned igjen i ukene fremover, takk! 1 hour ago, Sandum.PT said: Knallbra løpeøkt da! Forrige gang jeg skulle trille en barnevogn opp en bakke så måtte jeg få barnefaren til å overta, så jeg blir usakelig imponert hver gang jeg ser noen faktisk løpe med vogn. I mitt forsvar så var det en særdeles bratt grusbakke og jeg var i enda dårligere forfatning på den tiden. Fra økten tidligere i dag (ovenfor): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. april 2022 #516 Del Skrevet 20. april 2022 lurven skrev (3 timer siden): Hvis du vil trene kan du begynne med å gå tur og svømme, det gir mindre belastning på kropp og kne Jeg trener gruppetime(r) og litt styrketrening jeg Jeg er for dårlig på å pushe meg selv når jeg går tur, det blir liksom laffetempo ofte (selv om jeg vet jeg må bli flinkere der - bygge grunnlag for litt høyere fart, liksom). Men akkurat nå må jeg uansett være forsiktig med for mye gåing også - har en idiotisk hælspore eller noe sånt, som gjør det vondt å gå også. Og litt av "behandlingen" er jo å avlaste. Begynte bli ganske lite vondt helt frem til det ble turer med hunden hos pappa. Men er usikker på om turene eller skoene var problemet. Og svømming er ikke helt det jeg vil prioritere å bruke pengene mine på, for å si det på den måten Har ikke badetøy som passer heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 21. april 2022 #517 Del Skrevet 21. april 2022 Bithiah skrev (13 timer siden): Kjekt å ha med sniklesere også! (Det ble snikmordere med ordboka 🤣). Håper du kommer deg dit du vil 😊🤞 Har du jogga tidligere? Jeg er fortsatt litt nybegynner-satt ut av at det går an å LIKE å jogge, sånn oppriktig. 😂 @Sandum.PT Skikkelig imponert over barnevognløpingen din! Effektiv småbarnspappa 💪😂 Og ikke minst farten du setter opp 😱 Du som driver med så mye styrke, bare øker du treningsmengde nå med løping, eller bytter ut noe? Har begynt å observere alle de som spurter forbi meg, og er rimelig sikker på at de er ganske sterke i vesentlige muskler med det frasparket 😅 men jeg HATER styrketrening, så vi får se 🙈😂 gode intensjoner, men kommer aldri i gang. Ja, jeg synes også det er en enorm utfordring med timing på mat 😝 liker best løping før frokost, men er jo langt fra alltid det skjer. Spiser jeg skikkelig mindre enn 2-3 timer før, så får jeg sting. Har jeg spist for lite på mange timer, så går ikke det spesielt bra heller 🙄 Glemte å svare på om jeg bare øker treningsmengden! Nå har jeg hatt lav treningsmengde i det siste på grunn av småbarnslivet, så jeg jobber med å øke den for både styrke og utholdenhet nå 😊 Hadde jeg trent like mye stryke som for et par år siden så hadde jeg nok vært forsiktig med å finne balansen så det ikke hadde blitt for mye for fort 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 21. april 2022 #518 Del Skrevet 21. april 2022 (endret) Jeg fikk endelig på løpeskoene igjen på tirsdag, etter påskeferie der det heller var lange gåturer. 2 km på under 13 min ble det til slutt, veldig fornøyd med det egentlig, ble en liten spurt på slutten der. Hadde nye sko også, Hoka Arahi 5, merker de er mye mer stabile enn de jeg hadde fra før (clifton 7). Gøy å variere litt! Endret 21. april 2022 av Diamant20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 21. april 2022 #519 Del Skrevet 21. april 2022 Diamant20 skrev (1 time siden): Jeg fikk endelig på løpeskoene igjen på tirsdag, etter påskeferie der det heller var lange gåturer. 2 km på under 13 min ble det til slutt, veldig fornøyd med det egentlig, ble en liten spurt på slutten der. Hadde nye sko også, Hoka Arahi 5, merker de er mye mer stabile enn de jeg hadde fra før (clifton 7). Gøy å variere litt! Du bare dro rett på uten oppvarming etc. du? 😅 Litt av en makspuls du kom opp i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 21. april 2022 #520 Del Skrevet 21. april 2022 Sandum.PT skrev (1 time siden): Du bare dro rett på uten oppvarming etc. du? 😅 Litt av en makspuls du kom opp i! Nei, men oppvarmingen er før jeg starter klokka😆 Kan ikke ha sånt med, det drar jo ned hele snittet😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå