Hjertestein Skrevet 10. november 2021 #141 Del Skrevet 10. november 2021 Blomsterkaret skrev (31 minutter siden): Jeg søkte opp Ragne. Hun har lukket Instagram, men åpen VSCO som hun har lenket til på Insta: https://vsco.co/ragnegronning/media/6179e25014899b08941cfe3f Aldri hørt om VSCO. Det må jeg google imorgen😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 11. november 2021 Forfatter #142 Del Skrevet 11. november 2021 Jeg følger ei av dem på insta og har sett bilder der 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 11. november 2021 #143 Del Skrevet 11. november 2021 Da tenker jeg det tyder på at ingen ender opp med han. Det ville vel være rart om kjæresten hans ble med de andre frierne på tur? "Nå stikker jeg på jentetur med 8 jenter som er hypp på typen min" liksom? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 11. november 2021 #144 Del Skrevet 11. november 2021 Prelunia skrev (På 10.11.2021 den 12.02): Da han satt der med begge jentene på hver sin side , med store svetteringer under armene , og prøvde å dra begge i hver sin armkroken, som om han var Hugh Hefner himself🤮 Hahaha dette hørtes helt jævlig ut. Jeg hadde reist meg og gått hadde jeg vært de damene 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 11. november 2021 #145 Del Skrevet 11. november 2021 Emilie88 skrev (15 timer siden): Ser også at de har vært på tur i sammen alle frierne. Er ikke dette merkelig? Tipper ingen er sammen med han. Han finner sikker ei etter innspilling. Bare gjetter utfallet og føler meg frem. Når er dette spilt inn egentlig? Jepp. Ingen ville ha bonden så det blir ingen tur på ham. Istedet drar frierene på tur og hygger seg og jakter mannfolk 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 15. november 2021 #146 Del Skrevet 15. november 2021 Jeg fulgte med i mange år på dette, men etter alt tullet i 2019 med Miriam og André orket jeg ikke mer. Fikk likevel sett litt av årets sesong gjennom Sofa, usj så frempå han Sebastian er. Glad jeg ikke har fulgt med hele sesongen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 15. november 2021 #147 Del Skrevet 15. november 2021 Hvorfor i alle verdens valgte TV2 Tina som en av årets bønder? Hun virker absolutt ikke klar for verken kamera, dating, gutter eller oppmerksomhet i det hele tatt, stakkar. Får helt vondt av henne - og de stakkars frierne som gjør så godt de kan... dette burde TV2 sett på forhånd. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 15. november 2021 #148 Del Skrevet 15. november 2021 Dråpe skrev (44 minutter siden): Hvorfor i alle verdens valgte TV2 Tina som en av årets bønder? Hun virker absolutt ikke klar for verken kamera, dating, gutter eller oppmerksomhet i det hele tatt, stakkar. Får helt vondt av henne - og de stakkars frierne som gjør så godt de kan... dette burde TV2 sett på forhånd. Jeg og synes synd på henne. Tipper TV2 har presset på. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 15. november 2021 #149 Del Skrevet 15. november 2021 Dråpe skrev (1 time siden): Hvorfor i alle verdens valgte TV2 Tina som en av årets bønder? Hun virker absolutt ikke klar for verken kamera, dating, gutter eller oppmerksomhet i det hele tatt, stakkar. Får helt vondt av henne - og de stakkars frierne som gjør så godt de kan... dette burde TV2 sett på forhånd. Helt enig- hun fremstår som en person som ikke burde vært eksponert for noe som åpenbart er så vanskelig for henne, følelser, nærhet, fortrolighet og ikke minst blikk-kontakt. Hun snakker jo ikke i hele setninger, kun presser frem korte, avvisende svar. Virker som hun vrir seg i ubehag og det er vondt å se på. Ikke god underholdning i det hele tatt. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 15. november 2021 #150 Del Skrevet 15. november 2021 Jeg synes Sivert var utrolig fin med Tina, og at han turte å stille henne personlige spørsmål. Jeg håper hun velger han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 15. november 2021 #151 Del Skrevet 15. november 2021 Mattie16 skrev (12 minutter siden): Jeg synes Sivert var utrolig fin med Tina, og at han turte å stille henne personlige spørsmål. Jeg håper hun velger han. Enig! Han virker veldig moden for alderen. Om det ikke blir klaff med Tina, så vil det nok ordne seg for ham. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie88 Skrevet 15. november 2021 #152 Del Skrevet 15. november 2021 Hun Tina, hvordan kan hun melde s eg på dette når hun ikke er interessert i å finne kjærligheten? Makan til lite åpen person. Stakkars bøndene. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 15. november 2021 #153 Del Skrevet 15. november 2021 Emilie88 skrev (2 timer siden): Hun Tina, hvordan kan hun melde s eg på dette når hun ikke er interessert i å finne kjærligheten? Makan til lite åpen person. Stakkars bøndene. Tror hun er interessert i å finne kjærlighet, og jeg tror hun gjør så godt hun kan på sitt vis. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie88 Skrevet 15. november 2021 #154 Del Skrevet 15. november 2021 Daisy_B skrev (35 minutter siden): Tror hun er interessert i å finne kjærlighet, og jeg tror hun gjør så godt hun kan på sitt vis. Helt uenig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellinl Skrevet 16. november 2021 #155 Del Skrevet 16. november 2021 Står det noen plass, hvem som skal ta valg neste mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaur Skrevet 16. november 2021 #156 Del Skrevet 16. november 2021 (endret) Episoden i dag var vond. Tina har større problemer enn jeg trodde, og det kan minne om traumerespons. Jeg mener ikke at hun skal ha vært utsatt for noe sånt for det er altfor privat til å spekulere i, men jeg ser at hun virkelig prøver men har denne uønskede sperren der hun går i frys som hun ikke klarer å få kontroll over. Jeg syns ikke man skal klandre henne for å ha meldt seg på, jeg tror ikke hverken hun selv eller produksjonen har vært klar over at det var så ille og vanskelig for henne som det har blitt jo mer nærhet som forventes utover i prossessen. Hun er jo ellers en oppegående jente så lenge hun kan forholde seg til andre på en god armlengdes avstand eller helt fler. Ønsker henne alt godt ❤️ Enig i at Sivert håndterte det veldig bra og tøft av han å tørre å stille spørsmål av omtanke for mange hadde nok blitt veldig satt ut og følt seg avvist men han virker å forstå henne. Endret 16. november 2021 av Kaur 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martheegne Skrevet 16. november 2021 #157 Del Skrevet 16. november 2021 Turbildene til Ragne er jo tatt fra innspillingen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elidaa Skrevet 16. november 2021 #158 Del Skrevet 16. november 2021 Kommentaren til Sebastian hvor hun ene frieren blir beskrevet som en vare🤦♀️ 'en håper jo at det kommer dit at man ikke bare ser potensialet, men de faktiske varene' 😅 Virker som at han ønsker at hun skal behandle han som at han var kjæresten hennes. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 16. november 2021 #159 Del Skrevet 16. november 2021 Elida88 skrev (44 minutter siden): Kommentaren til Sebastian hvor hun ene frieren blir beskrevet som en vare🤦♀️ 'en håper jo at det kommer dit at man ikke bare ser potensialet, men de faktiske varene' 😅 Virker som at han ønsker at hun skal behandle han som at han var kjæresten hennes. Kjenner jeg blir irritert på Sebastian. Det er Oline som må åpne seg opp, det er hun som må tåle fysisk kontakt. Hvorfor kan ikke han bare ta det med ro? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 16. november 2021 #160 Del Skrevet 16. november 2021 Martheegne skrev (55 minutter siden): Turbildene til Ragne er jo tatt fra innspillingen. Jeg fant bilder fra «reunion» på Susanne sin Insta-profil 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå