Gå til innhold

Hvor kan man få tak i litt "snacksy" sko??


Jomfru-77

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg har vært på utkikk etter brudesko en stund, men det er søren meg ikke lett!! :cry:

Jeg syns alle bare har slike "tante"-sko (som jeg kaller det)

Jeg kunne godt tenkt meg å ha et par sko som faktisk er på mote!

Kan en av dere ha noen tips til meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi gifter oss på samme dag vi :D

Jeg har ikke så veldig godt tips, men jeg har faktisk kjøpt mine sko på Din Sko. Så veldig kule er de vel ikke, men de er ihvertfall ikke tantesko :ler:

Har også sett noen ganske fine noen på Skoringen tror jeg... Ville kanskje bare anbefale deg å titte i vanlige skobutikker. Da kan du kanskje slippe unna litt billigere enn brudebutikker også.

Lykke til 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.

Jeg har bestilt et par sandaler jeg da.. I sateng !! Skikkelig kule !!

Her i området finnes nesten ingenting å velge i - kun slike tantasko som du beskriver. MEN jeg har kjøpt kjolen min av RanneiH og fikk hun til å sende meg noen eksempler på anderledes brudesko og falt pladask for disse sandalene.

Hun har bilde av dem på websida si.

OG NEI... Jeg reklamerer ikke, jeg bare svarer på et spørsmål på lik linje med alle andre !! Er så lei av all denne sytinga !!

Lykke til med skojakten og ta kontak med Rannei da vel. Hun hadde maaaange kule forslag til meg !!

idak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Meta!!

Så morro at vi skal gifte oss samme dag! Jeg ønsker deg lykke til!

Hvor langt har dere kommet i planlegging??

Vi har bestilt kirke, jeg har funnet brudekjole( fant den på fredag - nydelig)

jeg har gjort ferdig innvitasjoner (nesten ferdig)

Jeg har satt opp bordplan (nesten ferdig)

Har ordnet med festlokalet.

Fått forlovere....

Ahh... det er jammen mye man skal tenke på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jomfru-77.

Vi har kommet et stykke vi også..

Har kjole, slør og sandaler.

Laget invitasjoner og bordkort (- teksten)

Har lokale, kirke, frisør, fotograf, toastmaster, forlovere og en som skal filme i kirken.

Også har vi kjøpt stativ til bryllupskaken.

Nå har jeg tatt litt pause. Vet ikke helt hva mer jeg kan ordne. Syns jeg har kommet langt jeg :)

Lykke til med deres forberedelser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei. :)

Her er en adresse til en designer. En av mine veninner kjøpte sko der til bryllupet og de var kjempekuule!

http://www.stuartweitzman.com/

De har butikk i Sandvika Storsenter, men jeg husker ikke navnet på butikken. Jeg var innom der i forrige uke, nå var det kun mørke sko de hadde inne. De sa at de ikke fikk inn slike sko før til våren. Men at de om en uke eller to ville ha bilder av de skoene de får inn. Så da spørs det hvor lenge du kan vente. Prisen vet jeg ingen ting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Har du lang brudekjole så vil jeg påstå at det spiller (nesten) ingen rolle om skoene er "vanlige" enkle brudesko eller om de er av det dyrere eller tøffe slaget. Ingen så skoene mine under kjolen. Så jeg vil påstå at det som heller spiller inn er at skoene er gode å gå med, for det blir en del trakking den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha litt snacksy sko utenom det vanlige, som kanskje ikke egentlgi er brudesko men som kan passe til uvanlige kjoler, så anbefaler jeg denne siden:

http://www.poisonapples.com/Merchant2/merc...egory_Code=sh01

Her er omtrent alle typer lekre sko, og du kan sikkert finne noen som du kan bruke til en brudekjole hvis du vil også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...