AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Del Skrevet 30. august 2021 Klissete strikkepinner! 😜 Er det spinnolje fra garnet som forårsaker dette? Vaske de med zalo eller hva?😁 Har du også erfart at strikkepinnene blir klissete? (Har strikket mye med superwash-garn). Hvordan rengjør du de? I zalovann og med klut eller børste? 🦝 Anonymkode: f6a11...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #2 Del Skrevet 30. august 2021 Kan det være f.eks rester av antibac, håndkrem, håndsåpe, hårprodukter o.l.? Anonymkode: 43086...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #3 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan det være f.eks rester av antibac, håndkrem, håndsåpe, hårprodukter o.l.? Anonymkode: 43086...df8 Takk for forslag! Det kan ikke være det, for jeg bruker ikke antibac hjemme, og har aldri på håndkrem når jeg strikker (håndkremen brukes om natten og vaskes bort på morgenen), og hårprodukter kan ikke havne på strikkepinnene da jeg ikke fikler med håret før eller under strikking, og jeg bruker ingen andre hårprodukter enn sjampo. Håndsåpen skylles jo vekk med vann. Kan det kanskje være hudfett fra fingrene da? Jeg har ganske tørr hud på hender og fingre, så jeg kan ikke forstå at det kan være hudfett heller Blir deres strikkepinner klissete? Anonymkode: f6a11...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå