Gå til innhold

Isabellas notiser


Gjest Isabellas

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest med sko

Ramlet tilfeldig innom, og ikke vet jeg helt omstendighetene rundt at du ikke er så glad for tiden.

Ut i fra det andre skriver her i dagboken din, kan jeg vel også slutte meg til dem som sier at du bør utsette tanken om barn akkurat nå. Et barn "limer" ikke sammen forhold som slår sprekker, det forverrer situasjonen mellom de voksne. Skal du sette barn til verden, vær kresen til hvilken far du velger for dem!

Så lenge situasjonen er så usikker, så hold an babyprøving!

Personlig har jeg mine tvil om en mann som tilsynelatende er så mye ute og flyr med kompiser nå, har tenkt å bli hjemmekjær om det kommer barn til.

Ellers, Isabellas; Hold fast på FlyLady-prinsippene! Den dama har opplevd mye, og har kloke ting å si.

Kom innom den tråden igjen, da vel. Jeg er sjelden innom dagbøker (nesten aldri).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil gi deg en god :klem: jeg..

Jeg har også vært i et lignende forhold som det du er i nå, og jeg kjenner meg så inmari godt igjen i måten du skriver på.. Det tok meg ganske lang tid etter bruddet med han jeg var sammen med før jeg faktisk SÅ hva han gjorde mot meg. Alle unnskyldningene jeg fant på, alle bortforklaringene og hvor langt nede jeg var til slutt.

Min eks hadde også omsorgsevner og var kjærlig og øm mot meg, men kun når det passet han, når han så at han måtte for ikke å miste meg.. Jeg vet hvor vanskelig det er å gå, men jeg håper for din skyld at du finner styrken til det.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare du som vet hva som er best for det og som kan ta dine egne avgjørelser. Sørg for at du ikke mister det selv bare. Jeg snakker av erfaring og vet med meg selv at før eller siden kommer du til å åpne øynene. Jeg skulle bare så inderlig, for din del, ønske det skjedde før.

Lykke til Isabella!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fruktfat

hei hei! leser litt her og jeg... :sjarmor: leser litt overalt, hehehe!

det med at hun ikke har registrert deg som arbeidstaker; det er bare et skjema hun (de som gjør lønninger) ikke har fylt ut, a et-eller-annet. så lenge skatten er trukket er alt ok.

min arb.giver hadde heller ikke gjort dette, det fant jeg ut da jeg ringte trygdekontoret og spurte hvorfor jeg ikke hadde fått sykepenger. nei, jeg var ikke reistrert som arb.taker siden o4 jeg... :overrasket: gjett om jeg fløy i taket! men hun på trygdekontoret forklarte meg at et visst skjema måtte fylles ut og sendes trygdekontoret. ringte (det udugelige) lønningskontoret, måtte forklare hvilket skjema osv..

så det høres verre ut enn det er!

uups, ble langt om ingenting det her, men lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...