Gå til innhold

Isabellas notiser


Gjest Isabellas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...

Annonse

Vet akkurat hvordan du har det, jeg hadde det også sånn med eksen. Satt hjemme alene hver helg, mens han var ute med kompiser. Han likte best å gå ut uten meg. Fattter ikke at jeg fant meg i det!!

Nå vet jo ikke jeg hvorfor samboeren din ikke er hjemme, da, kan jo være han jobber eller lignende. Men jeg føler med deg i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken by er det du bor i da? Det må jo være forferdelig trist å ikke ha noen venninner. Og hvorfor er det bare hans regler som skal gjelde? Jeg kjenner meg som sagt veldig godt igjen i det du skriver, har opplevd det selv, så ikke ta dette som kritikk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Tittit. Oppdaga dagboka di jeg. Og det er så befriende å lese listene dine! Det er så oversiktlig og fint liksom, og jeg blir helt rolig inni meg. Hihi.Også får jeg lyst til å skrive lister. Over hva jeg skal gjøre idag, og hva jeg har lyst til å kjøpe osv. Kanskje livet mitt blir litt mer oversiktlig da?

Har du lest Naiv. Super. av Erlend Loe? Den handler litt om å skrive lister. En periode etter jeg leste den første gang, skrev jeg lister over absolutt alt! Nå fikk jeg lyst til å begynne igjen.

Ha en fin kveld!

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Masse klemmer til deg fra meg, Isabellas!!! Som jeg har sagt før kjenner jeg meg utrolig godt igjen i det du skriver. Jeg er på en måte kommet ut av det ødeleggende forholdet jeg var i, for han flyttet pga jobb til et annet land og ville ikke ha med meg på lasset. Men nå har jeg hørt at han skal flytte tilbake hit kanskje allerede i neste uke, og det kan bli farlig for meg. For det er jo nettopp det da, at jeg er glad i ham, det har vært frem og tilbake med oss i seks år. Og selv om han noen ganger behandler meg dårlig, så har vi hatt mange fine stunder og. Men jeg blir så irritert og sint på meg selv når jeg innser hvordan han har meg rundt lillefingeren, det er jo ikke sånn at jeg ikke ser hvor feil det er....... jeg har bare problemer med å gjøre noe med det, og har liksom godtatt mer og mer.

Hadde håpet at jeg hadde funnet meg en annen før han var tilbake, men det kan nok bli vanskelig i løpet av bare en uke eller to, hehe...

Jeg håper at jeg er sterk nok til å motstå ham hvis han oppsøker meg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...