Gå til innhold

Isabellas notiser


Gjest Isabellas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Uffda, ikke kjekt med krangling, Isabellas... Får håpe det ordner seg så du slipper å sove alene så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja uheldigvis sitter jeg her.. Har vært i 80års-lag for farmor. Men hva er din unnskyldning? :)

Så du ønsker deg akvarium til jul ;) Bra! Jeg er hekta nemlig ;) hehe.. Bra at du og sambo fikk skværa opp da. Er aldri moro å krangle.. Har ikke sett typen på 2 uker jeg, han jobber så mye, og det samme gjør jeg. Og nå i helga måtte han jobbe mens jeg måtte jobbe i går kveld, i 80års-lag i dag og bursdag til lillebror i morgen. Hvilken fin helg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt akvarium i mer enn ett år, men har lest mye, og typen er like hekta så vi lærer av hverandre...

Boller er dyremishandling, bare sånn at du er klar over det ;) Kan godt legge ut om grunner, men du kan få slippe å høre om det ;)

Ja gleder meg masse masse masse til å se han igjen. Savner han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har skrevet mye om det i fisketråder på kjæledyr-forumet. De aller fleste gjør den feilen å kjøper bolle med et par fisk, som de har på film :) Men men.. skal ikke begynne å legge ut om det nå, kan skrive om det i evigheter. hehe...

er btw vanskelig å lese gul skrift ;) vondt i øya :briller:

Endret av Gitte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...