Gjest Isabellas Skrevet 22. januar 2006 #61 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) (Slettet!) Endret 20. februar 2006 av Isabellas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isabellas Skrevet 24. januar 2006 #62 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) (Slettet!) Endret 20. februar 2006 av Isabellas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isabellas Skrevet 25. januar 2006 #63 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) (Slettet!) Endret 20. februar 2006 av Isabellas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isabellas Skrevet 25. januar 2006 #64 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) (Slettet!) Endret 20. februar 2006 av Isabellas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 25. januar 2006 #65 Del Skrevet 25. januar 2006 Ikke glem å ta vare på deg selv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isabellas Skrevet 25. januar 2006 #66 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) (Slettet!) Endret 20. februar 2006 av Isabellas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 25. januar 2006 #67 Del Skrevet 25. januar 2006 En kjempeklem til deg, Isabellas! Dette høres ikke bra ut, men jeg vet jo at det er ekstremt vanskelig å bryte ut av et forhold, selv om det er veeeldig klart for alle andre at det hadde vært en god ide.... Får håpe at du enten får motet til å gå fra ham, eller at han gjennomgår en mirakuløs forvandling og begynner å behandle deg slik du fortjener å behandles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isabellas Skrevet 25. januar 2006 #68 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) (Slettet!) Endret 20. februar 2006 av Isabellas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 25. januar 2006 #69 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg tenkte også sånn, at ting han sa og gjorde som ikke var bra, var min feil. Men det er ikke sånn, selv om jeg ikke kjenner deg, fortjener du uansett ikke å høre sånne ting som du har beskrevet. Det er han som har et problem her, ikke du! Det MÅ du tro på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isabellas Skrevet 25. januar 2006 #70 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) (Slettet!) Endret 20. februar 2006 av Isabellas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isabellas Skrevet 26. januar 2006 #71 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) (Slettet!) Endret 20. februar 2006 av Isabellas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #72 Del Skrevet 26. januar 2006 Du da... Virker ikke helt rosenrødt hjemme hos dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isabellas Skrevet 26. januar 2006 #73 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) (Slettet!) Endret 20. februar 2006 av Isabellas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 26. januar 2006 #74 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg leser boken din og blir helt sikker på at min egen avgjørelse om å gå var absolutt det riktige. Jeg brukte maaaange år, og lot det komme barn inne i bildet i tillegg... ikke gjør det. Håper du tar en titt innom boken min og finner inspirasjon av hvor godt jeg har det nå!!! Jeg hadde det også sånn som du beskriver, han fikk meg til å føle at det egentlig var min feil, og jeg fortjente ikke bedre. FOR NOE SPRØYT!!! Hjelper ikke at dere har det bra ellers, det hadde vi også, men dette ødelegger deg!! Styrkende klemmer, du fortjener bedre! Ikke tro at du er i stand til å forandre et annet menneske, det er ikke din jobb, og du mister deg selv et sted på veien! Jeg skal følge med deg og håper det jeg er oppe i nå, og mine erfaringer kan gi deg noe bedre selvbilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isabellas Skrevet 26. januar 2006 #75 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) (Slettet!) Endret 20. februar 2006 av Isabellas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 26. januar 2006 #76 Del Skrevet 26. januar 2006 Huff, da.... Ta kontakt med noen i familien, en venninne eller ....uansett, du trenger ikke være alene nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #77 Del Skrevet 26. januar 2006 Men vil du virkelig dette i lengden da, Isabelleas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 26. januar 2006 #78 Del Skrevet 26. januar 2006 Huff da.. Du fortjener mye bedre enn dette, Isabellas.. Du skriver at du er deprimert, og jeg skjønner at det da kan være vanskelig å se.. Jeg har selv vært i et lignende forhold, og vet hvor vanskelig det kan være å bryte ut når man er så glad i den andre.. Han sier mange stygge ting til deg, og gjør mange stygge ting mot deg, og det er IKKE din feil, det er faktisk han som har et problem her (Ja, det er sikkert et standardsvar, men man gjør ikke sånne ting mot personen man elsker). Send meg gjerne en PM hvis du trenger noen å prate med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isabellas Skrevet 27. januar 2006 #79 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) (Slettet!) Endret 20. februar 2006 av Isabellas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 31. januar 2006 #80 Del Skrevet 31. januar 2006 Nå syns jeg det er viktig å si at du burde tenke deg svært nøye om før du fører barn inn i dette Isabella. Da tenker jeg kun ene og alene for barnas skyld. Kan jo ikke gå foran med godt eksempel, for jeg fikk barn selv, men jeg KAN SKRIVE UNDER PÅ at du kan ikke redde denne mannen. Og om du ikke klarer å ta hensyn til deg selv akkurat nå, så gjør du det for fremtidige barn. Kan hende han blir en god far, men barna skal ikke lære av sin far hvordan man behandler en kvinne. Du er fortsatt ung, og kan vente til forholdene ligger bedre tilrette for deg! Tenk deg om vær så snill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå