Gå til innhold

Føler meg så ensom og mislykket, ønsker mer venner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke så mange venner. Kun et par nære. Har på en måte valgt det selv. Siden jeg trives litt for godt i mitt eget selskap, og er kronisk syk. Dessuten føler jeg meg veldig ulik de fleste. Synes feks prat om hus og hjem er kjedelig, så jeg er nok ikke en slik husmor som de fleste. 
Men er gift og har barn. Føler meg bare rar og unormal. Liker godt en fest eller gå ut på byen. Det gir meg glede. Det å være med rette folk, som jeg kan slappe av med. 
 

Har heller ikke søsken, og det er et savn. Ikke stor familie. Og er ufør grunnet kronisk syn. Savner også jobbvenner og det sosiale.
Jeg har alltid vært en person som bryr meg om alle og tenker alt for mye. Alltid følt jeg har fått lite omsorg igjen. 

Bekymrer meg også mye. Sliter meg selv ut. Men har opplevd endel svik i barndommen, som dessverre har satt sine spor. Er nok sårbar. Veldig opp og ned i humør også. Men har endel smerter i kroppen som tærer på. 
 

Noen som meg? Eller høres jeg veldig unormal ut?
 

Hvordan komme i kontakt med folk? Få nære venner i voksen alder? 
 

Jeg bor forresten i Rogaland hvis noen vil bli kjent😊

Hilsen snart 40 åring

 

 

Anonymkode: 9e303...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor også i Rogaland, 36 år. Kjenner meg igjen i mye av det du skriver. 

Bor du på Nord-Jæren? Skriv gjerne kommune, om du "tørr" 😄 

Anonymkode: c89e4...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noe frivillig arbeid du kan gjøre noen timer i uken, eller når du har lyst eller overskudd? Det er en side som heter "Frivillig.no" der du kan søke i ditt område. Tenker at du der kan komme i kontakt med andre mennesker, og få den fellesskapsfølelsen som mange har gjennom sin jobb. Et resultat av at man blir sittende å gruble mye, er at man kan få mange rare tanker og gjerne mye overtenking. Det å holde på med noe annet sammen med andre mennesker, kan være en bra ting da.

Det finnes også veldig mange interessante gratis webseminar på forskjellige sider på nett, og jeg finner selv mange som interesserer meg. 

Kan du melde deg på kurs eller slikt i ditt nærmiljø? Det kan jo også være en artig måte å komme i kontakt med andre folk på. Turistforeningen har også mange forskjellige turer hvis slikt interesserer deg, og veldig mange av disse turene, er faktisk i ens eget nærmiljø

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 28.8.2021 den 23.37):

Jeg bor også i Rogaland, 36 år. Kjenner meg igjen i mye av det du skriver. 

Bor du på Nord-Jæren? Skriv gjerne kommune, om du "tørr" 😄 

Anonymkode: c89e4...86d

Mellom Bryne-Egersund. Du da? 

Anonymkode: 9e303...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo, synd du er langt borte, for vi høres like ut.

Anonymkode: 55153...957

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg ensom i kveld. Føler som alle andre har noen mens jeg føler meg møkk alene. Ingen å prate med. Ingen venner å finne på ting med. Litt oppmerksomhet fra det motsatte kjønn hadde også gjort seg.

Istede blir en sittende å overtenke ting som har med spesielle personer man trodde man visste hvor man hadde det så føles det i uvisse igjen.

jeg bor i Trøndelag og null interesse for interiør og hus og hjem. Liker bedre å være ute. Fiske. Gjerne gå ut å ta en øl, kino og alt mulig egentlig men alene så begrenser ting seg. Jeg prøver å være aktiv. Jeg hater egentlig å sitte hjemme alene en helg. Har jobbet mye for å slippe det. Jobbet for å unngå å måtte ta en ferie som igjen for meg betyr å være enda mer alene. Nei lurer på når det en gang skal bli bedre. Det går litt trått. Kommer meg ikke ut på dates finner ingen spennende nok. Trenger en med litt futt og fart i. Jeg er i 50 årene. Føler meg rar. Jeg liker å være litt impulsiv og plutselig finne på ting. Det er spennende. 

Anonymkode: fdf6d...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavanger området her, føler meg ikke så mislykket da til tross for at jeg ble ufør i 30 årene men noen nye bekjentskaper hadde jo vært gøy uansett. 😄 

Anonymkode: 37467...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne nesten skrevet ordrett det samme om meg selv, bortsett fra at jeg er singel og barnløs da, og at jeg har en søster, men forholdet mellom oss er overfladisk, hun holder meg på en armlengdes avstand. Leit :(

Jeg er også kronisk syk og ufør. Var veldig sosial tidligere i livet, og hadde mange venner, men den sosiale kretsen har minket gradvis. Nå har jeg bare et par gode venner, men ser dem sjelden. Sitter for det meste hjemme alene. Har passert 40 år, men føler meg som en 90-åring i forhold til innholdet i livet mitt. Kjemper for å holde hodet over vannet..

Sender deg gode tanker, Ts❤️

Anonymkode: 07fb3...17d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stavanger området her, føler meg ikke så mislykket da til tross for at jeg ble ufør i 30 årene men noen nye bekjentskaper hadde jo vært gøy uansett. 😄 

Anonymkode: 37467...6eb

Post med brukernavn, så kan jeg sende privat mld 😉

Anonymkode: 9e303...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.9.2021 den 0.17):

Jeg kunne nesten skrevet ordrett det samme om meg selv, bortsett fra at jeg er singel og barnløs da, og at jeg har en søster, men forholdet mellom oss er overfladisk, hun holder meg på en armlengdes avstand. Leit :(

Jeg er også kronisk syk og ufør. Var veldig sosial tidligere i livet, og hadde mange venner, men den sosiale kretsen har minket gradvis. Nå har jeg bare et par gode venner, men ser dem sjelden. Sitter for det meste hjemme alene. Har passert 40 år, men føler meg som en 90-åring i forhold til innholdet i livet mitt. Kjemper for å holde hodet over vannet..

Sender deg gode tanker, Ts❤️

Anonymkode: 07fb3...17d

Dette var som om jeg skulle skrevet det😔

Sånn er mitt liv også❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...