Gå til innhold

Spm om moderering av Stine Knutsen tråden


GulleGull

Anbefalte innlegg

amourerah skrev (25 minutter siden):

Hei. Kan moderator se I I gjennom tråden? Mye stygge og ufine kommentarer der. Siden jeg har "forsvart stine" I tråden så blir jeg hatet på og blir bedt om og pelle meg ut av tråden, da jeg ikke deler samme meninger som andre der. Jeg syns det er ganske frekt.. alle må få lov til og diskutere så lenge det skjer saklig og voksent. Ikke vet jeg mye om stine men jeg reagerer på direkte mobbing og shaming av andre, a derfor reagerte jeg beklager for avsporing men jeg syns ikke noe om enkelte kommentarer der. fint om dere har tid til og se I gjennom. For min del har jeg trekt meg ut av hele tråden da den bare er blitt utrolig trist.

🙏

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, Måne Rampelyset said:

Tråden skal gjennomgås.

Måne, admin.

Tusen takk.🙂👍

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

amourerah skrev (På 22.10.2021 den 19.27):

Hei. Kan moderator se I I gjennom tråden? Mye stygge og ufine kommentarer der. Siden jeg har "forsvart stine" I tråden så blir jeg hatet på og blir bedt om og pelle meg ut av tråden, da jeg ikke deler samme meninger som andre der. Jeg syns det er ganske frekt.. alle må få lov til og diskutere så lenge det skjer saklig og voksent. Ikke vet jeg mye om stine men jeg reagerer på direkte mobbing og shaming av andre, a derfor reagerte jeg beklager for avsporing men jeg syns ikke noe om enkelte kommentarer der. fint om dere har tid til og se I gjennom. For min del har jeg trekt meg ut av hele tråden da den bare er blitt utrolig trist.

Du er ikke den eneste. Prøvde en tid å kommentere på en voksen måte. Synes sånne tråder burde bli stengt for godt. Netthets og nettmobbing er noe vi må få bort. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måne Rampelyset skrev (På 22.10.2021 den 19.36):

Tråden skal gjennomgås.

Måne, admin.

Burde stenges for godt. Samt andre tråder som handler akkurat det samme. Burde å være mye stengere her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Kan dere rydde i tråden -siste halve døgnet har det hørt brukerdebatt og avsporinger. Det er genrelt mye diskusjoner rundt barna og spekulasjoner om «omsorgssvikt» hvor folk «signerer» med at de jobber i barneverntjenesten, tviler ikke på at de gjør det men kan ikke alltid bruke det for å gjøre sine meninger/observasjoner  mer legitime en andres feks, det kommenteres også fra folk som sier de kjenner Stine -det heller er ingen legitim grunn for å få utsagnene sine til å være mer riktige.. Generelt mye latterliggjøring av Stine og en generell «stygg» tråd i helhet. Har sluttet å nyansere der inne og det er flere med meg som har droppet ut av tråden av samme grunn. Da står tråden igjen som en ren «mobbetråd» og fryktelig polarisert. Sluttet å rapportere hver enkelt jeg mener går mot regler eller er kommentarer på kanten da jeg ikke skjønner modereringen.

Endret av GulleGull
La til tekst
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GulleGull skrev (1 time siden):

Kan dere rydde i tråden -siste halve døgnet har det hørt brukerdebatt og avsporinger. Det er genrelt mye diskusjoner rundt barna og spekulasjoner om «omsorgssvikt» hvor folk «signerer» med at de jobber i barneverntjenesten, tviler ikke på at de gjør det men kan ikke alltid bruke det for å gjøre sine meninger/observasjoner  mer legitime en andres feks, det kommenteres også fra folk som sier de kjenner Stine -det heller er ingen legitim grunn for å få utsagnene sine til å være mer riktige.. Generelt mye latterliggjøring av Stine og en generell «stygg» tråd i helhet. Har sluttet å nyansere der inne og det er flere med meg som har droppet ut av tråden av samme grunn. Da står tråden igjen som en ren «mobbetråd» og fryktelig polarisert. Sluttet å rapportere hver enkelt jeg mener går mot regler eller er kommentarer på kanten da jeg ikke skjønner modereringen.

Hei,

Jeg skal se på den nå. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Dere har ryddet i tråden pga ryktespredning. Hvorfor da ta vekk innlegg som ikke har noe med ryktesprrdningen å gjøre? Prøver å forstå litt. Det var heller ikke noe svar til innlegget som tilhørte ryktespredningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Sizzling babe skrev (På 12.5.2022 den 14.13):

Er så ufattelig mye stygt som skrives i den tråden.😣

Den burde vært stengt for godt! 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere det er ok at det blir delt kopi av innlegg fra facebook med navn fra personer som ikke er offentlige? Trodde ikke det var lov, innlegget er rapportert, og ser det har har vært opprydding i tråden men navnet ligger der enda. Derfor lurer jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (7 timer siden):

Synes dere det er ok at det blir delt kopi av innlegg fra facebook med navn fra personer som ikke er offentlige? Trodde ikke det var lov, innlegget er rapportert, og ser det har har vært opprydding i tråden men navnet ligger der enda. Derfor lurer jeg. 

Hei,

Jeg fjernet det like etter jeg skrev ryddemeldingen, så det skal være borte nå. 

Sol, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...