AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #141 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (På 28.8.2021 den 12.47): Hei kjære kg folk! Jeg er en mann i slutten av 30 årene som har en nabokvinne som jeg er vilt forelsket i. Hun bor i et hus rett nedenfor blokken der jeg bor. Vi er blitt godt kjent de siste ukene og vi har en utrolig god kjemi😊 Hun er fantastisk og jeg har merket at hun viser en interesse for meg også. Jeg ba henne ut for en uke siden og hun sa ja. Vi dro på en restaurant, spiste middag og ga hverandre en klem før vi tok farvel. Jeg tok kontakt med henne på facebook og la henne til som venn. Hun godtok heldigvis. Vi skrev med hverandre en liten stund før ting ble stille. Hun har nå begynt å svare tregere på meldinger. Jeg antar at hun bare er opptatt og at hun sikkert har mye å gjøre med jobben osv. Jeg ser henne komme hjem kl 17 hver dag. Så hun er nok sliten når hun kommer hjem og har sikkert hatt mye å gjøre på jobben. Jeg sendte henne en melding igår og lurte på hvordan det gikk og når vi kunne avtale neste treff. Hun svarte at hun hadde mye å gjøre og at hun er mye opptatt og derfor ikke har tid. Jeg forsto det og skrev at vi heller kunne se det ann. Da fikk jeg ingen svar. Det som er så rart er at igår når hun kom hjem fra jobb satt hun bare ute på verandaen sin og solte seg.. Hun sa hun hadde så mye å gjøre og avlyste våres potensielle planer med å sole seg. Jeg prøvde ikke å tenke så mye på det selvom jeg syns det var litt sårende at hun heller ville gjøre det enn å være med meg.. Jeg sendte henne en melding isted men da svarte hun ikkje da heller.. Har ikkje hørt så mye fra henne i det siste. Kanskje hun ikke har det så bra. Burde jeg spørre henne neste gang jeg treffer henne ute om hvordan det går? Eller burde jeg vente? Anonymkode: 28a90...9fb For det første; slutt å stalk.. Hadde klikket om en mann hadde full kontroll på når jeg kom hjem, hva jeg gjorde når osv. Hun er kanskje som meg her, avhengig av alenetid! For det andre; ikke mas med flere meldinger. La henne ta initiativet. Gjør hun ikke det, er hun ikke interessert. Evt send en melding om hvordan det går om en uke eller to, eller spør neste gang dere møtes tilfeldig. Jeg er iallfall en slik som trekker meg unna om en mann er for intens. Anonymkode: 0e1dd...1c8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #142 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For det første; slutt å stalk.. Hadde klikket om en mann hadde full kontroll på når jeg kom hjem, hva jeg gjorde når osv. Hun er kanskje som meg her, avhengig av alenetid! For det andre; ikke mas med flere meldinger. La henne ta initiativet. Gjør hun ikke det, er hun ikke interessert. Evt send en melding om hvordan det går om en uke eller to, eller spør neste gang dere møtes tilfeldig. Jeg er iallfall en slik som trekker meg unna om en mann er for intens. Anonymkode: 0e1dd...1c8 Les de siste to sidene. Naboen avviser han flere ganger, og han nekter fortsatt å tro at hun ikke er interessert. Anonymkode: a5f05...e60 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #143 Del Skrevet 2. september 2021 TS må jo bare trolle? Eller være veldig forstyrret. Muligens autist. Om dette er reelt, la jenta være i fred. Snakk med en psykolog om hekten din. Du er ikke positiv og håper på det beste. Du er virkelighetsfjern og opphengt! Anonymkode: c49e1...65e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #144 Del Skrevet 2. september 2021 Hun hadde visst besøk isted av noen venninner. Så hun var tydligvis opptatt idag. Flott å se hun har det bedre med seg selv og virker mye mer sosial enn hun var for noen dager siden. Var redd hun kanskje sleit med en del ting.. Vil bare hennes beste😊 Anonymkode: 28a90...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #145 Del Skrevet 2. september 2021 Skal jeg sende henne noen blomster i postkassen hennes uten å si at de er fra meg? Er redd hun blir skremt om jeg gjør det direkte.. Jeg kan jo bare skrive et kort og skrive «fra hemmelig beundrer» eller noe. Hva syns dere? Anonymkode: 28a90...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #146 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Skal jeg sende henne noen blomster i postkassen hennes uten å si at de er fra meg? Er redd hun blir skremt om jeg gjør det direkte.. Jeg kan jo bare skrive et kort og skrive «fra hemmelig beundrer» eller noe. Hva syns dere? Anonymkode: 28a90...9fb NEI!!! La nå jenta få pusterom. Anonymkode: d2c59...3b2 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #147 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): NEI!!! La nå jenta få pusterom. Anonymkode: d2c59...3b2 Men jeg liker henne så innmari godt og jeg vil at hun skal vite at det er noen som liker henne.. men vil ikke si det er fra meg, Anonymkode: 28a90...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #148 Del Skrevet 2. september 2021 Dere som fremdeles biter på; Føler dere dere ikke litt lettlurte? Dette er jo en gjentagelse av en lignende tråd, hvor trådstarter lekte seg med alle de som ikke klarte å la være å svare. De bare måtte svare selv om de så at det ikke hjalp. Spør dere meg, så er dette en type hekt som er minst like sosialt hemmende som det trådstarter beskriver. Anonymkode: d4b69...798 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liljene Skrevet 2. september 2021 #149 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Skal jeg sende henne noen blomster i postkassen hennes uten å si at de er fra meg? Er redd hun blir skremt om jeg gjør det direkte.. Jeg kan jo bare skrive et kort og skrive «fra hemmelig beundrer» eller noe. Hva syns dere? Anonymkode: 28a90...9fb Sorry, men, 😂😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #150 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men jeg liker henne så innmari godt og jeg vil at hun skal vite at det er noen som liker henne.. men vil ikke si det er fra meg, Anonymkode: 28a90...9fb Hun kommer i så fall garantert vite at det er deg 🙄 Ro ned og ta det piano. Ellers kommer du til å skremme henne totalt og enten 1. Hun flytter eller 2. Hun anmelder deg for stalking. Med mindre du er et troll da som sitter og har det veldig artig nå. Anonymkode: d2c59...3b2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #151 Del Skrevet 2. september 2021 On 8/29/2021 at 2:24 PM, AnonymBruker said: Er det jeg også tenker. Hun ble plutselig ganske reservert.. Nå vet jeg ikke fortiden hennes men virker som hun er litt redd for å gå for fort frem. Er bare så redd hvis kontakten stopper så glir det bare ut også får jeg jo aldri vite om det kunne blitt noe mer.. Men får gi det litt tid😊 Anonymkode: 28a90...9fb Sånne desperate typer som deg er så plagsomme, hun vil IKKE ha DEG !! Når en kvinne vil ha deg vil hun svare dine meldinger ta telefonen osv. Hun ble sikkert skuffet over daten deres og derfor gir hun deg 0 respons. Sorry å være Så direkte men intense typer som deg er skikkelig slitsomt😩😩😩 Anonymkode: 7bfbe...16c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #152 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men jeg liker henne så innmari godt og jeg vil at hun skal vite at det er noen som liker henne.. men vil ikke si det er fra meg, Anonymkode: 28a90...9fb NÅ tror jeg ikke på dette lenger😂😂😂 Anonymkode: 699e0...ae8 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #153 Del Skrevet 2. september 2021 Du sitter faktisk å følger med på hva hun gjør…😳 Lukter stalker.. Du må roe ned! Jeg hadde også tatt avstand hvis det ble for mye mas. Play hard to get, du er for enkel. Anonymkode: 9e20e...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #154 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Sånne desperate typer som deg er så plagsomme, hun vil IKKE ha DEG !! Når en kvinne vil ha deg vil hun svare dine meldinger ta telefonen osv. Hun ble sikkert skuffet over daten deres og derfor gir hun deg 0 respons. Sorry å være Så direkte men intense typer som deg er skikkelig slitsomt😩😩😩 Anonymkode: 7bfbe...16c Men hun KAN få følelser for meg om hun ikke har det nå.. Er derfor jeg ikke vil gi opp kontakten helt enda for det kunne jo blitt noe i fremtiden om hun ble interessert i meg. Og til dere andre: dette er ikke trolling, Jeg er bare mer direkte enn andre. TS Anonymkode: 28a90...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #155 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du sitter faktisk å følger med på hva hun gjør…😳 Lukter stalker.. Du må roe ned! Jeg hadde også tatt avstand hvis det ble for mye mas. Play hard to get, du er for enkel. Anonymkode: 9e20e...583 Ikke hele tiden men når jeg skal ut på altanen og hente noe etc hender det jeg ser ned på hennes hus.. Er vel ikke så unormalt om man er forelsket i noen?😊 Anonymkode: 28a90...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #156 Del Skrevet 2. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Men hun KAN få følelser for meg om hun ikke har det nå.. Er derfor jeg ikke vil gi opp kontakten helt enda for det kunne jo blitt noe i fremtiden om hun ble interessert i meg. Og til dere andre: dette er ikke trolling, Jeg er bare mer direkte enn andre. TS Anonymkode: 28a90...9fb Jeg skal love deg at det har hun ikke. I hvert fall ikke nå. Det har du ødelagt. Du er jo faen meg altfor intens, men slik er jo troll. Anonymkode: 56ac3...1f1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #157 Del Skrevet 3. september 2021 On 8/28/2021 at 1:22 PM, AnonymBruker said: Jeg har aspergers og synes sosiale relasjoner kan være vanskelig. Men om jeg virkelig liker noen, så svarer jeg. Anonymkode: a5f05...e60 Hvor i landet er du fra? Anonymkode: a6434...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #158 Del Skrevet 3. september 2021 On 8/28/2021 at 12:47 PM, AnonymBruker said: Hei kjære kg folk! Jeg er en mann i slutten av 30 årene som har en nabokvinne som jeg er vilt forelsket i. Hun bor i et hus rett nedenfor blokken der jeg bor. Vi er blitt godt kjent de siste ukene og vi har en utrolig god kjemi😊 Hun er fantastisk og jeg har merket at hun viser en interesse for meg også. Jeg ba henne ut for en uke siden og hun sa ja. Vi dro på en restaurant, spiste middag og ga hverandre en klem før vi tok farvel. Jeg tok kontakt med henne på facebook og la henne til som venn. Hun godtok heldigvis. Vi skrev med hverandre en liten stund før ting ble stille. Hun har nå begynt å svare tregere på meldinger. Jeg antar at hun bare er opptatt og at hun sikkert har mye å gjøre med jobben osv. Jeg ser henne komme hjem kl 17 hver dag. Så hun er nok sliten når hun kommer hjem og har sikkert hatt mye å gjøre på jobben. Jeg sendte henne en melding igår og lurte på hvordan det gikk og når vi kunne avtale neste treff. Hun svarte at hun hadde mye å gjøre og at hun er mye opptatt og derfor ikke har tid. Jeg forsto det og skrev at vi heller kunne se det ann. Da fikk jeg ingen svar. Det som er så rart er at igår når hun kom hjem fra jobb satt hun bare ute på verandaen sin og solte seg.. Hun sa hun hadde så mye å gjøre og avlyste våres potensielle planer med å sole seg. Jeg prøvde ikke å tenke så mye på det selvom jeg syns det var litt sårende at hun heller ville gjøre det enn å være med meg.. Jeg sendte henne en melding isted men da svarte hun ikkje da heller.. Har ikkje hørt så mye fra henne i det siste. Kanskje hun ikke har det så bra. Burde jeg spørre henne neste gang jeg treffer henne ute om hvordan det går? Eller burde jeg vente? Anonymkode: 28a90...9fb Det er ikke alltid forelskelse er gjensidig. Men et spørsmål; Vet du om hun er "ledig"? Hun kan jo være i et forhold for den saks skyld. Anonymkode: a6434...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #159 Del Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor i landet er du fra? Anonymkode: a6434...ced Hvorfor spør du om det? Anonymkode: a5f05...e60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #160 Del Skrevet 5. september 2021 Jeg traff på henne isted da hun gikk søndagstur med en venninne. Jeg smilte og hilste og hun gjorde det samme tilbake😊 Håper det fortsatt er håp. Jeg la noen blomster utenfor døren hennes her om dagen så håper hun ble smigret. Hun vet ikke at de var fra meg. TS Anonymkode: 28a90...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå