Gå til innhold

Hun er plutselig blitt stille.. spørre henne hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hapa skrev (På 28.8.2021 den 13.11):

Dette er slik feige folk sier at de ikke ønsker flere dater. Hadde hun hatt litt integritet og ryggrad ville hun sagt det til ham, ikke bare trukket seg unna.

…Haddr bare verden vært då enkel. Enkelte menn som blir konfrontert så direkte kan bli veldig ubehagelige å ha med å gjøre. 

Anonymkode: 1d9ca...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.9.2021 den 14.33):

Det er ikke stalking når man viser interesse for en man liker. Stalking er å følge etter noen så det blir plagsomt. Det gjør ikke jeg.

TS

Anonymkode: 28a90...9fb

Jo. Det der er plagsomt. Kan også garantere deg at hun aldri vil bli interessert. Du må bare slutte. Det der er stalking. 100%.

Anonymkode: ca4cb...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo. Det der er plagsomt. Kan også garantere deg at hun aldri vil bli interessert. Du må bare slutte. Det der er stalking. 100%.

Anonymkode: ca4cb...b76

Nå plager TS en annen kvinne da..😂

Samme alder og samme skrivemåte… Og like tilbakestående

Anonymkode: eebbe...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 13.9.2021 den 20.28):

Hun er så pen i undertøy.. Så henne i vinduet i huset hennes og hun viste tydelig rumpa.. Tror hun prøver å vise seg frem for meg😊Tar det som et kompliment.

TS

Anonymkode: 28a90...9fb

Dette minner om en norsk utgave av "Rose" i Two and halv men :) Søk psykisk hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 11.52):

Hun svarte endelig på meldingene. Hun skrev at hun hadde vært mye opptatt og at hun desverre ikke hadde tid til å treffes. Hun skrev ikke noe mer enn det. Jeg skrev vi kunne sikkert fått til et nytt treff senere hvis hun har lyst. Da skrev hun at vi får se det an. Veldig hyggelig dame og hun virker jo interessert i å muligens treffes seinere😊 Skal vente på at den sjansen byr seg om den kommer. 


TS

Anonymkode: 28a90...9fb

Er dette tull? Nei hun vil ikke treffe deg?! 
Stakkars jente, hun avviser deg veldig høflig i de meldingene - hvorfor klarer du ikke forstå det? Har du en diagnose, eller er du bare sosialt tilbakestående?! 
 

Du burde bare holde deg langt unna hun. Og jeg gjentar; hun avviser deg på en meget høflig måte. Hadde du ikke konfrontert hun med meldingene, hadde hun ikke svart i det hele tatt 😂. Jeg regner med at du har blitt dumpa eller droppa relativt mange ganger, og du kommer dessverre ikke til å få noen kjæreste før du fungerer litt mer sosialt. Dette er bare creepy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er selvfølgelig bare trolling. Ingen er så sosialt tilbakestående, og klare å finner veien inn på Kg 😅. En slik person hadde ikke hatt behov for det. Tydelig at TS prøver å provosere. 
 

ts skaff deg en hobby

Endret av Rosatoast
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
On 8/28/2021 at 12:47 PM, AnonymBruker said:

Hei kjære kg folk!

Jeg er en mann i slutten av 30 årene som har en nabokvinne som jeg er vilt forelsket i. Hun bor i et hus rett nedenfor blokken der jeg bor. Vi er blitt godt kjent de siste ukene og vi har en utrolig god kjemi😊 Hun er fantastisk og jeg har merket at hun viser en interesse for meg også. Jeg ba henne ut for en uke siden og hun sa ja. Vi dro på en restaurant, spiste middag og ga hverandre en klem før vi tok farvel.

Jeg tok kontakt med henne på facebook og la henne til som venn. Hun godtok heldigvis. Vi skrev med hverandre en liten stund før ting ble stille. Hun har nå begynt å svare tregere på meldinger. Jeg antar at hun bare er opptatt og at hun sikkert har mye å gjøre med jobben osv. Jeg ser henne komme hjem kl 17 hver dag. Så hun er nok sliten når hun kommer hjem og har sikkert hatt mye å gjøre på jobben.

Jeg sendte henne en melding igår og lurte på hvordan det gikk og når vi kunne avtale neste treff. Hun svarte at hun hadde mye å gjøre og at hun er mye opptatt og derfor ikke har tid. Jeg forsto det og skrev at vi heller kunne se det ann. Da fikk jeg ingen svar. Det som er så rart er at igår når hun kom hjem fra jobb satt hun bare ute på verandaen sin og solte seg.. Hun sa hun hadde så mye å gjøre og avlyste våres potensielle planer med å sole seg. Jeg prøvde ikke å tenke så mye på det selvom jeg syns det var litt sårende at hun heller ville gjøre det enn å være med meg..

Jeg sendte henne en melding isted men da svarte hun ikkje da heller.. Har ikkje hørt så mye fra henne i det siste. Kanskje hun ikke har det så bra. Burde jeg spørre henne neste gang jeg treffer henne ute om hvordan det går? Eller burde jeg vente?

Anonymkode: 28a90...9fb

Det du burde gjøre er og sende hu en melding som er noe slik som denne:

Hei vakreste ❤️

Som du sikkert fikk vite via min siste melding så spurte jeg deg når vi kunne møtes igjen :) Men det viste du ikke siden du hadde så mye og gjøre :( Det får jeg ikke helt til og stemme, siden hver eneste gang du har kommet hjem denne uken klokken 17:00 så har du (Dette er bare en gjetning fra min side: gått opp på soverommet, skiftet klær, du burde skifte gardiner forresten) lagt deg til og sole deg.

Du sa til meg at du hadde mye og gjøre?

Send denne, også kommer du tilbake til oss med ett svar.

Trollepost/Trollesvar

Anonymkode: 3a1b6...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.8.2021 den 12.47):

Hei kjære kg folk!

Jeg er en mann i slutten av 30 årene som har en nabokvinne som jeg er vilt forelsket i. Hun bor i et hus rett nedenfor blokken der jeg bor. Vi er blitt godt kjent de siste ukene og vi har en utrolig god kjemi😊 Hun er fantastisk og jeg har merket at hun viser en interesse for meg også. Jeg ba henne ut for en uke siden og hun sa ja. Vi dro på en restaurant, spiste middag og ga hverandre en klem før vi tok farvel.

Jeg tok kontakt med henne på facebook og la henne til som venn. Hun godtok heldigvis. Vi skrev med hverandre en liten stund før ting ble stille. Hun har nå begynt å svare tregere på meldinger. Jeg antar at hun bare er opptatt og at hun sikkert har mye å gjøre med jobben osv. Jeg ser henne komme hjem kl 17 hver dag. Så hun er nok sliten når hun kommer hjem og har sikkert hatt mye å gjøre på jobben.

Jeg sendte henne en melding igår og lurte på hvordan det gikk og når vi kunne avtale neste treff. Hun svarte at hun hadde mye å gjøre og at hun er mye opptatt og derfor ikke har tid. Jeg forsto det og skrev at vi heller kunne se det ann. Da fikk jeg ingen svar. Det som er så rart er at igår når hun kom hjem fra jobb satt hun bare ute på verandaen sin og solte seg.. Hun sa hun hadde så mye å gjøre og avlyste våres potensielle planer med å sole seg. Jeg prøvde ikke å tenke så mye på det selvom jeg syns det var litt sårende at hun heller ville gjøre det enn å være med meg..

Jeg sendte henne en melding isted men da svarte hun ikkje da heller.. Har ikkje hørt så mye fra henne i det siste. Kanskje hun ikke har det så bra. Burde jeg spørre henne neste gang jeg treffer henne ute om hvordan det går? Eller burde jeg vente?

Anonymkode: 28a90...9fb

Virker som hun heller vil være venn, så må du se hvor mye du ønsker å være rundt henne, er du for frempå vil hun miste interessen. Gi henne tid, min anbefaling se reals på facebook, sier mye hvordan kvinner tenker å hva de trenger. Hadde jeg likt en fyr så hadde jeg svart fort, man prioriterer hva som er viktig i livet

Anonymkode: 84961...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det du burde gjøre er og sende hu en melding som er noe slik som denne:

Hei vakreste ❤️

Som du sikkert fikk vite via min siste melding så spurte jeg deg når vi kunne møtes igjen :) Men det viste du ikke siden du hadde så mye og gjøre :( Det får jeg ikke helt til og stemme, siden hver eneste gang du har kommet hjem denne uken klokken 17:00 så har du (Dette er bare en gjetning fra min side: gått opp på soverommet, skiftet klær, du burde skifte gardiner forresten) lagt deg til og sole deg.

Du sa til meg at du hadde mye og gjøre?

Send denne, også kommer du tilbake til oss med ett svar.

Trollepost/Trollesvar

Anonymkode: 3a1b6...9f6

Kan du forklare hva som er poenget med å hente frem denne tråden fra 2021?

 

Anonymkode: dae81...365

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...