AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #121 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Traff på henne utenfor garasjen nå isted da hun kom hjem fra jobb. Jeg prøvde å slå av en prat med henne og hun virket interessert i høre. Jeg sa jeg hadde sendt henne noen meldinger på messenger på facebook og hun sa hun skulle svare på dem. Hun hadde bare vært veldig opptatt, akkurat som jeg trodde. Så hun logger sikkert på iløpet av kvelden. Glad vi fikk snakket om det ihvertfall😊Så hun er nok bare sjenert og opptatt som jeg trodde. TS Anonymkode: 28a90...9fb Åh gud. Dette må være en spøk. Anonymkode: fc650...fb6 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #122 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): TS, er du autist? Anonymkode: fc650...fb6 ...eller italiener? Anonymkode: 4cfb6...9dd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #123 Del Skrevet 2. september 2021 Hun svarte endelig på meldingene. Hun skrev at hun hadde vært mye opptatt og at hun desverre ikke hadde tid til å treffes. Hun skrev ikke noe mer enn det. Jeg skrev vi kunne sikkert fått til et nytt treff senere hvis hun har lyst. Da skrev hun at vi får se det an. Veldig hyggelig dame og hun virker jo interessert i å muligens treffes seinere😊 Skal vente på at den sjansen byr seg om den kommer. TS Anonymkode: 28a90...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #124 Del Skrevet 2. september 2021 Det at hun svarte er jo positivt. Var litt redd som dere andre her skriver at hun ikke kom til å svare.. Men glad hun svarte tilslutt. Anonymkode: 28a90...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 2. september 2021 #125 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun svarte endelig på meldingene. Hun skrev at hun hadde vært mye opptatt og at hun desverre ikke hadde tid til å treffes. Hun skrev ikke noe mer enn det. Jeg skrev vi kunne sikkert fått til et nytt treff senere hvis hun har lyst. Da skrev hun at vi får se det an. Veldig hyggelig dame og hun virker jo interessert i å muligens treffes seinere😊 Skal vente på at den sjansen byr seg om den kommer. TS Anonymkode: 28a90...9fb Skal ikke bare være negativ, men vær litt obs på den her. Som dame selv så skriver jeg sånt til folk som kommer langt ned på prioriteringslista over folk jeg vil møte. Ikke send henne flere meldinger framover, men heller se om hun tar kontakt med deg. Gjør hun det, så er det et positivt tegn, men det er først da du kan være håpefull. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #126 Del Skrevet 2. september 2021 "Får se an" et nytt treff er egentlig et hyggelig/evt feig måtene avvise på. Anonymkode: 8d992...8e7 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 2. september 2021 #127 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): "Får se an" et nytt treff er egentlig et hyggelig/evt feig måtene avvise på. Anonymkode: 8d992...8e7 Enig, men jeg tror ikke ts evner å se på det sånn. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #128 Del Skrevet 2. september 2021 got2go skrev (8 minutter siden): Enig, men jeg tror ikke ts evner å se på det sånn. Jeg er sikker på at dette ordner seg og at vi kan få til et nytt treff. Tror det viktigste nå er at jeg viser interesse når jeg møter henne tilfeldig ute. Skal ikke sende henne fler meldinger men skal smile til henne og hilse når jeg treffer henne sånn at kontakten ikke glir ut. Anonymkode: 28a90...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 2. september 2021 #129 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er sikker på at dette ordner seg og at vi kan få til et nytt treff. Tror det viktigste nå er at jeg viser interesse når jeg møter henne tilfeldig ute. Skal ikke sende henne fler meldinger men skal smile til henne og hilse når jeg treffer henne sånn at kontakten ikke glir ut. Anonymkode: 28a90...9fb Du er jo fullstendig blottet fra å ta imot råd. Skjønner ikke hvorfor du laget denne tråden når du turer fram på din egen måte uten å ta til deg noenting som helst som er blitt skrevet til deg? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #130 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hun svarte endelig på meldingene. Hun skrev at hun hadde vært mye opptatt og at hun desverre ikke hadde tid til å treffes. Hun skrev ikke noe mer enn det. Jeg skrev vi kunne sikkert fått til et nytt treff senere hvis hun har lyst. Da skrev hun at vi får se det an. Veldig hyggelig dame og hun virker jo interessert i å muligens treffes seinere😊 Skal vente på at den sjansen byr seg om den kommer. TS Anonymkode: 28a90...9fb Nå ble det enda tydeligere at hun absolutt ikke er interessert. Og nå er jeg ganske sikker på at Ts er et troll. Anonymkode: a5f05...e60 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #131 Del Skrevet 2. september 2021 got2go skrev (39 minutter siden): Du er jo fullstendig blottet fra å ta imot råd. Skjønner ikke hvorfor du laget denne tråden når du turer fram på din egen måte uten å ta til deg noenting som helst som er blitt skrevet til deg? Jeg tar innover meg rådene. Er bare det at jeg prøver å tenke positivt og holde motet oppe men føler dere andre tenker negativt om hun er interessert eller ikke.. Bare fordi hun ikke er interessert nå så betyr det jo ikke at hun ikke kan bli det. TS Anonymkode: 28a90...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #132 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (På 28.8.2021 den 13.04): hun er nok bare opptatt, hun kommer igjen, Jeg har begynt og date noen nå, og hn er veldig opptatt til tider,men svarer når hn kan vi skal på den 3 daten idag , vi skal på kino og så skal hn bli med hjem for første gang for nå har jeg barnefri, vi skal bestille kinamat vi har datet 2 onsdager før for da har jeg barnefri, hn har bare voksne barn fra snart 20-26 Anonymkode: 9e084...ba1 Ok, hvem spurte? Anonymkode: 24ce5...28a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #133 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg tar innover meg rådene. Er bare det at jeg prøver å tenke positivt og holde motet oppe men føler dere andre tenker negativt om hun er interessert eller ikke.. Bare fordi hun ikke er interessert nå så betyr det jo ikke at hun ikke kan bli det. TS Anonymkode: 28a90...9fb Men Du bør faktisk la det ligge og gå videre. Hardt og brutalt så er hun ikke interessert Anonymkode: 8d992...8e7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #134 Del Skrevet 2. september 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tar innover meg rådene. Er bare det at jeg prøver å tenke positivt og holde motet oppe men føler dere andre tenker negativt om hun er interessert eller ikke.. Bare fordi hun ikke er interessert nå så betyr det jo ikke at hun ikke kan bli det. TS Anonymkode: 28a90...9fb Hun. Er. IKKE. Interessert. Du driver henne vekk med den oppførselen der. Vil nok ikke ta lang tid før hun flytter. Anonymkode: 56ac3...1f1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 2. september 2021 #135 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg tar innover meg rådene. Er bare det at jeg prøver å tenke positivt og holde motet oppe men føler dere andre tenker negativt om hun er interessert eller ikke.. Bare fordi hun ikke er interessert nå så betyr det jo ikke at hun ikke kan bli det. TS Anonymkode: 28a90...9fb Nei, du gjør ikke det. Du lever i en falsk innbilning, ute av stand til å forstå at hun faktisk ikke er interessert. Skulle hun våkne opp en dag å føle seg interessert, så vil hun ta kontakt. Men å mase på en som avviser, virker ALLTID motsatt enn hva du prøver på her. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #136 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg tar innover meg rådene. Er bare det at jeg prøver å tenke positivt og holde motet oppe men føler dere andre tenker negativt om hun er interessert eller ikke.. Bare fordi hun ikke er interessert nå så betyr det jo ikke at hun ikke kan bli det. TS Anonymkode: 28a90...9fb Ok damer: hvor mange har plutselig blitt interessert i en fyr dere i utgangspunktet ikke var interessert i etter en date? For meg er svaret null. Null ganger. Til TS: hun svarte nå fordi hun møtte deg og du presset henne. Man kan ikke ghoste noen man treffer ansikt til ansikt, dessverre. Men ghosting er en vanlig ting, og helt fair egentlig. Etter en eneste date (der du spurte henne om hun syntes dere hadde bra kjemi og hun mumlet "mm"..?) er det ikke normalt å være så opphengt i den andre at det kreves et tydeligere avslag. Ghosting er avslag nok. Hun prøvde å ghoste deg. Grunnen til at vi unngår å si "jeg er ikke interessert", er at de fleste av oss har erfaring med at da blir menn hissige, og skal overtale oss, og blir enda mer pågående. Det er ubehagelig og slitsomt. Dersom du har rett, så vil hun ta kontakt. På eget initiativ. Uten at du maser om at hun må svare på meldinger. Uten at du oppsøkere henne fysisk. Uten at du sender flere meldinger. Og en ting til: dersom hun var så sjenert ville det blitt bedre og ikke verre etter en date. Anonymkode: 5a5dd...d4e 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #137 Del Skrevet 2. september 2021 HUN ER IKKE INTERESSERT I DEG. Jeg vet hvordan det er å ha sånne menn stalkende etter meg. Vanvittig ubehagelig! Ikke oppsøk henne, og IKKE STÅ OG GLO PÅ HENNE DER HUN SITTERINTETANENDE PÅ VERANDAEN SIN. Stakkars dame. Anonymkode: 1cbce...06e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #138 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ok damer: hvor mange har plutselig blitt interessert i en fyr dere i utgangspunktet ikke var interessert i etter en date? For meg er svaret null. Null ganger. Til TS: hun svarte nå fordi hun møtte deg og du presset henne. Man kan ikke ghoste noen man treffer ansikt til ansikt, dessverre. Men ghosting er en vanlig ting, og helt fair egentlig. Etter en eneste date (der du spurte henne om hun syntes dere hadde bra kjemi og hun mumlet "mm"..?) er det ikke normalt å være så opphengt i den andre at det kreves et tydeligere avslag. Ghosting er avslag nok. Hun prøvde å ghoste deg. Grunnen til at vi unngår å si "jeg er ikke interessert", er at de fleste av oss har erfaring med at da blir menn hissige, og skal overtale oss, og blir enda mer pågående. Det er ubehagelig og slitsomt. Dersom du har rett, så vil hun ta kontakt. På eget initiativ. Uten at du maser om at hun må svare på meldinger. Uten at du oppsøkere henne fysisk. Uten at du sender flere meldinger. Og en ting til: dersom hun var så sjenert ville det blitt bedre og ikke verre etter en date. Anonymkode: 5a5dd...d4e Jeg synes bare det blir så dumt å ghoste isåfall. Hvorfor mener kvinner at ghosting er rettferdig ovenfor mannen som sitter intetanende og forventer et svar? Ghosting er feigt. Og siden hun faktisk svarte tar jeg det som at det fortsatt er mulighet til å holde kontakten. Og at hun ikke har avvist meg 100% enda😊 Anonymkode: 28a90...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #139 Del Skrevet 2. september 2021 HUN PRØVER BARE Å VÆRE HYGGELIG, OG PRØVER Å IKKE SÅRE DEG unødvendig mye. du har vist at du er interessert. hun prøver å være snill, hyggelig. og som sjenert er hun kanskje også en som prøver å unngå konflikter og konfrontasjoner. det gjør at du faktisk ikke kan tolke smilene som tegn på interesse, men kun at hun ikke vil såre deg ytterligere. jeg er en sånn person. fryktelig vanskelig å være helt tydelig på at jeg er ikke interessert, da er det lettere å heller si jeg er opptatt eller skulle svare. jeg hadde fått angst for å treffe deg og å være ute om jeg var ho. du Jakter jo konfrontasjon og at hun skal få dårlig samvittighet fordi hun må såre deg ekstra mye. Anonymkode: 29256...4ab 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 2. september 2021 #140 Del Skrevet 2. september 2021 Ts er typisk en av de som blir kjempeoverraska og ikke skjønner noenting når de får et besøksforbud mot seg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå