AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #101 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Dessverre tar han ikke hintet, men bestemmer seg for at hun er sjenert og usikker. Stakkars lille jenta har det så vanskelig akkurat nå, og vet ikke helt hva hun føler og tenker og aww, Ts prøver bare å gi henne tid. Kvalmt. Anonymkode: a5f05...e60 Enig, ekkelt! Anonymkode: e63ac...2f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #102 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Dessverre tar han ikke hintet, men bestemmer seg for at hun er sjenert og usikker. Stakkars lille jenta har det så vanskelig akkurat nå, og vet ikke helt hva hun føler og tenker og aww, Ts prøver bare å gi henne tid. Kvalmt. Anonymkode: a5f05...e60 Hun er jo sjenert og usikker. Hun virket slik på daten og. Så tror nok det er bare sånn hun er.. uansett takk for alle inspill😊 Anonymkode: 28a90...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #103 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun er jo sjenert og usikker. Hun virket slik på daten og. Så tror nok det er bare sånn hun er.. uansett takk for alle inspill😊 Anonymkode: 28a90...9fb NÅ MÅ DU SLUTTE!!! Anonymkode: c49e1...65e 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #104 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun er jo sjenert og usikker. Hun virket slik på daten og. Så tror nok det er bare sånn hun er.. uansett takk for alle inspill😊 Anonymkode: 28a90...9fb Selv om hun eventuelt er sjenert og usikker så har hun faktisk avvist deg! Sjenerte og usikre folk må da også få lov til å velge selv hvem de ønsker å date eller? Anonymkode: c9e8c...083 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #105 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det å ikke svare er ghosting. Er enig med deg at du burde fått en melding som avsluttet relasjonen, men veldig veldig mange bruker ghosting for det er enklere. Anonymkode: eefd0...f42 Det er ikke ghosting når hun har svart! Avslutte relasjonen!? De er jo naboer! Kan hende hun ikke så på det som en date en gang, men en vennskapelig middag mellom naboer. Hva er det å avslutte da? De skal tross alt fortsette å være naboer også😅 Anonymkode: c9e8c...083 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #106 Del Skrevet 31. august 2021 Traff på henne utenfor garasjen nå isted da hun kom hjem fra jobb. Jeg prøvde å slå av en prat med henne og hun virket interessert i høre. Jeg sa jeg hadde sendt henne noen meldinger på messenger på facebook og hun sa hun skulle svare på dem. Hun hadde bare vært veldig opptatt, akkurat som jeg trodde. Så hun logger sikkert på iløpet av kvelden. Glad vi fikk snakket om det ihvertfall😊Så hun er nok bare sjenert og opptatt som jeg trodde. TS Anonymkode: 28a90...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #107 Del Skrevet 31. august 2021 Vet ikke hvorfor teksten ble så rar. Merkelig. Anonymkode: 28a90...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #108 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Traff på henne utenfor garasjen nå isted da hun kom hjem fra jobb. Jeg prøvde å slå av en prat med henne og hun virket interessert i høre. Jeg sa jeg hadde sendt henne noen meldinger på messenger på facebook og hun sa hun skulle svare på dem. Hun hadde bare vært veldig opptatt, akkurat som jeg trodde. Så hun logger sikkert på iløpet av kvelden. Glad vi fikk snakket om det ihvertfall😊Så hun er nok bare sjenert og opptatt som jeg trodde. TS Anonymkode: 28a90...9fb Oi, dette blir bare verre og verre. Stakkars jente. Hun er definitivt ikke interessert. Slutt å plag henne Anonymkode: a5f05...e60 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #109 Del Skrevet 31. august 2021 Stakkars jente. Etter denne tråden her ble det veldig klart at jeg aldri skal dra på date med noen i nabolaget i alle fall 🙈. Jeg er sier det heller ikke rett ut . Når en fyr spørr vi skal finne på noe en dag å jeg ikke er interessert i det, så sier jeg at jeg er dessverre fryktelig opptatt. Jeg prøvde det en gang å være ærlig å si at beklager men jeg er ikke interessert i noe annet enn vennskap, å fyren ble så fornærmet og sur å jeg fikk masse meldinger om at jeg var innbilsk og selvgod å at han hadde ikke ment date, han ville bare finne på noe som venner fordi jeg virket kul.. Men så viste det seg at jeg bare var ei innbilsk ekkel hurpe. Etter det så er jeg bare veldig opptatt. Anonymkode: 1daf5...34a 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 31. august 2021 #110 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Traff på henne utenfor garasjen nå isted da hun kom hjem fra jobb. Jeg prøvde å slå av en prat med henne og hun virket interessert i høre. Jeg sa jeg hadde sendt henne noen meldinger på messenger på facebook og hun sa hun skulle svare på dem. Hun hadde bare vært veldig opptatt, akkurat som jeg trodde. Så hun logger sikkert på iløpet av kvelden. Glad vi fikk snakket om det ihvertfall😊Så hun er nok bare sjenert og opptatt som jeg trodde. TS Anonymkode: 28a90...9fb Her misforstår du. At hun virket interessert i å snakke betyr at hun er høflig. At hun sier at hun har vært opptatt betyr at du ikke betyr noe. En kvinne som er interessert, tar seg ALLTID tid til å svare. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #111 Del Skrevet 31. august 2021 Faen så du maser på henne. Anonymkode: 56ac3...1f1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #112 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Traff på henne utenfor garasjen nå isted da hun kom hjem fra jobb. Jeg prøvde å slå av en prat med henne og hun virket interessert i høre. Jeg sa jeg hadde sendt henne noen meldinger på messenger på facebook og hun sa hun skulle svare på dem. Hun hadde bare vært veldig opptatt, akkurat som jeg trodde. Så hun logger sikkert på iløpet av kvelden. Glad vi fikk snakket om det ihvertfall😊Så hun er nok bare sjenert og opptatt som jeg trodde. TS Anonymkode: 28a90...9fb Men tar hun initiativ og spør deg om ting? Eller er det du som driver samtalen fremover hele tiden? Selvfølgelig sier hun at hun skal svare, alt annet ville vært uhøflig. Mange kvinner avviser ikke direkte fordi vi/de synes synd på vedkommende. Jeg oppfattes som sjenert av en del menn. Den ene tingen de mannfolka har til felles er at jeg ikke er interessert i dem. Anonymkode: 9c58a...9e9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 31. august 2021 #113 Del Skrevet 31. august 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: NÅ MÅ DU SLUTTE!!! Anonymkode: c49e1...65e Ah, den episke tråden der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #114 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Traff på henne utenfor garasjen nå isted da hun kom hjem fra jobb. Jeg prøvde å slå av en prat med henne og hun virket interessert i høre. Jeg sa jeg hadde sendt henne noen meldinger på messenger på facebook og hun sa hun skulle svare på dem. Hun hadde bare vært veldig opptatt, akkurat som jeg trodde. Så hun logger sikkert på iløpet av kvelden. Glad vi fikk snakket om det ihvertfall😊Så hun er nok bare sjenert og opptatt som jeg trodde. TS Anonymkode: 28a90...9fb Off jeg får helt vondt av henne🙈🙈🙈 Herregud la den stakkars naboen din være da! Du vet jo at hun ikke har vært så opptatt siden du har stalket henne og sett henne sole seg på verandaen. Hun bare er ikke interessert i deg!! Hadde begynt å bli redd og stressa jeg om jeg var henne😳 Anonymkode: c9e8c...083 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #115 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Off jeg får helt vondt av henne🙈🙈🙈 Herregud la den stakkars naboen din være da! Du vet jo at hun ikke har vært så opptatt siden du har stalket henne og sett henne sole seg på verandaen. Hun bare er ikke interessert i deg!! Hadde begynt å bli redd og stressa jeg om jeg var henne😳 Anonymkode: c9e8c...083 Jeg og. Lurer på hvor mange kvinner Ts har gjort ukomfortable om han tror smil og høflig samtale er å vise romantisk interesse. Alt tyder på at hun ikke er interessert. Anonymkode: a5f05...e60 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #116 Del Skrevet 31. august 2021 Hun har enda ikke svart på messenger meldingen.. kan vente litt til men håper hun svarer nå ikveld. Hun sa hun skulle innom facebook så hun svarer sikkert snart. Regner jeg med. Anonymkode: 28a90...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #117 Del Skrevet 31. august 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hun har enda ikke svart på messenger meldingen.. kan vente litt til men håper hun svarer nå ikveld. Hun sa hun skulle innom facebook så hun svarer sikkert snart. Regner jeg med. Anonymkode: 28a90...9fb HVORFOR FAEN TROR DU HUN IKKE HAR GJORT DET?!??? Du VIL IKKE HA NOE MED DEG Å GJØRE! Anonymkode: 56ac3...1f1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 31. august 2021 #118 Del Skrevet 31. august 2021 Nå troller du bare TS, for dette blir for dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 31. august 2021 #119 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hun har enda ikke svart på messenger meldingen.. kan vente litt til men håper hun svarer nå ikveld. Hun sa hun skulle innom facebook så hun svarer sikkert snart. Regner jeg med. Anonymkode: 28a90...9fb Har du vansker for å ta innover deg ting som blir sagt? Har du i det hele tatt lest komme tarene fra folk her inne? Eller hopper du bare rett i en oppdatering? Bare lurer... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #120 Del Skrevet 31. august 2021 *HUN vil ikke ha noe med deg å gjøre. Jo mer du holder på jo verre blir det. Det er jo omtrent trakassering. Anonymkode: 56ac3...1f1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå