AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #181 Del Skrevet 7. september 2021 Kanskje hun ikke er så glad i digital kommunikasjon? Du kan jo sende brev, klipp ut bokstaver fra blader og lim på ark og få budskapet ditt fram? Anonymkode: b3966...4df 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #182 Del Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje hun ikke er så glad i digital kommunikasjon? Du kan jo sende brev, klipp ut bokstaver fra blader og lim på ark og få budskapet ditt fram? Anonymkode: b3966...4df 😄 Anonymkode: 12a90...a4c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #183 Del Skrevet 9. september 2021 Idag hadde hun visst en kompis på besøk.. Håper virkelig ikke det er kjæresten hennes. Ble litt lei meg når jeg så det. Hun sitter alene med han ute på terassen. Skal følge med og se hva som skjer. Krysser fingrene for at det kun er en venn. TS Anonymkode: 28a90...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #184 Del Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Idag hadde hun visst en kompis på besøk.. Håper virkelig ikke det er kjæresten hennes. Ble litt lei meg når jeg så det. Hun sitter alene med han ute på terassen. Skal følge med og se hva som skjer. Krysser fingrene for at det kun er en venn. TS Anonymkode: 28a90...9fb 🙃 Anonymkode: 12a90...a4c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 9. september 2021 #185 Del Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Idag hadde hun visst en kompis på besøk.. Håper virkelig ikke det er kjæresten hennes. Ble litt lei meg når jeg så det. Hun sitter alene med han ute på terassen. Skal følge med og se hva som skjer. Krysser fingrene for at det kun er en venn. TS Anonymkode: 28a90...9fb Tror de fleste har sluttet å bry seg ts... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #186 Del Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 11.52): Hun svarte endelig på meldingene. Hun skrev at hun hadde vært mye opptatt og at hun desverre ikke hadde tid til å treffes. Hun skrev ikke noe mer enn det. Jeg skrev vi kunne sikkert fått til et nytt treff senere hvis hun har lyst. Da skrev hun at vi får se det an. Veldig hyggelig dame og hun virker jo interessert i å muligens treffes seinere😊 Skal vente på at den sjansen byr seg om den kommer. TS Anonymkode: 28a90...9fb Den kommer nok ikke. Anonymkode: fc650...fb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #187 Del Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (På 5.9.2021 den 13.11): Jeg traff på henne isted da hun gikk søndagstur med en venninne. Jeg smilte og hilste og hun gjorde det samme tilbake😊 Håper det fortsatt er håp. Jeg la noen blomster utenfor døren hennes her om dagen så håper hun ble smigret. Hun vet ikke at de var fra meg. TS Anonymkode: 28a90...9fb Nei, nå tror jeg faktisk ikke på dette sirkuset lenger 😂 Anonymkode: fc650...fb6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #188 Del Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (På 29.8.2021 den 12.27): Jeg prøvde å ringe henne isted og hun tok ikke telefonen.. Skal jeg sende henne en melding og spørre hvordan det går? Er bekymret for henne og redd jeg har sagt noe galt.. Vil bare vite. TS Anonymkode: 28a90...9fb Da har du prøvd. Jeg vil råde deg til å gi henne tid til å ta kontakt tilbake når hun er klar. Ballen er på hennes banehalvdel nå. Anonymkode: fcd99...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #189 Del Skrevet 13. september 2021 Hun er så pen i undertøy.. Så henne i vinduet i huset hennes og hun viste tydelig rumpa.. Tror hun prøver å vise seg frem for meg😊Tar det som et kompliment. TS Anonymkode: 28a90...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #190 Del Skrevet 13. september 2021 Du kan droppe denne tråden nå, TS. Folk har forstått at du er et troll. Anonymkode: 1a133...fdc 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #191 Del Skrevet 21. september 2021 Håper denne tråden skriver seg inn i historien 😂😂😂 Anonymkode: eebbe...660 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #192 Del Skrevet 21. september 2021 Åh kjære vene - for et opplegg 🤦🏼♀️😝 Anonymkode: 50305...7bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #193 Del Skrevet 6. oktober 2021 Hun har slettet meg på facebook.. Er litt lei meg nå. Hun har heller ikke svart på meldingene jeg har sendt henne. Har gått over en uke siden sist vi hadde kontakt. TS Anonymkode: 28a90...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #194 Del Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun har slettet meg på facebook.. Er litt lei meg nå. Hun har heller ikke svart på meldingene jeg har sendt henne. Har gått over en uke siden sist vi hadde kontakt. TS Anonymkode: 28a90...9fb Hva skal til før du skjønner at hun ikke er interessert…? Anonymkode: eebbe...660 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 6. oktober 2021 #195 Del Skrevet 6. oktober 2021 32 minutter siden, AnonymBruker said: Hva skal til før du skjønner at hun ikke er interessert…? Anonymkode: eebbe...660 Shhh. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 7. oktober 2021 #196 Del Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hun har slettet meg på facebook.. Er litt lei meg nå. Hun har heller ikke svart på meldingene jeg har sendt henne. Har gått over en uke siden sist vi hadde kontakt. TS Anonymkode: 28a90...9fb Men du tar fremdeles ikke hintet, eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #197 Del Skrevet 7. oktober 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Hun har slettet meg på facebook.. Er litt lei meg nå. Hun har heller ikke svart på meldingene jeg har sendt henne. Har gått over en uke siden sist vi hadde kontakt. TS Anonymkode: 28a90...9fb Smart dame! Burde aldri ha lagt deg til. Anonymkode: 56ac3...1f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #198 Del Skrevet 7. oktober 2021 😂😂😂😂😂 Anonymkode: eebbe...660 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 7. oktober 2021 #199 Del Skrevet 7. oktober 2021 Helt fantastisk hvor lenge folk trodde på dette tøyset…! 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #200 Del Skrevet 7. oktober 2021 ClausSaus skrev (5 minutter siden): Helt fantastisk hvor lenge folk trodde på dette tøyset…! 🤣 Tror TS har opprettet en ny tråd nå på singelliv og dating nå. Nå er det en ny stakkars dame han plager😂😂😂 Anonymkode: eebbe...660 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå