Gå til innhold

Hun er plutselig blitt stille.. spørre henne hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg traff på henne isted da hun gikk søndagstur med en venninne. Jeg smilte og hilste og hun gjorde det samme tilbake😊 Håper det fortsatt er håp. Jeg la noen blomster utenfor døren hennes her om dagen så håper hun ble smigret. Hun vet ikke at de var fra meg.

TS

Anonymkode: 28a90...9fb

Javel.

Anonymkode: dbc82...de0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 9/3/2021 at 10:35 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor spør du om det? 

Anonymkode: a5f05...e60

For å høre om det kanskje er "aspien" i min omgangskrets.

Anonymkode: a6434...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg traff på henne isted da hun gikk søndagstur med en venninne. Jeg smilte og hilste og hun gjorde det samme tilbake😊 Håper det fortsatt er håp. Jeg la noen blomster utenfor døren hennes her om dagen så håper hun ble smigret. Hun vet ikke at de var fra meg.

TS

Anonymkode: 28a90...9fb

STALKER

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (5 minutter siden):

STALKER

Det er ikke stalking når man viser interesse for en man liker. Stalking er å følge etter noen så det blir plagsomt. Det gjør ikke jeg.

TS

Anonymkode: 28a90...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ute på verandaen sin nå og ser opp på blokken her jeg bor.. Lurer på om hun tenker på meg og ser om jeg er ute? Tar meg kanskje en tur ut etterpå. Kanskje jeg treffer på henne igjen.

Anonymkode: 28a90...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun er ute på verandaen sin nå og ser opp på blokken her jeg bor.. Lurer på om hun tenker på meg og ser om jeg er ute? Tar meg kanskje en tur ut etterpå. Kanskje jeg treffer på henne igjen.

Anonymkode: 28a90...9fb

Du er enten et troll eller psyk i hodet.

Uansett - skaff hjelp.

Anonymkode: e63ac...2f4

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er ikke stalking når man viser interesse for en man liker. Stalking er å følge etter noen så det blir plagsomt. Det gjør ikke jeg.

TS

Anonymkode: 28a90...9fb

Jo.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun er ute på verandaen sin nå og ser opp på blokken her jeg bor.. Lurer på om hun tenker på meg og ser om jeg er ute? Tar meg kanskje en tur ut etterpå. Kanskje jeg treffer på henne igjen.

Anonymkode: 28a90...9fb

Troll. Om ikke, så trenger du seriøst hjelp. Snakk med fastlegen

Anonymkode: a5f05...e60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personforfølgelse er en sykelig og besatthet av en annen person og innebærer at denne andre personen blir forfulgt og utsatt for uønsket oppmerksomhet og annen plagsom atferd. 
Stalking innbefatter forfølgelse, overvåking eller arrangere tilsynelatende tilfeldige møter med offer. Kommunisering kan skje gjennom direkte eller indirekte kontakt, blant annet gjennom post, e-mail og tekstmeldinger. Det kan for eksempel være å få venner av offeret til å gi gaver eller oppfordre til å ta kontakt, eller til å levere presanger til offerets arbeidsplass. 
 

 

De kjærlighetsbesatte (Love obsessional group)

I denne gruppen finnes personer som er besatt av tanken om å oppnå kontakt med sitt offer. De kjenner ikke offeret fra tidligere, men ønsker dette svært sterkt. De kan følge etter personen, sende brev og ringe, eller overvåke ham/henne bare for å være i nærheten.

De erotomane (Erotomanic group)

I denne gruppen finnes de som er overbevist om at offeret er forelsket i dem eller at kontaktønsket er gjensidig. Stalkeren vil i tillegg til ovenfornevnte atferd ha en klar forestilling av at offeret «egentlig» gjengjelder følelsene. Dette på tross av at offeret tydelig har kommunisert det motsatte og aktiv motsetter seg kontakt. Stalkeren vil tolke dette heller som koketteri eller nettopp det motsatte.

Anonymkode: 56ac3...1f1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror TS har oppkonstruert en historie og elsker å kverulere med svarene han får. 
Han fortsetter og fortsetter.. til alle har gått lei lenge før han 

Anonymkode: c6a15...eb8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Om dette er sant er du jo farlig! Det er derfor hun unngår deg, men er hyggelig når hun «må» fordi hun er redd for hva du kan gjøre om hun sier i fra.

la henne være..!!!! og OM hun faktisk skulle være interresert vil hun ta kontakt med deg når hun tror hun mister deg. Det kan du være sikker på.

Anonymkode: dc02a...2f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er flott å se på.. og det er da ikke vanskelig å forstå at jeg da skikker litt ned på verandaen innimellom. Synd det ikke er sol ute idag.. TS

Anonymkode: 28a90...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun smilte til meg isted da jeg traff henne ute. Jeg spurte hvordan det gikk og hun sa det gikk bra. Spurte henne om hun kunne tenkes å treffes til helga men hun sa hun var opptatt.. Lurer på om vi noengang får til en ny date. Hun er jo nydelig kvinne.

Anonymkode: 28a90...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hun smilte til meg isted da jeg traff henne ute. Jeg spurte hvordan det gikk og hun sa det gikk bra. Spurte henne om hun kunne tenkes å treffes til helga men hun sa hun var opptatt.. Lurer på om vi noengang får til en ny date. Hun er jo nydelig kvinne.

Anonymkode: 28a90...9fb

Hvor mange ganger må hun si at hun er opptatt før du skal ta hintet? 

 

 

jeg er opptatt = jeg er ikke interessert

 

Hadde hun vært interessert, så hadde hun lagd tid til deg. Så enkelt er det faktisk. 
 

Dere er naboer, hun MÅ være hyggelig mot deg, før hun eventuelt kan flytte…

Anonymkode: c49e1...65e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.8.2021 den 13.15):

Men jeg tror hun er litt sjenert også og da kan man jo virke litt unnvikende. Jeg skal si hei til henne nestegang og spørre hvordan det går. Syns bare det er så dumt at hun ikke svarer på melding.

TS

Anonymkode: 28a90...9fb

Hadde hun vært interessert så hadde hun svart på meldinger og hun hadde hatt tid til å treffe deg, om så bare for noen minutter. Når mannen og jeg ble kjent, så var begge klistret til telefonen, begge gikk bare og ventet på en melding og svar. Og vi gjorde alt for å kunne treffes og se hverandre, om så bare for noen minutter.. 

Jeg tror du leser henne helt feil, og du bør bare la henne være. Om hun virkelig er interessert, så tar hun kontakt. Og, en mann som maser er det verste, da skyver du henne bare enda mer bort. Dere har vært på en(1!) date, du må roe ned.

Anonymkode: 4d7bf...c63

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, legenden av "Nylig brutt vennskap" er tydeligvis tilbake. My man! 😂 Myyy maaaaaaaan 🤣 

Allerede creepy at tråden er under "samliv" etter EN simpel date. Haha, det betyr at i TS sitt hode er et forhold allerede på gang altså. 😂

Selv er det også helt normalt å følge med på henne fra vinduet hele tiden. "Heier på deg". Nå som det er jul om 3,5 måneder, så kan du alltid gi henne serien "You" fra Netflix i gave. Eller spandere måned abb til Netflix og anbefale den til henne? Sesong 3 kommer også snart ut. 

Mulig at dette er noe dere kan se sammen? 😃

Anonymkode: d8eba...309

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 30.8.2021 den 13.24):

Nei absolutt ikke. Jeg tenker ikke at jeg er gudsgave til kvinnen. Men jeg vet jo at både kvinner og menn er forskjellig på datingområde og at noen er mer avvisende i begynnelsen. Mens andre er mer pågående og åpne. Jeg syns det er viktig å vise tydelig interesse når man liker noen så derfor prøver jeg å vise interesse for henne. Selvom hun er avvisende nå kan det jo være at hun egentlig er interessert men bare sjenert og trenger tid til å tenke på hva hun vil😊 Skal se om jeg får svar innen noen dager hun er mindre opptatt, håper jeg.

Anonymkode: 28a90...9fb

Dette er bare creepy.

Anonymkode: 4d7bf...c63

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har ikke laget den tråden nei, må være en annen.

TS

Anonymkode: 28a90...9fb

Naboen din har laget den.

Anonymkode: c49e1...65e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...